.o O majs tanker O o

:smiley:åh det er katte logik på højst niveau
Så vil du rigtig forkæle Alvin også vil han ikke engang kigge på maden, havde du nu sat ved frokost bordet, med en blød kogt æg, havde han løbet med den hvis han kunne :smil:

1 Synes om

Sikke stor den unge hare er blevet :smiley: Den sad og vaskede sig udenfor mit vindue her til morgen :smiley:

14 Synes om

Begge katte styrtede ind i soveværelset, haren var løbet over på den anden side af huset

Da jeg snakkede til den blev den bange og var ved at løbe ind i en tyrkerdue på vej væk :grin:

11 Synes om

Det er så prisen for at indhegne sin have, så Stine og Mister bliver på egen matrikel.
Andre katte kommer ind, og kan ikke komme ud igen…
Max har været forbi nogle gange, men han er så sød og rolig at han let kan løftes ud.
I morges sad der en af områdets pestilenser - og den havde ikke planer og at blive løftet ud. Heldigvis var det kun kløerne der kom i mig, og inden tænder.

Håber ikke det er linien for min fødselsdag (Bliver halvgammel i dag - hele 45 - så når jeg går i seng i aften er jeg tættere på de 50 end de 40)

11 Synes om

Tillykke med fødselsdagen :denmark:
Det var forhåbenligt dagens eneste udfordring du fik klaret fra morgenstunden :kryds:

5 Synes om

Tillykke med fødselsdagen :flag:

2 Synes om

Tillykke med fødselsdagen!
:flag: :flag: :flag:

2 Synes om

:tillykke:
Tillykke med fødselsdagen :flag:

2 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

1 Synes om

1 Synes om

Jeg må stadig ikke sætte billeder ind … @admins
D.v.s. rigtige billeder … dette screenshot af problemmeldingen, måtte jeg af en eller anden grund, godt sætte ind :venter:

1 Synes om

Så tager du bare screenshots af dine billeder, og sætter dem ind fremadrettet… :sunglasses:

2 Synes om

@Lykke vil du prikke til @RuneS og høre, om han kan se, hvad problemet er? Kan billederne være for store? Hvor store må de i givet fald være?

2 Synes om

Tusind tak for hilsenerne.

2 Synes om

De billeder jeg har prøvet at sætte ind, er beskåret fra et større billede og det har indtil nu ikke været et problem … men jeg har selvfølgelig lige skiftet mobil, mon det kan have noget med det at gøre … højere opløsning, eller sådan noget teknikfis? :gruble:
Men billedet af Donkey med krøllet øre Maj Kattebilleder - #15 af Skattekat blev også taget med den nye mobil …

1 Synes om

Billedet af Donkey fylder kun 391 KB, så hvis de andre ligger på samme niveau er det i hvert fald ikke størrelsen…

2 Synes om

Jeg er gået i gang med at skrælle den gamle lædersofa for det læder, der er pænest.
Jeg har en drøm om jeg måske kan sy en hule/seng til misserne af stumperne.
Måske ryger det ud med et brag i forsøget, det vil tiden vise :face_with_hand_over_mouth:

7 Synes om

Stort tillykke med din fødselsdag :flag:
Håber du har en dejligt dag :blush:

1 Synes om

Tja ikke give op i første forsøg
Læder nåle og des lige til og sy med kan jeg måske hjælpe med

Tak :slightly_smiling_face: jeg har masser af grej, jeg skal bare have fundet noget at sy efter og tålmodigheden til det :crazy_face:

1 Synes om