. o O Maj's tanketråd

Jeg nuldre altid poter når jeg kan komme til det, for det synes jeg er hyggeligt, så den del er han vant til. Men er så vant til Emina, som ville være gået nærmest i samme øjeblik jeg ville havde tænkt på noget hun ikke ville. At få hende til dyrlægen krævede at transportkassen stod fremme i dagvis inden vi skulle afsted, og at jeg opførte mig som vi intet skulle den dag og helst hellere ikke tænkte på dyrlægen. :klappe: Hun var alt for god til at aflæse mig. :hoho:

Når hun var puttet i transportkassen, og Alvin sad og tænkte “hvad sker der der” nuppede jeg ham og puttede ham i hans. Det var først når jeg var ved at putte ham i hans, det gik op for ham at han stod for samme tur. :klappe: Emina: Klog kat. Alvin: host

5 Synes om

Øv, efter sidste opdatering af forum, vil min ordbog ikke virke. Den virker alle andre steder, men her er den total død :argh:

Jeg vil anbefale at skrive det i Hjælp og vejledninger og så tagge Rune. Evt. tagge Lykke, så hun kan prikke til ham :slight_smile:

Eller i hvert fald tagge Rune, når det drejer sig om noget teknisk. Det ved jeg absolut intet om :slight_smile:

4 Synes om

Jeg nåede lige at beslutte, at det var ved at være tid til at lave aftensmad, og sørme om Jeppe så ikke kom i tanke om, at jeg havde været afsted i går, så nu putter han i stedet :joy:

5 Synes om

Jamen, er det ikke bare en skøn dag at stå op til?

11 Synes om

Var jo på skraldespand oprydning i forgårs efter blomsterløg, blev kontaktet i går sidst på eftermiddag der var en hyacint løg, der ikke var kommet med ud i skraldespanden, men den kunne godt lige ligger på hjørnet af trappen en time inden den blev kylet ud,
Jeg tænkre jeg heller lige måtte hente den, lige så meget for at vise jeg kommer og det ikke behøves og smides helt ud med det samme,
Nå kom der hun var ude på trappen med det samme, om jeg lige ville hjælpe hende i kælder hun havde lidt fra den rum, hun har “spisekammer” i der skulle op og ud. Selvfølgeligt kunne jeg det.
Kom der ned, på øverste hylde havde hun klemt en par body shampoo ind og det var åbenbart lavet større flasker, eller andet farcon på flasken, de plejede og kunne være der, :wink:.
Med den resultat flasken var revnet lidt, og shampoo stille havde sivet ud, og ned i mellem hylder og ud på de næste hele vejen ned.
Om jeg ville hjælpe med tømme at ud der havde været bare chance for der kunne være ramt af sæbe og op til skraldespanden, så skulle hun havde ringet i dag til renovation og købt ekstra afhentning.
Og jeg skulle bare tage en ting hvis jeg kunne bruge det, men hun kunne ikke. Jeg var hjemme og hente vasketøj kurv og spande jeg tog alt med hjem i stedet.
Så vasker det af og ser om det kan bruges.
Ikke lige de mærker jeg ville købe, men de kan da sagsten bruges.

Der var bla 3 wc rens, 3 skyllemiddel, 3 rengøring ajax, 2 afspænding middel til opvaskemaskine( vi har ikke opvaskemaskine :wink:), 9 tuber tandpaster, 12 stykker håndsæbe. 12 ds majs, 2 flåede tomater, 3 pk bearnaise sovs, har taget med ud af æsken, lige så er der ikke noget kommet ind til poser, 1 pose kaffe, 1 pose mel den er kasseret, 1 neglebørste, 1 opvaskebørste, det er det jeg har fik ordnet i går skal resten igemmen i dag, tro det er større potion.
Kald mig bare nærig eller mærkelig, men det syndes jeg ikke lige jeg bare vil kyle ud,

Med venlig hilsen

7 Synes om

Så/ læste lige artikelen her, men har ikke mulighed for at se/ høre indslaget her hvor jeg er nu

Med venlig hilsen

1 Synes om

På telefonen eller hvordan?

Det er nemlig en rigtig god idé. Det er nemmere at se på i en tråd for sig - og han opdager mere, hvis jeg ser det :lol:

4 Synes om

Jeg ville have gjort præcis det samme som dig, når tingene intet fejler er det jo hul i hovedet at smide det ud. Især når der er tale om så mange ting.

3 Synes om

Ja og endnu mere får det lige gået igemmen i morgen

Med venlig hilsen

2 Synes om

Jeg vil kalde det yderst fornuftig, alt andet er jo tosset, når det ikke fejler noget.

Det er når jeg er på mobilen.

så må jeg ind og oprette en tråd om problemet

2 Synes om

Jeg holder “altid” ferie 16-18. maj, hvor bukkejagten går ind. Det meldte jeg jo ind allerede i efteråret i vores lønssystem.
Og trods jeg stadig er deltids sygemeldt, så godkendte jobcentret hurtigt, at jeg naturligvis skulle afvikle de tre feriedage som først planlagt, da det jo ikke hindrer mig i at vende tilbage til arbejde (tvært imod, blev både jeg, jobcenter og leder hurtigt enige i).

Men bukkejagten gik hurtigt i år, første gang på 11 år skulle det lykkes mig at få en “premiere-buk” 16. maj.
Så nu har jeg pludselig to feriedage uden planer :smiley: i dag er mest gået med at male, men det var faktisk også helt rart at lave noget “simpelt”, hvor hjernen kunne slå lidt fra :slight_smile:

8 Synes om

Så går det løs her i hesteland :see_no_evil: Første stævne starter åbenbart i morgen :sweat_smile:

4 Synes om

@Lykke jeg kan ikke se der er åben stævne, kom lige til og undre mig da der var i weekenden tæt på, men kan være lukket for tilmelding. Nå men kom til og se noget meget mere interessant :slem:

Jeg håber i ikke har kalenderen fyldt på lørdag, for det har i så nu, og sikker på jeres store søn vil elske jer for det :smile:
For i skal afsted, brovst ride klub holder famile hygge stævne. På dyrskuepladsen i Fjerritslev
Vi er optaget i weekenden
Vi skal vist have en hest helt op i landet fredag, det passer med i får den mindste for den skal jeres store søn afsted med.
Rolig nu, uanset hvor lille jeres have kan den sagtens gå der, haven er jo hegnet ind pga kattene, jeg skal nok få den vasket så det er bare den skal strigels og evt pynes af jer, den kan med lidt go vilje være i bagagerummet, sørg lige for en tæppe der kan koge vaskes, til og lægge i bunden af bilen. :ok:
Han skal stille op i LC1 dressur 4-7år
Og i spring 20 cm, samt højde spring
Tro i han også vil i ponygames 1 ? Jer er lidt i tvivl om hvad det er men kan ikke få fat i reglerne nu.

Og jeg er helt sikke på han vil hygge sig så meget.

Med venlig hilsen

4 Synes om

:lol:

Pyha, han er heldigvis kun 3 år. Så det dur slet ikke… :tihi:

Jeg er sikker på enhver pony ville elske vores 150m2 have :sweat_smile:

Det i nabolaget er hos Helgstrand. Et eller andet stævne, har ikke kigget mere på det :ups:

2 Synes om

Det skal du ikke tænke på, det med alderen, der har jeg en jeg kan hive i, :wink:, det prøver jeg og trylle med i morgen tidligt

Ja :slightly_smiling_face:men tænker lidt på om i lige skal holde øje med kattene de først 5 min :sweat_smile:

Nej kan godt forstå du ikke har kigget, så skal man gå meget op i det, for der noget næsten hver dag

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jeg har ellers været godt tilfreds med PostNords service, men den er da dalet noget, må jeg indrømme.
Jeg ventede to pakker i går bl.a. kattemad, men fik besked om, at pakkerne var fejlsorteret og i stedet ville komme i dag.
Har så lige fået besked om, at de kan afhentes på et pakkecenter!!!
Jeg har ikke mulighed for, at afhente selv - har forsøgt at komme igennem til PostNord, men det er jo nærmest umuligt, så nu ved jeg ikke, hvad jeg skal gøre - øv altså. :skrige:

Har hængt i telefonen i over 1 time nu og da de lukker klokken 14 kommer jeg nok ikke igennem i dag - dårlig service :blegne:
Jeg har prøvet at finde en måde at skrive til dem på, men det ser ikke ud til at virke.
Så jeg må jo bare lade pakkerne gå retur - hvad kan jeg ellers gøre?

Hvilket pakkecenter skal det hentes i?

Irma Smedettoften København NV