Hunden og jeg fandt et lille skidt tilpas pindsvin den anden morgen
Så jeg fik fremskaffet en papkasse og bar den med hjem, mens jeg snakkede med Dyrenes Beskyttelse. Jeg forsøgte varme og kørte den derefter ud til en plejer. Det er en meget ung han (unge fra sidste år), der var underafkølet og havde en øjenskade. Han bliver hos plejer til han er tip top og udsættes derefter i en dejlig skov ![]()
Jeg har flyttet om i lillestuen… Rallyet har nået hidtil usete dimensioner
Indtil videre er Ulla faldet ned af en stige, siddet fast bag TV’et, Frank har smidt sine bukser to gange, og min kaffe er væltet. ![]()
Jeg håber de sover godt når jeg er færdig… det tror jeg, jeg gør ![]()
lyder som om du har fantastisk gode hjælper i dem flytte folk du har i dag
De har aldrig oplevet noget SÅ spændende før ![]()
Hvor er den dog fin
![]()
Holder mig vågen med Eurovision, og bagefter skal jeg ud og gå i mørket (gadelygterne slukkes jo kl 1), og se efter nordlys. ![]()
Husk at tage billeder for himlen er ikke farvet med grå sort. Det er gennem billeder du kan se farverne
Ja, det har jeg også læst.
Og jeg er sleeet ikke god med mit kamera. Men har i aftenens anledning, faktisk læst lidt op på det, så forhåbentlig kan jeg få nogle gode billeder. (Hvis jeg da er så heldig at se nordlys … gider ikke traske rundt i timevis).
Jeg har lige været ude lidt over 12 og der var ingenting at se. Prøver igen snart og ellers går jeg i seng
Jeg er også bange for at sætte mig op til det helt store, traske rundt, se ingenting, gå i seng, og vågne til en masse billeder af nordlys. ![]()
![]()
Nu så jeg lige afslutning på Melodunte GP mens jeg ventede. Mand, Schweiz har en ringe sang!
Jeg var lige ude igen og der er ikke rigtig noget, så nu går jeg vist bare i seng ![]()
Fik ikke set Eurovision
Men er det bare mig der har tabt tråden i det her
Hvorfor er det, der bliver skrevet mest om, er at sanger er den første nonbinære artist nogensinde til at vinde Eurovision.
Jamen jeg er da total, så meget ligeglad, om han er en elefant, der har klædt sig ud som mus,
Eller en kvinde med skæg eller noget helt andet
Det er da musikken, melodien, sangen, hvordan den bliver udført, på en piano eller det helt store rock band, eller ved stryge orkester, det er da det der drejer dig om
På show i Tjekkiet første dag var ikke så ringe. 4 ud af 5 blov NOM. Vanda fik også BIV, BIS, bedste kategori og BOB3. Hende og Silver er begge ungdyr, men han fik da den ene af de tre dommerstemner.
Plet blev BIS, mens Hugo fik en stemme på scenen, han tabte til Danielas (vores tjekkiske veninde) flotte hankat, der er bedre udviklet end Hugo.
Alt i alt var der ni Kurilean Bobtail på udstillingen og de syv blev nomineret. Flere af dem var oppe imod hinanden på scenen.
Vores konkurenter
Fine præmier
Åh ja så blev Plet også lige bange, da Knud fik overrakt præmier
han forsøgt selvfølgelig at holde hende, med det resultat at han blev bidt og hu flygtede ig gente sig i et pulterrum uder 200 stole, der stod stablet hulter til bulter i drn ene ende
Tillykke med de fine resultater
Men surt at Knud blev bidt; jeg håber ikke det bliver til noget alvorligt.
Stort tillykke
til jer
virkelig godt gået ![]()
Lyder som om (jeg forstår det)
Det har gået rigtig godt for racen Kurilean Bobtail
Tillykke med de titler jeres katte fik ![]()
God bedring til Knud
Og stakkels Plet ![]()
blev så bange er Plet kommet over det
Ja undskyld @Jeanette ved godt det er jeres modstander
Men denne her kat hold da op en fin /flot mørk rød farve denne har, eller snydt billedet
Og sikke fine præmier ![]()
Tusind tak ![]()
Tommeltotten ser ikke så godt ud, hun havde godt fat i ham, men vores tjekkiske veninde fik skaffet penicillin med det samme, så det skal nok gå.
Tusind tak
og du behøver ikke undskylde, for Gali er fantastisk smuk og det var kun petitesser, der gjorde at Vanda vanst over hende. Skønne Gali har vundet BIS på de sidste 3 shows.
I dag er det en ny dommer, så det kan nemt være hende der går med sejren i dag
Tillykke med de flotte resultater ![]()
og et pænt plaster ![]()
Vi så det heller ikke - men baseret på tidligere erfaringer, så er det sgu’ sjældent “musik” der er mest af på programmet…
![]()