. o O Maj's tanketråd

Tv nord har fulgt dyre internatet, nu er der ny sæson

Denne her gang er det med to frivillige, de følger lidt de er en del ved kattene og filme i denne her afsnit, har du ikke lyst til og se det hele, så ram lige cirka 8: 15 og 30 - 40 sekunder frem.

Kan se i artiklen, der beskriver det, næste gang skal de med lederen til Århus, der er kommet en ny ind under internatet, hvis det har nogens interesse, kan lige nu ikke huske hvem ( undskyld) men husker på en her er frivilligt på en internate i den område, ved jo heller ikke om det er den :ups:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Jeg har nu aldrig været i tvivl om, hvor Chilis chip sidder - selv om hun er ret tykpelset, og ingen har fortalt mig det på forhånd :slight_smile: Til gengæld kan jeg ikke mærke Asanis nogen steder. Det kræver selvfølgelig, at man mærker efter i området - fx ved almindeligt nus ved Chili :slight_smile:

Jeg kan bekræfte, at det er her, Chilis chip sidder. Men om det er praksis alle steder, ved jeg naturligvis ikke.

1 Synes om

Jeg tror de eneste jeg har kunne mærke var på Fatal og Anoushka. Men det var også nogle små piger :slightly_smiling_face: Jeg er ret sikker på jeg ikke kan finde dem på mine drenge, men på den anden side, så har jeg heller ikke ledt :smile:
Derimod har jeg en scanner, som af og til har været ude og tjekke en trafikdræbt kat i byen.

5 Synes om

:tak:Tak @line_refsgaard , dem har vi en eller to til og stå af, den bliger taget i brug

Med venlig hilsen

Ingen gevinst i fælden i nat, men har været der for maden er væk, eller retter noget af er det,
Enten er det en blevet væk kat eller en meget kræsen vild kat. Tørfodder en håndfuld billig og royal canin der er kun taget royal canin, våd mad tog jeg en skefuld billig og en skefuld hills det er kun hils der er forsvundet :laughing:

Med venlig hilsen

3 Synes om

25 indlæg blev skilt fra til et nyt emne: Naturnationalparker og hestene i Mols Bjerge

Faldt i nat over artiklen her, vil bare dele hvis der er nogle her det har interesse i og vil læse det

Der er faldt penge af til forskning i diabetes hos katte

Med venlig hilsen

2 Synes om

Heste og Mols Bjerge flyttet til selvstændig tråd.

6 Synes om

Nogle der har købt, de vat tæpper de har i jysk, er det den gode gammeldags kvalitet?, jeg vil gerne have den gammeldags model, har mulighed for at få bud med til jysk, men “herren” kan ikke vurdere hvilken kvalitet det er, kun købe det der står på listen

Med venlig hilsen

:tihi:

13 Synes om

Så kom der efterlysning i aftes, der er " en blevet væk kat " der er en hellig Birma som de passer for en af deres børn, der er på ferie
Forældre havde taget den med hjem, jeg skal have kontakt med dem i dag, ved jo ikke om det er katten her.
Forældre bor i fugle flugt linje cirka 1 km fra stedet

Med venlig hilsen

3 Synes om

Jeg havde været ude med vasketøj og har åbenbart ikke lukket lågen til indhegningen ordenligt efter mig … har lige været ude i et andet ærinde og der stod lågen pivåben :scream:
Det var heldigvis kun LouLou der havde opdaget det og var gået på opdagelse, men hun var så sød at løbe ind i en blindgyde, hvor jeg nemt kunne fange hende :flushed:
Damn woman! :dokdok:

13 Synes om

Naboen stjal ikke nok grene i sidste uge, så jeg har lånt hans trailer i dag, for at køre bunken på haveaffaldspladsen i
Næstved :

10 Synes om

Nå fik fat i forældre, dem og jeg ville sætte mår fælde op, jeg havde lidt tørfodder med blandet royal canin og det billige, satte det ind i værkstedet imens vi gik i de andre sted og så, fik kigget i noget savsmuld, det var brugt som katte bakke, og normalt er der lukket af der imens vi havde gået og fået fælde sat, havde der været en i værkstedet og sortere i tørfodder :grin: igen kun royal canin der er spist,
Nå nu er det sat i værkstedet og vi har lukket af, alle tænkelige og utænkeligt steder,
jeg har ikke mulighed for at tjekke fælde i morgen, det har de lovet og gøre.
Jeg anbefalet at hvis den var i fælden, at de fik den tjekket igennem hos dyrlægen, både for bid, og sår, samt tjek om den er ok, sagde de skulle få den tjekket for sygdomme også.
Med venlig hilsen

5 Synes om

Der var gevinst her fra morgen af :ok:
Og det var katten der var blev væk, har ikke snakket med dem kun besked igemmen andre.
Med venlig hilsen

9 Synes om

Dejligt, at det er endt med så fint et resultat efter alle dine anstrengelser :ok:

3 Synes om

Tak for det,
jeg er også glad for den kom hjem, at de så fik en sort hellig birma, ja ja den havde været en tur i spildolien :klappe: åh men det har været sket fra om aftenen til hun blev fanget,

Med venlig hilsen

3 Synes om
8 Synes om

Hvor godt kat blev reddet :heart: - men brandvæsnet skal måske lige pudse lidt op på deres procedure når de redder kat/dyr som har været lukket inde i lang tid?

1 Synes om

Det små regnede her i går siden kl knap halv 8, nåede lige ind efter lille gå tur, hængte vasketøj ud kl 16:30 kl 17:30 hældte det ned i over en time, ja vasketøjet var jo slet ikkectøj da ueg hentede det ind.
Men i dag da jeg gik ud på gåtur knap 6 og gik i 1 1/2 time, sikke en duft :slightly_smiling_face:, som alting var grønner og lige som det hele var groet 5 cm. Sikke en dejligt oplevelse
Med venlig hilsen

5 Synes om