. o O Juni tankerne

Vi fik også en regnbyge ved 19 tiden…men ingen torden…det trak ellers op til det da vi sad ude i gården og spiste…det begyndte faktisk at dryppe lidt der så vi måtte slå parasollen op :tihi:
Men ingen torden…øv…

Interessant, med det samme jeg lægger bogen fra mig, er jeg ved at falde i søvn i sofaen, når jeg samler den op igen vågner jeg op, det må bekræfte mig i at a clash of kings er en god bog:D

Hele serien er god! :smiley:
Især hvis man tager den på original-sproget! :rock:

.oO(Nå…så gik de to feriedage…det er hverdag igen i morgen og nu må jeg vist se at finde min seng…er sååå træt, og vækkeuret ringer lige om lidt…bare det dog snart var uge 29-30-31 :kryds:)

[QUOTE=Ravn;1085791]Hele serien er god! :smiley:
Især hvis man tager den på original-sproget! :rock:[/QUOTE]

Jeg gik stå ved 5 eren sidste år og valgte at starte forfra for at have styr på det hele:) Jeg kan simpelthen ikke komme i gang med dem på dansk, så er helt enig med dig original sproget er bedst:)

Så er det meste sortèret der skal med til Nr. Åby.

.oO(må hellere gøre mig klar til at gå i seng, sidste nats søvn gik op i røg, grundet ubeskrivelig ondsindet hovedpine :()

Sikke en hygge trold Unni er ved at blive :smiley: men lidt belastende også til tider, når hun mener at hun bestemt ikke kan dele sofaen med nogen anden end mig og at alle andre skal jages af sofaen :tihi: hun er blevet liiiidt besiderisk på det sidste når hun vil putte :tihi:

Så er den sidste plade småkager er i ovnen. Så mangler jeg bare at pynte så mange, som jeg orker/gider.

. o O decisions, decisions, decisions… :surrender1:

Oh well… på et eller andet tidspunkt lærer Oddy vel at det ikke er så forbistret smart at drøne for fuld speed henover Leo…
Hvem ved… måske han kun skal have sådan ca 1000 lussinger mere før lektien sidder fast :tihi:

[QUOTE=Ann K;1085856]Oh well… på et eller andet tidspunkt lærer Oddy vel at det ikke er så forbistret smart at drøne for fuld speed henover Leo…
Hvem ved… måske han kun skal have sådan ca 1000 lussinger mere før lektien sidder fast :tihi:[/QUOTE]

Er det mon ikke fordi hans hjerne ikke sidder i hovedet endnu? :? :tihi:

. o O ( Tusinde mange tak Birthe! :yah: )

Så er bilen pakket…og lidt er fjerne igen, for nabo har lige ringet, hun har fanget den kat der er kommet hos dem et stykke tid. Den er der nu gjort plads til i bilen og så henter jeg den hos nabo imorgen tidlig så den kan blive dyrlægetjekket og ordnet. Den ligner ikke en der har et hjem og det ene øre er skadet, så vi må se hvad der sker. Kryds fingre for den er sund og rask og øret kun er en slåsse-skade der kan gøres noget ved. Nabo mener den måske har et ørem¨ærke…jeg tvivler, men det må tiden vise hvad de finde rud af på klinikken. Nabo og jeg har aftalt at går det godt med mis, bliver han en Simba og får et hjem hos dem Og så kan han jo også kigge herover. Der står altid mad to steder og et værksted at gå ind i der er varmt…og så må tiden vise om der kan findes et hjem eller hvad der dukker op. Det vigtigste er han kommer til dyrlægen (imorgen tidlig)

Hovsa. Det tog vist længere tid at pynte småkagerne end jeg troede… :?

Men fine er de.:tihi: Der skal nok komme billeder.

[QUOTE=Ravn;1085725]Jeg har heldigvis både bræt og jern, og stryger gerne. Synes også det er så afslappende. Og så er strøgede viskestykker pænere, i mine øjne…
Ville med glæde stryge kærestens skjorter, hvis han havde mere end et par stykker…[/QUOTE]

Skjorter, nej - ærmer og strygejern passer bare ikke sammen. Men viskestykker, ja. Da jeg var barn, var det også noget, jeg fik lov til - at stryge viskestykkerne. De har lige en tilpas form og størrelse til, at man kan få dem rigtig fine :slight_smile:

Hmmm… spekulerer på om Marie tager nogle af de der småkager, som hun praler så voldsomt med, med til Nr Åby?

:kaffe:

.oO(Så skal jeg da ellers lige love for at vi fik tordenvejr i nat :thumbup: det startede ved 0.30 tiden og fortsatte til ihvertfald kl. 3…det er mange år siden jeg har oplevet så voldsomt et tordenvejr…det lynede og bragede med kæmpebrag konstant :D…og jeg er slet ikke i tvivl om hvem der er skyld i det…TOMMY…han har nemlig fødselsdag i dag :høhø:)

:inlove:

. o 0 ved ikke, om vi har haft torden i nat - men havde i går ved 17-tiden…

. o 0 var ude at gå en lille tur med brormand - men vi kom ikke så langt - elsker torden og lynild - men IKKE når jeg går rundt udenfor…

. o 0 stort tillykke til Tommy…:flag: