[QUOTE=galath;1085342]Magic var oppe at putte i sengen og få lidt morgennus IGEN her til morgen
Lige nu tøffer han lidt rastløst rundt. De andre to sover, og det plejer han også selv at gøre på denne tid. Men nu er han altså vågen og keder sig. Kickerooen har fået en ordentlig omgang. Det samme har den lidt mindre pelskickeroo, han har fået af Hrönn. Den er han særligt glad for.
Jeg tænker somme tider, at han lige så langsomt er ved at finde sine ben og blive den gode, gamle, kælne og selvsikre Magic, som han var - og som han mistede noget af, mens det gale spektakel var her (det gale spektakel set fra Magics synspunkt - jeg elskede min lille Basse ).[/QUOTE]
Og så fik jeg ellers lige en skødekat
Jeg fik lov at samle ham op og sidde med ham og nusse ham. Det gider han ellers ALDRIG. Men han storspandt, og efter at have vasket huden af mine håndled lagde han sig til rette og gav sig til at vaske sig selv. Det var både fantastisk og forfærdeligt på én gang, for jeg sad SÅ dårligt og fik næsten krampe i det ene ben. Men flytte mig og/eller ham kunne jeg naturligvis ikke. Endelig var det, som om han var ved at flytte sig af sig selv, men han rejste sig bare halvt og lagde sig bedre til rette - heldigvis også bedre for mig
Jeg er sikker på, vi må have siddet der i en halv times tid
[QUOTE=galath;1085364]Og så fik jeg ellers lige en skødekat
Jeg fik lov at samle ham op og sidde med ham og nusse ham. Det gider han ellers ALDRIG. Men han storspandt, og efter at have vasket huden af mine håndled lagde han sig til rette og gav sig til at vaske sig selv. Det var både fantastisk og forfærdeligt på én gang, for jeg sad SÅ dårligt og fik næsten krampe i det ene ben. Men flytte mig og/eller ham kunne jeg naturligvis ikke. Endelig var det, som om han var ved at flytte sig af sig selv, men han rejste sig bare halvt og lagde sig bedre til rette - heldigvis også bedre for mig
Jeg er sikker på, vi må have siddet der i en halv times tid [/QUOTE]
Iiiiih tak for kaninfod…
Først fik jeg serveret ulækker kaninfod lige ned i min yoghurt, PLOP med et kærligt blik og et hæst miaw.
Senere fandt jeg selvsamme kaninfod i min taske!
I nat måtte jeg så konfiskere kaninfod, og gemte den under min hovedpude.
Tak til Fluxxiemanden, og tak til Charly for at medgive sådan et fantastisk stykke legetøj.
Jeg frygter når kaninfoden dør, har ikke lige set hvor man kan købe sådan nogle.
Har jeg fortalt hvor meget grin og glæde det åndsvage dyr bringer os? - Og han er helt special blød og dellet at røre ved, så vi samler ham konstant og og nulrer og møsser ham. ØJ han er dejlig.
Føler lige for at nævne at jeg elsker “min” mekaniker.
Ikke nok med at han laver tingene til UG, kryds og slange, næh han støvsuger og vasker også bilen + fylder olie og sprinklervæske på når han har lavet det vi har bedt ham om, altsammen uden merpris
[QUOTE=DK Thomani;1085417]Føler lige for at nævne at jeg elsker “min” mekaniker.
Ikke nok med at han laver tingene til UG, kryds og slange, næh han støvsuger og vasker også bilen + fylder olie og sprinklervæske på når han har lavet det vi har bedt ham om, altsammen uden merpris [/QUOTE]
. o O ( Tak til “de højre magter” for at få mit ønsket signatur på. - Pokkers jeg stadig ikke selv kan få dette på, da jeg har lavet en lille ændring. - Nå ja, man skal ikke kunne finde ud af alt selv, vel? )
[QUOTE=HelleC74;1085388]Iiiiih tak for kaninfod…
Først fik jeg serveret ulækker kaninfod lige ned i min yoghurt, PLOP med et kærligt blik og et hæst miaw.
Senere fandt jeg selvsamme kaninfod i min taske!
I nat måtte jeg så konfiskere kaninfod, og gemte den under min hovedpude.
Tak til Fluxxiemanden, og tak til Charly for at medgive sådan et fantastisk stykke legetøj.
Jeg frygter når kaninfoden dør, har ikke lige set hvor man kan købe sådan nogle.
[/QUOTE]
Kaninpoter er et hit! Det er også Tullens kæreste eje. Når hun ikke leger med den bor den åbenbart i skålen med tørfoder… :rulleøjne: Nå, men det er bedre end når den skal ha’ bad i fortænen… vandet bliver ret - alternativt…
Nå det var jo ikke så svært, fik vidst lavet alt for mange slids:ups: Men heller skulle skærer noget fra, end at have for lidt, når nu præsentationen tæller med i karakteren:)
Så skal jeg have bagt boller og så er jeg vidst igennem dagens vigtigste opgaver!
Haler er sært nok ikke spor interessante - som i overhovedet! De ligger bare og samler støv. Kaninhaler, altså. Minkhaler, derimod. DE er gode. Men kaninpoter er bedst. Grunden må du spørge de 4-benede om…
Sander er meget glad for sine kaninhaler og går rundt i hele huset med et hemmelighedsfuldt udtryk i øjnene og kaninhalen i munden, indtil han er sikker på, ingen af de andre er nærheden. Så slipper han halen og SÅ får den bank, gør den - og en ordentlig flyvetur eller to