Nr. Åby er grunden til at jeg har bagt, så der kommer en stor portion med.
Så er mis afleveret hos mine dyrlæger. Jøsses, han så ud. Det ene øre hang, manglende psle og fyldt med sår i panden og hans næst var fylde med maaange krads. Jeg håber godt nok han klarer den, men er mere end bange for, han ikke gør. Send lige mange krydsede fingre hen mod Galten Dyreklinikm idag…der er brug for dem alle
. o 0 ved ikke, om vi har haft torden i nat - men havde i går ved 17-tiden…
. o 0 var ude at gå en lille tur med brormand - men vi kom ikke så langt - elsker torden og lynild - men IKKE når jeg går rundt udenfor…
. o 0 stort tillykke til Tommy…[/QUOTE]
Hvis det tordenvejr som var her i nat er kommet fordi dig…så er jeg sikker på at du ikke kunne undgå at opdage det, det var helt vildt
Men…jeg var godt nok træt da vækkeuret ringede i morges, det var ikke blevet til mange timers søvn…næste gang må det gerne komme ved 19-20 tiden
Tak for lykønskning til Tommy
. o 0 det jeg har aller-aller-mest lyst til lige nu er det her…
:vandski: :plask:
.o 0 bare at springe i det mest vidunderlige kølige vand i en lækker swimmingpool…
. o 0 ååårh, hvor ville det være godt !!
[QUOTE=Eife;1085720]Øj, mange tak! Det tror jeg han bliver rigtig glad for når han forhåbentligt snart kommer hjem. Han var desværre ikke heelt god nok til at de ville slippe ham endnu, men jeg håber sådan at han tisser helt normalt selv i morgen
Hvis du har mulighed for det, er det så noget med at dig og Pia bor tæt på hinanden? For Pia skal nemlig ned til mig på fredag, og så kunne hun tage det med der
[/QUOTE]
Velbekommen…jeg har lige svaret på din PB…og jo, PiaB bor 350 meter herfra…
.oO(en varm og larmende nat :S)
.oO(er vågnet ca. 100 gange, ved lyn og torden …)
.oO(der er ulidelig varmt i soveværelset i sommervarmen, man støder nærmest ind i en mur, når man kommer op ad trappen :surrender1:)
nå - jeg må vel hellere få en skive rugbrød ned, så jeg kan holde til at cykle et smut i fakta efter et par gode mad tilbud - og så hjem igen
Mis havde katteaids. Åh det er så trist…han havde fortjent en langt liv. Nu er han istedet lagt til at sove. Jeg havde godt nok en grim fornemmelse, da jeg så ham, men håbede den var forkert
Det kan godt være de har lovet 30 grader i dag - men det er i hvert tilfælde ikke her.
Var lige et smut i Brugsen, det var lige før jeg gerne ville have haft jakke på. Tror jeg tager min poncho på når jeg skal ud senere…
. o 0 jeg tror, at jeg har været en dårlig murer i mit tidligere liv…
. o 0 mit nye køkkenvindue ER sat i - men alle murstenene nedenunder røg ud ved operationen…
. o 0 karma-loven ??
:høhø::høhø:
. o 0 så nu skal jeg have murer IGEN !!
Fik lige kikket under vores fjernsynsmøbel, fordi jeg undrede mig over hvorfor Jeppe var så interesseret i det, der lå herrens ene sugerør, hans raslebold uden fjer og en af rasle boldene med fjer:)
Selvfølgelig i den side hvor Claus’s bærbare pt. blokere for at Jeppe selv kan få tingene ud, så nu får rasle bolden med fjer tæv:tihi:
Det skal selvfølgelig være lige præcis den, at han har 2-3 andre magen til farve og det hele købt samme dag, det er lige meget det er kun den der duer i dag:dokdok:
ok - jeg opgiver at cykle i dag :S
må hellere komme i noget tøj og op og finde en bus i stedet…
. o 0 Min yngste datter er lige kommet hjem fra eksamen i fysik med et 10-tal Jeg er nødt til at prale lidt med det
FRØER!
Jeg kan ikke have det! Forleden aften var der kommet en ind i indhegningen. Den gemte sig i græsset og det tog Ole 20 min at finde den og få den smidt ud! (Han gav heldigvis ikke op)
Her til morgen var der igen en! Denne gang i missernes vandskål! (Ude i indhegningen). Måtte ind og vække Ole så han kunne smide den ud!
Jeg kan ikke have dem! Det er ikke for sjov nettet i indhegningen har så små masker! De skal blive ude! Klamme hoppende kræ!
Godt jeg har Ole
. o 0 tillykke !!
. o 0 selvfølgelig skal du da prale og være stolt af hende…
[QUOTE=PivC;1086027]FRØER!
Jeg kan ikke have det! Forleden aften var der kommet en ind i indhegningen. Den gemte sig i græsset og det tog Ole 20 min at finde den og få den smidt ud! (Han gav heldigvis ikke op)
Her til morgen var der igen en! Denne gang i missernes vandskål! (Ude i indhegningen). Måtte ind og vække Ole så han kunne smide den ud!
Jeg kan ikke have dem! Det er ikke for sjov nettet i indhegningen har så små masker! De skal blive ude! Klamme hoppende kræ!
Godt jeg har Ole [/QUOTE]
. o 0 iiih, frøer er da skønne !
. o 0 husk nu at kysse dem, før de slippes fri…man ved aldrig…
[QUOTE=louiseogbuster;1085993]Det kan godt være de har lovet 30 grader i dag - men det er i hvert tilfælde ikke her.
Var lige et smut i Brugsen, det var lige før jeg gerne ville have haft jakke på. Tror jeg tager min poncho på når jeg skal ud senere…[/QUOTE]
Her er det så varmt at bare det at tænke en tanke, får sveden til at pible
. o 0 iiih, frøer er da skønne !
. o 0 husk nu at kysse dem, før de slippes fri…man ved aldrig…:p[/QUOTE]
Da disneyfilmen “Prinsessen og frøen” lige var udkommet i USA blev en MASSE piger indlagt med salmonella pga kysning af frøer Addr…
Jeg ved godt at jeg skal være biolog og derfor “elske alle dyr”, men lige netop padder… (frøer, salamandere, ormepadder) Yikess Så LANGT hellere reptiler
[QUOTE=ThildeL;1086041]Da disneyfilmen “Prinsessen og frøen” lige var udkommet i USA blev en MASSE piger indlagt med salmonella pga kysning af frøer Addr…
Jeg ved godt at jeg skal være biolog og derfor “elske alle dyr”, men lige netop padder… (frøer, salamandere, ormepadder) Yikess Så LANGT hellere reptiler[/QUOTE]
:høhø:
. o 0 jeg elsker frøer, padder, salamander - synes, at de er SÅ skønne…
. o 0 osse reptiler er jeg vild med…’
. o 0 det eneste dyr, jeg nok aldrig lærer at holde af er edderkopper…
. o 0 får det fysisk dårligt, når jeg ser en — fryser/sveder/ryster… er rædselsslagen for dem…
. o 0 de er onde !!! det er jeg sikker på - og så løber de så hurtigt med alle deres behårede ben !!!