. o O Juni tankerne

Thor må altså også gerne komme til Trige…

nå så forsvandt der da 2 timer :slight_smile:

Må hellere få det mad og drikke kroppen har skreget på siden kl 14:30 :ups:

Årh dejlig dag.

Fedt, tusinde tak Birthe. :slight_smile: Ja det er en bagatel men det driller mit øje. G

[QUOTE=Skattekat;1085585]Tjaaaa … det kommer vel an på hvem man er.
Hvis jeg begyndte at stryge mine viskestykker, var jeg helt sikkert klar til en indlæggelse :S[/QUOTE]

Åh enig! Jeg stryger ikke noget-som-helst godvilligt :smiley: Til gengæld hænger jeg tøj meget, meget omhyggeligt til tørre… :wink:

Hvis jeg ejede et strygebræt, så strøg jeg nu viskestykker :ups: Men det er også bare fordi jeg fra barn af har lært at det er forbundet med afslappet hygge med min mor :ups: jeg synes det at stryge er mega afstressende - jeg har bare ikke noget strygebræt, så stryger kun de mest vigtige ting, pga det foregår på spisebordet, og det har en dum højde til at stryge ret meget!

.oO(når det ikke tager længere tid at lave så lækker mad, hvorfor pokker kan jeg ikke finde overskudet til det hver dag … eller bare 1. gang om ugen ? :surrender1:)

SÅ…er traileren pakket med 28 fyldte affaldssække med syede ting. Og alle de plysdyr jeg har fået af søde mennesker er delt op i prisgrupper og kommet i kasser og sække og sat ud i bilen. OG så fandt jeg to udstillingsstole…de er med garanti kanongode at sidde i. De er i røde poser og vejer en del og er fra Royal Canin. Nu skal resten bare pakkes i kasser og ud i bilen…imorgen

. o 0 Hyggelig eftermiddag med Ann K og Camilla Korat :slight_smile: Hjemmelavet bær-tærte og gode grin :ok:

Så er der sorteret lidt til Brita kan få til hittekat lørdag, er lige hjemkommet fra ridning med Linea og aftalen er de næste uge hvis vejret er til det skal på tur, noget hun virkelig savner fra da vi havde egen pony da det jo var det vi gjorde mest.

[QUOTE=Sim-Sim;1085558]oO…Jeg blev kørt hjem i dag af vores psykiatriske lægekonsulent…han havde noget mere foder med til mig de fandt i et skab…Eukanuba Urinary, jeg har besluttet skal gå til Eva’s Diego ( hun ved det ikke, men det gør hun så nu)…desuden noget Eukanuba…og en masse andet 3 kolleger har samlet sammen til mig.
Jeg har en idé om, hvem der skal have hvad (jeg ved jo hvad deres katte kan lide) og dem skriver jeg PB til…og resten sætter jeg så ind i kattegale til foræring, når jeg har fået det talt op og kategoriseret efter mærke osv…men ikke nu…Oo[/QUOTE]

Øj, mange tak! Det tror jeg han bliver rigtig glad for når han forhåbentligt snart kommer hjem. Han var desværre ikke heelt god nok til at de ville slippe ham endnu, men jeg håber sådan at han tisser helt normalt selv i morgen :kryds:
Hvis du har mulighed for det, er det så noget med at dig og Pia bor tæt på hinanden? For Pia skal nemlig ned til mig på fredag, og så kunne hun tage det med der :slight_smile:

[QUOTE=Kimilla;1085656]Fedt, tusinde tak Birthe. :slight_smile: Ja det er en bagatel men det driller mit øje. G
[/QUOTE]

Taaark, det generede nemlig også mit øje :tihi: Men det ser rigtig godt ud med den nye opdaterede version :slight_smile:

Aarh, så vil jeg hellere ned for at handle. :wink:

[QUOTE=Skattekat;1085585]Tjaaaa … det kommer vel an på hvem man er.
Hvis jeg begyndte at stryge mine viskestykker, var jeg helt sikkert klar til en indlæggelse :S[/QUOTE]

Jeg har heldigvis både bræt og jern, og stryger gerne. Synes også det er så afslappende. Og så er strøgede viskestykker pænere, i mine øjne…
Ville med glæde stryge kærestens skjorter, hvis han havde mere end et par stykker…

Fordi det er p*ssesvært at tage sig sammen til at lave mad når man kun er sig selv, og det er nemmere bare at have noget man lige kan smide i kæften, selv om det er mindre sundt?

Snyyyyd!
Jeg ville også have været med… suk
Nåh, så laver jeg da bare ikke hindbærmuffins til jer, ikke-nikke-nej. :hmpf: :tihi:

[QUOTE=Eife;1085720]Øj, mange tak! Det tror jeg han bliver rigtig glad for når han forhåbentligt snart kommer hjem. Han var desværre ikke heelt god nok til at de ville slippe ham endnu, men jeg håber sådan at han tisser helt normalt selv i morgen :kryds:
Hvis du har mulighed for det, er det så noget med at dig og Pia bor tæt på hinanden? For Pia skal nemlig ned til mig på fredag, og så kunne hun tage det med der :slight_smile:

Taaark, det generede nemlig også mit øje :tihi: Men det ser rigtig godt ud med den nye opdaterede version :)[/QUOTE]

Ja Diamond var for lys og Amidale for lille og kantet. Den nye virker lidt bedre. Og mange tak. :slight_smile:

Hmm. Har lige oplyst en sælger på DBA om, at man ikke må sælge killinger på 6 uger. Han har svaret, og jeg håber virkelig, at det betyder, at han faktisk lytter og ikke bare opretter en ny annonce et andet sted…

Synd du ikke bor tættere på mig … kæft, hvor jeg kunne få dig til at slappe rigtig meget af :tihi:

Du skal også anmelde annoncen til DBA…tag et screenshot…og medsend, så kan de se hvem annoncøren er i det tilfælde han bare laver en ny annonce.

Vedkommende har netop slettet annoncen. Men jeg holder øje med, om der kommer en tilsvarende annonce andre steder. Og så skal jeg nok huske at tage en screen shot. Tak:-)

.oO(Hold da op…jeg sveder…kom nu med noget torden så luften kan blive til at holde ud igen…alle andre har garanteret fået tordenvejr…undtagen MIG :venter:)

Troede det var Fie, der var ved at splitte køkkenet af for at få fat i en prøvepose med tørfoder. Det var så Cover, viste det sig … mon ikke hun kan siges at være drægtig, med den Fieadfærd :tihi:

Ikke her :frowning: kun regn i massevis, men ingen torden :frowning: