Jeg har til gengæld lavet en masse … opryddning/rengøring, haft besøg af @Dorthe_R, spist kage (delvist lavet klar i går - resten i dag), kigget på kaniner … og efter Dorthe kørte hjem: Gjort kaninburet rent (det var åbenbart ikke i orden det jeg lavede, så Fru Løvehjerte fik travlt med at omrokere
), plantet resten af de planter jeg har købt i potter og nu sidder jeg endelig og slapper af … 
Burde lave noget at spise … men jeg kunne også bare spise mere kage … ![]()
Lyder, som om du har grund til at være rigtig godt tilfreds med dig selv ![]()
Jeg er helt rørt … min yndlings sygeplejerske har vundet MS-prisen i år og den er fuldt fortjent ![]()
https://www.instagram.com/p/CeLIR7zMfL-/
Så fik jeg endelig mine pakker
![]()
Sikke en dejlig nyhed @Eva ![]()
Med venlig hilsen
Jeg kan af og til få helt ondt i maven, når jeg falder over svært handicappede katte på de sociale medier.
Se f.eks. hende her… Hvor går grænsen? Hvem er det, at hun skal holdes i live for? ![]()
https://www.instagram.com/p/CeMI9YYM81o/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Så enig! ![]()
Åh nej nej nej ![]()
Ufff…
Her den anden dag så jeg en hund uden snude
virkelig bizart og underligt
Jeg er s enig, det er simpelthen grotesk, men syntes desvørre, der er ved at komme en trind med at gøre de handcappede dyt til indtægtskilder, der er jo åbenbart pengen i det og folk æder det som slik og siger åh og ahh, så cute ![]()
Altså, jeg er jo ikke hellig. Jeg har en étøjet kat som er vældig populær på de sociale medier, men dels tjener jeg ikke penge på ham, og dels - vigtigst af alt - lever Fritzz et fuldstændigt normalt og aktivt siatalerkatteliv.
Der er jo ikke noget galt i enøjede dyr, men når man ser den stærkt handikappede kat, så er det altså for meget.
Jeg så også engang en kat, der havde mistet begge forben, den hoppede som en kænguru og det faldt nogle i svime over og syntes, at det var sååå kært.
Bare fordi vi kan er det ikke ensbetydende med, at alt skal reddes uanset hvad omkostninger det har for dyret.
Masser af dyr kan leve fint med mindre handikap, men når handikappet påvirker dyret så meget, som i det klip, så synes jeg ikke de kan udsættes for mere.
Har sat med blade igen og kigget i, i nat, så havde jeg også noget og slå ole lukøje med hvis han kom ![]()
Men var i gang med en samvirke, faldt lige over denne her lille notits @_DK_Sugieh andre siameser ejer, kan se man kan læse den gamle artikel.
Hvis det skulle have nogen interesse
Med venlig hilsen
Det er en sjov artikel
Desværre er siameseren nærmest efterhånden sjælden i Danmark. Der bliver trukket i omegn af 20-25 stamtavler om året. ![]()
Det var ikke mange ![]()
Har folk/opdrættere tanker om hvorfor?
Den er ikke populær lige nu. Blandt nye opdrættere er der briter og ragdoll som trækker meget.
De er ikke moderne længere, til gengæld er der stadig stor efterspørgsel på siam til kæl. For hver killing der kommer til salg, vil jeg tro man kan sælge 8.
Men vi få opdrættere kan ikke følge med ![]()
Min lille bitte baby har sidste dag i dagplejen i dag😭.
Det bliver super godt for hende, men har det lidt stramt med at hun allerede er så stor ![]()