Har du glemt at fortælle mig noget ![]()
Nej, men der er en del jeg vælger, ikke at indvie dig i … ![]()
Er der noget du har glemt at fortælle os alle sammen!? ![]()
Fra tråden: Mød Leo Løvehjerte:
Leo (hed Alex på internatet, men det kunne jeg ikke forlige mig med) ![]()
Jamen det er jo flere dage siden du skrev det, og i en helt anden tråd, og og og… for lidt brugbar hukommelse her. ![]()
Hvordan blev resultatet? ![]()
Som pletfjerner: Ikke imponerende
Som lugtfjerner: Tjah - tjoh …
Øv, har nemlig en plet der er træls ![]()
Man skal ikke give sig til at gøre rent i sit bryggers …
Så risikerer man nemlig at opdage at et gammelt varmerør tæt på væggen til gæstebadeværelset er tæret igennem; og inden man ser sig om, er der en VVS’er i gang med at hakke hul i fliserne i det badeværelse man fik renoveret for to år siden
For ellers kan han ikke komme til at udskifte den gennemtærede del af røret.
Heldigvis ser der ikke ud til at være noget i vejen med røret under gulvet, og heldigvis har vi nogle ekstra fliser som kan lægges i stedet for dem der er pulveriseret. Men det var altså en slem forskrækkelse – selvom vi burde have kunnet sige os selv at det stykke rør skulle skiftes på et tidspunkt.
Tjek ![]()
Øv, med det rør og arbejdet med at udbedre skaden ![]()
Der er ikke mindre end 5 Svend-Åge12345 typer begyndt at følge mig på Instagram i dag ![]()
Forleden dag, blokerede jeg ca. 20 af samme slags scam-profiler … ![]()
Mille din klump, nu må du gerne beslutte dig, så vi ved, hvad vi har at arbejde med
Det er helt fair, at hun syntes at Jeppe er dum, grim og lugter efter en tur til dyrlægen! Men det pjat med, at han det øjeblik hellere end gerne må vaske hende, for at han 5 minutter senere skal have hele smøren igen, det er simpelthen for dumt…
Heldigvis er Jeppe ret cool omkring det, selvom han er forvirret og Mille søger stadig mig og vil nusses ![]()
Så fin & sjov gammel artikel - godt fundet ![]()
Tak tro også lige jeg gemmer den lidt, smides ud kan den altid ![]()
Med venlig hilsen