Ja jaaa, @Osquary har ret - det er den jeg taler om. ![]()
Er det når man bruger telefon I snakker om - jeg bruger udelukkende PC og jeg kan desværre på ingen måde få det irriterende skrift til at forsvinde.
Det burde værd frivilligt om man vil have det - og det vil jeg ikke!
Og det er nemlig lige præcis den Burgermenu som Tea snakker om ![]()
Nej @Eva jeg er på en tablet og der kan jeg få det til og forsvinde
Ro på
der har altid været lidt småjusteringer når der er opdateret ![]()
Mit billede på tlf er også sært endnu ![]()
Jeg tro virkelig ikke det er noget kattegale bestemmer
Jeg tro det er denne program/system forumet kattegale køre på
Der er opdateret, og så følger siden katte gale med
Sådan nogle "systemer " programmer udviker sig hele tiden, tro de er igang allerede nu med næste udvikling
Det gør de ikke for at gøre, f. Eks. mig utryg (jeg bliver bange ved forandring, kan jeg nu ikke finde ud af det, tør jeg)
De gør det kun for de skal bliver bedre og være endnu bedre end konkurrenterne for så kan de sælges deres produkter til flere
Og jeg tro der sidder en meget klog “mand” og regner og regner ud på det hele
Og de bliver også nødt til og være bedre hele tiden pga af sikker hed
Og det sætter jeg lidt pris på, ja pylret er jeg også der
Det her må ikke læses som skæld ud på nogen som helst , eller skal heller ikke læses som kritik eller negativ
Undskyld men lige i tiden jeg jeg ikke ret god til og får mig formuleret
Eva jeg er sikker på jeg, eller flere andre stille finde ud af den nye opdatering, og jeg vil hjælpe alt hvad jeg kan
og måske andre også vil
Se pb
Tusind tak @Skattekat , så fik jeg det til at forsvinde. ![]()
Også tak til jer andre, der ville hjælpe - jeg skulle bare have det skåret ud i pap ![]()
Og nu ved alle hvad en burgermenu er!
![]()
Noget af det fordelagtige ved lige netop dette forum er, at det faktisk ikke koster noget, så vi kan bruge det helt gratis.
Ok, tak @galath ![]()
Havde jeg tænk mig om, viste jeg jo godt det, ups Undskyld
Tro jeg sådan lige tænkte meget generelt
Ok, tak @galath
Havde jeg tænk mig om, viste jeg jo godt det, ups Undskyld
Tro jeg sådan lige tænkte meget generelt
Og den slags nye “features” er nu heller ikke begrænset til freeware produkter… ![]()
For en måneds tid siden blev jeg spurgt, om jeg ville gå ind som kasserer i grundejerforeningen. “Der er kun 42 bilag om året - ingen problemer - og jeg (ham der ville stille op som formand) skal nok lave alt det andet”.
Generalforsamlingen var den 23. april. Jeg har indtil videre ikke fået overdraget noget som helst. Alt vedrørende foreningen er gemt på en gmail-konto, som den tidligere kasserer ikke kan finde ud af at overdrage til mig (så nu har jeg sendt hende screenshots og forklaringer i meget korte og tydelige sætninger), hun har øjensynlig ingen idé om, hvad e-boks indebærer og mener, at jeg bare kan læse mails fra e-boks via foreningens mailkonto.
- og for øvrigt skal der udsendes kontingentopkrævninger asap, da der er betalingsfrist 1. juni!
Hvornår lærer jeg at lukke munden?
Hvornår lærer jeg at lukke munden?
Der er altså ting man ikke skal spørge om herinde
![]()
Nu har jeg ikke været meget på kattegale siden
@Eva har du fundet ud af alt det nye?
Jeg var lige i nat ved og se lidt på det f eks smiley den ved mange er lige blevet lidt større
Det ser jeg som godt ![]()
Jo @Beimis jeg tror jeg har fundet ud af det.
Det eneste der irriterede mig var at emnerne pludselig stod i venstre side, men det har jeg takket være Skattekat fået styr på ![]()
Dejligt og høre @Eva ![]()
Hold nu op, som sådan nogle kalkuner kan larme … Emma blev overdøvet ![]()
https://www.instagram.com/p/C6uEUMhIQ_A/
En gammeldags sukker brøds roulade med marmelade hvor jeg server flødeskum til ved siden af
Den bliver serveret kl 12 i morgen
Kan jeg godt lave den nu?
Forsinket tillykke ![]()