. o O Juni tankerne

Og det endda selv om vi forstyrrede hende igår… så flot!
Ønsk hende endelig til lykke :flag:

. o 0 jeg elsker frøer, padder, salamander - synes, at de er SÅ skønne…

. o 0 osse reptiler er jeg vild med…’

. o 0 det eneste dyr, jeg nok aldrig lærer at holde af er edderkopper…

. o 0 får det fysisk dårligt, når jeg ser en — fryser/sveder/ryster… er rædselsslagen for dem…

. o 0 de er onde !!! det er jeg sikker på - og så løber de så hurtigt med alle deres behårede ben !!! :yikes:[/QUOTE]

Hehe edderkopper har jeg ikke noget imod… at dræbe. (står ikke og skriger på en stol, men vil heller ikke have dem PÅ mig :tihi: )
Frøer og tudser gør mig rædselslagen sammen med fugle og fisk (hvis jeg selv er i vandet går jeg i panik)
:ups:

Trist Brita - men han lider da ikke mere

:lys: - sov godt lille mis

Skal sende et par breve og vil som sædvanlig bruge min mobilporto (som ellers er et genialt koncept for en som mig, der aldrig har frimærker liggende)… men næ nej - får bare besked om at koden ikke kan hentes, men at jeg kan hente den senere ved at gå ind i Historik…
Pengene er naturligvis allerede bon’et!
Argh… hvis post.dk nu snyder mig for de 25 kr, så bliver jeg dælme sur!

[QUOTE=ThildeL;1086058]Hehe edderkopper har jeg ikke noget imod… at dræbe. (står ikke og skriger på en stol, men vil heller ikke have dem PÅ mig :tihi: )
Frøer og tudser gør mig rædselslagen sammen med fugle og fisk (hvis jeg selv er i vandet går jeg i panik)
:ups:[/QUOTE]

Så skal du da ikke være felten… :uha:

[QUOTE=ThildeL;1086058]Hehe edderkopper har jeg ikke noget imod… at dræbe. (står ikke og skriger på en stol, men vil heller ikke have dem PÅ mig :tihi: )
:ups:[/QUOTE]

:slight_smile:

. o 0 men frøer og tudser og fugle og fisk sidder altså ikke og lurer på dig og venter på det rigtige tidspunkt til at fare lige i struben på dig…

. o 0 dét gør edderkopper !!! :uha::yikes::surrender1:

.oO(Har lige været ude at gå tur med hundene ovre i Indrefjorden…:altforvarmt:…det var godt nok lummert…)

.oO(Og lige før jeg gik tur med hundene lavede jeg en lagkage med jordbær til Tommy :savle:)

. o O ( Underligt, nu kan jeg ikke bladre i tråde eller noget når jeg bruger min mobil på KG. Ser helt anderledes ud nu… )

. o O (Havde Harald med til dyrlægen idag for bl.a. at få tjekket hofterne. Da dyrlægen og den dyrlæge-studerende manipulerer med bagben på ham, vælger han at kaste sig ned og spinde på livet løs, selvom der nmu var noget der ikke var som det skulle være… så smeltede han lige endnu 2 hjerter :slight_smile: )

Øv :lys:

.oO( Gad vide hvor længe Arthur skal trøstes ovenpå mit uautoriserede toilet-besøg uden ham… Det er RET varmt når han ligger her i skødet, pelsen falder også af ham bare jeg kigger på ham. :tihi:

Julia, tænk på den stakkels kat og ikke dig selv. Altså, han fryser måske og har brug for trøst og varme. G
Ind i mellem er det meget rart ikke at have skøde katte, på så lummer en dag som i dag. :slight_smile:

. o O ( Tror jeg vil smutte en tur i drivhuset med mit kamera. Der sker godt nok meget der ude for tiden! :slight_smile: )

:sveder: Okayså!!!

I må lide i lejligheden lige nu! =/

Jeg forsøgte at åbne vinduet, det blev det kun varmere af! Og mere larmende… suk

Nej jeg er ikke gummistøvlebiolog :tihi:
Jeg pejler mig nok lidt mere ind på formidling af biologi af den ene eller anden art. Om det så er undervisning eller på centre :slight_smile:

Godt nok irriterende!

Jeg har vinduet åbent på kontoret - og det eneste, jeg kan høre, er larmen af speedbåde og folk, der bader ved Bryggen. ENORMT motiverende for min arbejdsindsats :frowning: