. o O Juni tankerne

. o 0 iiih, frøer er da skønne !

. o 0 husk nu at kysse dem, før de slippes fri…man ved aldrig…:p[/QUOTE]

Nej! Frøer er klamme!
Jeg får det fysisk dårligt når de hopper, kvalme og opkast!
Jeg kan godt se på frøer på billeder og tv og sådan… egentlig også i bur. Men når de hopper! Jeg brækker mig

:smiley:

Farvel, ukendte kat. Engang var du jo også nogens søde lille killing.
Der blev taget kærligt hånd om dig til sidst, men desværre for sent. :rip:

Så længe vi husker dem, er de altid med os. :trøste:

.oO(jeg var i bad i formiddags og gulv+vægge på badeværelset er stadigvæk vådt, trods jeg har haft både vindue og døren ud åbent … så høj er luftfugtigheden i dag :S)
.oO(har lige været i drivhuset for at ‘‘lægge tomatplanten ned’’, men den er blevet så høj, at der ikke længere var mere plads i højden :rock:)

. o O ( Ikke en vind i miles omkreds. Synes ikke luften er så rar i dag. Men nyder solen og varmen, må dog lige forbi min mini propel med jævne mellemrum. :slight_smile: )

Mig og Nuller er smeltet… Der er kun en lille pyt tilbage… :altforvarmt:

Kom nu med en lejlighed til mig!!! Har hårdt brug for en altan… (og et soveværelse… og en seng…)

Tror jeg skal i maxi zoo imorgen… Er løbet tør for den gode Sheba, og det er Nuller ikk tilfreds med…

Koldt bad! :thumbup:

Ventilator!!

Skøøøønt vejr - bare lidt surt at sidde i bilkø på hjemvejen.

Nu er tærten i ovnen og når vi har spist vil jeg slå græs - det er lige vejr til det :slight_smile:

Jeg sidder stille og sveder! Og så skal jeg da lige love for, at min græspollenallergi kom drønende med 200 i timen og ramte mig som et godstog… Men det er også først nu, at jeg har mærket til den i år. Godt vi har benadryl i huset!

Her er rent ud sagt STYGT lige nu!
Kan hære at naboens to unger hygger sig med deres lille badebassin - måske man skulle gå over og sige, at man kan en masse sjove lege med vand :wink:

Eller… nej… skal altså have pakket den der weekendtaske til show… kom så langt i eftermiddags at jeg fik fundet tasken og lidt tøj frem… så smeltede jeg lige og var nødt til at være udenfor i haven :smiley:
Men nu er det en smule kølkigere, så mion ikke at jeg kan overkomme at være i soveværelset i de ca 10 minutter, det tager at pakke færdigt? :slight_smile:

Synes ikke der er det mindste varm her :gruble:

Jeg sidder og ser tv med dyne på :tihi:

. o O ( Kunne godt lige æde en softice med groft chokolade drys - Hvem bringer mig en?! :smiley: )

Jeg har nusset rundt nøgen i haven næsten hele dagen. :hjertehop:

:uha:

Hvis ikke jeg boede så tæt på vejen, at folk ude på gaden kan glo direkte ind ad mine vinduer, ville jeg gå rundt nøgen … er ved at smelte i varmen (og især den ubehagelige luftfugtighed) :surrender1:

Jeg var lige i Fields og shoppe, der fik jeg sådan en knust-is-med-kaffe-og-vaniliesmag-med-Flødeskum-på-drik. Den smagte goooodt. :savle: Og den var deeeejlig kold. :slight_smile:

Du skulle da være gået ind og fået is hos Luna :slight_smile:

Hvis ikke jeg boede så tæt på vejen, at folk ude på gaden kan glo direkte ind ad mine vinduer, ville jeg gå rundt nøgen … er ved at smelte i varmen (og især den ubehagelige luftfugtighed) :surrender1:[/QUOTE]

Den her bygning har så tykke mure, at det skal have været varmt længe før der bliver slemt indenfor. Faktisk hjælper det også hvis man undlader at åbne vinduerne.

Er hun da på job i dag? :slight_smile: Jeg tænkte faktisk på hende, da jeg var derude - men jeg havde glemt, hvor det var hun arbejdede…:ups:

SÅ er alt gjort…bilen og trailer pakket og hytten rengjort. Om så det er syrummet er det fint og gæsteværelset ligeså og tingene er der styr på og det der ikke skal med til Nr. Åby pakket i flyttekasser. Blomsterne er vandet…bare nu de kan holde til søndag aften…for jeg tror ikke Poul tænker over de skal have vand. Nu skal jeg bare have benzin på bilen, i bad, have pakket mine egne personlige ting (da jeg overnatter i Horsens ved sønnemand og svigerdatter) og så have købt lidt spiseligt til imorgen. Burde handle nu men gider ikke. Det må blive inden jeg kører sydover imorgen. Bare jeg havde en smule is, det har jeg fortjent:ups: