Ahhhh - kold Cherry Coke!
[QUOTE=PiaB;1084991]Det er bare alt alt alt alt for tidligt!!!
Men faktum er at jeg r*vkeder mig allerede!!! :S
min hjerne vil udfordres!
… Nå kan da udfordre den med et opkald ned til fyssen! [/QUOTE]
jajajaaj jeg skal nok få wordpress uploaded
Og tillykke med din fine eksamen.
Og ivørigt så fik jeg begge domæner til at pege på hinanden og det ganske gratis.
Kan lige så godt sige at jeg ikke gider installere det i aften - men vil prøve at komme hjem i anstændig tid i morgen og få det gjort klar så din hjerne ikke skal hensygne:LOL:
[QUOTE=HolmeInc;1085151]jajajaaj jeg skal nok få wordpress uploaded
Og tillykke med din fine eksamen.
Og ivørigt så fik jeg begge domæner til at pege på hinanden og det ganske gratis.
Kan lige så godt sige at jeg ikke gider installere det i aften - men vil prøve at komme hjem i anstændig tid i morgen og få det gjort klar så din hjerne ikke skal hensygne:LOL:[/QUOTE]
:høhø:
ja mit næste træk bliver faktisk at lave et rentøringsskema for den næste måned :S
jep - jeg har virkelig været pain in the ass rastløs i dag og jeg har endda haft gæst til at distrahere mig, men det virker ikke rigtigt
min hjerne kører derudaf med mit eksamensemne stadig :høhø: har gået og diskuteret hverdagsrehabilitering med mig selv hele dagen nu
ja mit næste træk bliver faktisk at lave et rentøringsskema for den næste måned :S
jep - jeg har virkelig været pain in the ass rastløs i dag og jeg har endda haft gæst til at distrahere mig, men det virker ikke rigtigt
min hjerne kører derudaf med mit eksamensemne stadig :høhø: har gået og diskuteret hverdagsrehabilitering med mig selv hele dagen nu
[/QUOTE]
Ja, sådan er det jo
Som sagt - antiklimaks i et par dage, og så vender det igen. Rastløsheden forsvinder, og du skal i gang med at forholde dig til helt nye ting. Som Jobcenter og den slags uundværlige adspredelser i dagligdagen.
Det er da utroligt…spammere der kommer ind som nye, har ingen katte, finder en meget gammel tråd…og reklamerer for deres egen webside…“Dirk” og “MalleDK”…den sidste har ovenikøbet anført sin webside på vcard…det er nok deres nye hobby…at spamme på et katteforum…
[QUOTE=galath;1085164]Ja, sådan er det jo
Som sagt - antiklimaks i et par dage, og så vender det igen. Rastløsheden forsvinder, og du skal i gang med at forholde dig til helt nye ting. Som Jobcenter og den slags uundværlige adspredelser i dagligdagen.[/QUOTE]
Ja - har heldigvis også fået fyldt lidt bukkejagt ind fra næste uge og så begynder jeg til fysioterapeut også med ryggen, så træning g behandling skal have en skalle her mens jeg går og søger jobs!
håber at et par morgener og aftener i en skov kan hjælpe lidt også. Meget af mit rastløshed bunder også i at jeg føler mig fanget i min lejlighed :S vil hellere UD og grave i jorden og få jord under neglene efter det sidste stykke tids bachelorarbejde inde konstant
Så kom dagen, hvor min søde nabo kom hjem til hendes nye terrasse Da jeg var færdig med VVS-manden, gik jeg ind til hende med en flaske boblevand og da naboen til den anden side hørte os snakke, kom hun også ind. Flere gange klagede min nabo over, at hendes søn og svigerdatter ikke var til at komme i kontakt med, for de tog ikke nogen af deres tre telefoner!
Jeg tænkte mit…og pludselig bankede det særdeles effektivt på døren. Ind kom søn, svigerdatter og to børnebørn, der var kørt fra Faxe på en hverdagsaften bare for at dele dagen med hende Det blev en superhyggelig aften, der sluttede af med, at børnebørn og svigerdatter var inde og sige hej til kattene og svigerdatter kunne da godt se, at det var en noget anden opførsel end de katte, de var vant til
Hov, jeg troede ikke hanner kunne multitaske :høhø: Det må være al den kvindelige påvirkning i hjemmet, der opgraderer hans evner
VH
Susanne
[QUOTE=Temple Bar;1085185]Så kom dagen, hvor min søde nabo kom hjem til hendes nye terrasse Da jeg var færdig med VVS-manden, gik jeg ind til hende med en flaske boblevand og da naboen til den anden side hørte os snakke, kom hun også ind. Flere gange klagede min nabo over, at hendes søn og svigerdatter ikke var til at komme i kontakt med, for de tog ikke nogen af deres tre telefoner!
Jeg tænkte mit…og pludselig bankede det særdeles effektivt på døren. Ind kom søn, svigerdatter og to børnebørn, der var kørt fra Faxe på en hverdagsaften bare for at dele dagen med hende Det blev en superhyggelig aften, der sluttede af med, at børnebørn og svigerdatter var inde og sige hej til kattene og svigerdatter kunne da godt se, at det var en noget anden opførsel end de katte, de var vant til
[/QUOTE]
Hvad gjorde du dog med den stakkels mand??
.
.
.
[QUOTE=Theomilou;1085189]Hvad gjorde du dog med den stakkels mand??
.
.
.
[/QUOTE]
Beklager - det egner sig ikke til offentliggørelse i den åbne tanketråd
[/QUOTE]
Enig med Ingrid, jeg var også totalt rastløs. Både lige efter havde afleveret og efter jeg havde været oppe at forsvare. Jeg håndterede det ved at gå ud og være i haven i 2 dage i stræk efter begge ting, og overhovedet ikke åbne en computer, men bare lave fysisk arbejde (lave hegn, luge osv.)
[/QUOTE] Du kommer bare herned og hverdagsrehabiliterer mig - det lyder som noget jeg kunne have brug for
Pyha. Jeg synes altså det er hårdt arbejde at lave småkager. :kreativ:
[QUOTE=danpia;1085017]Det var da en god besked
fine lever og nyretal er herligt[/QUOTE]
Helt enig, det er jeg virkelig også glad for
. o O ( Underligt jeg ikke kan få det signatur billede til at virke. )
Aflevering af bure til Viking Cats, som udviklede sig til et besøg. Det var så hyggeligt, at vi helt glemte tiden Men selskabet var bare så godt!
Og så hjemtur over Holbæk, hvor vi spiste et sted, der laver en gorgonzolasauce, der får englene til at synge…
Så jo… rigtig dejlig dag… så skidt med at ryggen værker en smule efter al den bilkørsel
Nu virker det da. Og det er fiiiiiiiint:-)
Ja nyt er kommet til, mit FB cover - Men ville hellere have dette; Men det vil bare ikke virke. Baggrunden bliver underlig pletvis sort.
Og ikke gennemsigtig som her…
Magic var oppe at putte i sengen og få lidt morgennus IGEN her til morgen
Lige nu tøffer han lidt rastløst rundt. De andre to sover, og det plejer han også selv at gøre på denne tid. Men nu er han altså vågen og keder sig. Kickerooen har fået en ordentlig omgang. Det samme har den lidt mindre pelskickeroo, han har fået af Hrönn. Den er han særligt glad for.
Jeg tænker somme tider, at han lige så langsomt er ved at finde sine ben og blive den gode, gamle, kælne og selvsikre Magic, som han var - og som han mistede noget af, mens det gale spektakel var her (det gale spektakel set fra Magics synspunkt - jeg elskede min lille Basse ).
[QUOTE=Theomilou;1085189]Hvad gjorde du dog med den stakkels mand??
.
.
.
[/QUOTE]
øj der fik jeg da godt nok lige morgenmaden galt i halsen fordi jeg skulle grine sådan :klapper: