. o O Maj's tanketråd

Øv, havde håbet det var et Postnord pakkecenter. Har du fundet en mailadresse du kan skrive til?

1 Synes om

@Eva Enten er jeg fatsvag, eller også har postnord gjort det nærmest umuligt at kontakte dem på skrift, med mindre man har hentet deres app ned. Har lige rodet rundt på deres hjemmeside, i håb om at kunne finde noget brugbart. Håbede jeg kunne hjælpe på en eller anden måde, men det ser det ikke ud til. :frowning:

Men hvis jeg var dig, ville jeg klart forsøge at ringe igen i morgen. Pakken må jo ligge der lidt tid (har ikke tjek på hvor længe), så du har lidt tid at løbe på, før den ryger retur. Og hvis du har bestilt og betalt for at den bliver leveret, og de ikke har forsøgt at aflevere den, så vil jeg tro (håbe) at de kan overtales til at levere den. Og ellers prøv at hive fat i det firma du har bestilt varerne fra, det kan nogle gange hjælpe. Håber det lykkes. :kryds:

2 Synes om

Jeg har fundet ud af at sende en mail, men det er ganske rigtigt bøvlet, så de håber nok, at folk opgiver.
Ja, pakkerne ligger til 1 juni, så der er et stykke tid endnu, men det bliver vel ikke nemmere at ringe til dem - i dag lykkedes det ikke efter 1½ time!!
Og i morgen skal jeg til kontrol på hospitalet, så da har jeg ikke hele formiddagen til at hænge i røret.
Jeg siger tak fordi du forsøgte at hjælpe - jeg er virkelig på den, da de jo har lukket i week-enden og jeg vil jo gerne have mine pakker.

2 Synes om

Øv hvor er det typisk. Men jo, det er ofte lettere at komme igennem tidlige formiddag end om eftermiddagen, men det selvfølgelig ikke sikkert. Altså sådan helt generelt, ikke for postnord specielt.

1 Synes om

De har telefontid fra 10 til 14 og jeg skal være på hospitalet 10.15 så i morgen kan jeg ikke ringe.
Nu må jeg se, hvad de svarer på min mail - om overhovedet. :knotten:

1 Synes om

Eva - Jeg sidder med den slags på arbejde nogle gange, ofte skal det alligevel gå gennem afsender, som har bedre kontakt muligheder. Så kontakt afsender og bed dem fikse det :smil:

3 Synes om

Det er bl.a Zooplus - jeg troede ikke, at de kunne gøre noget, men det mener du altså?
Det andet er en firma hvor jeg har købt nogle DVD`er, dem kan jeg jo også prøve at kontakte.
Tak for hjælpen :blomst:

Ja, erhvervskunderne (især store som fx zooplus) har jo nogle andre kontaktmuligheder, så skriv og klag og bed dem fikse det

4 Synes om

Er det ikke nemmere at ringe til dem - det er lidt besværligt at forklare sig skriftligt, synes jeg :pensive:

Jeg prøvede at ringe - men fik den besked, at de ikke kunne gøre noget, så det fik jeg ikke noget ud af.
Jeg håber, at Post Nord besvarer min mail - ellers må varerne gå retur og så fremsendes igen, som den “hjælpsomme” mand sagde i telefonen. :surrender:

1 Synes om

Jeg var i gennem møllen for et stykke tid siden fordi IKEA lavede fejl og sendte pakke til pakkebutik i stedet for hjemmelevering…suk jeg brugte meget tid på det.

Chat funktion i postnords app fandt jeg ud af var bedst - jeg prøvede også at ringe/maile først. App giver også besked om hvornår der er ‘mindst’ ventetid…og så må man tage screen capture af snak for dokumentation.

Hvis du ikke får svar på mail så skriv prøv via app hvis muligt og skiv til dem at du har betalt for hjemmelevering. Så kan de hjælpe med det?

1 Synes om

Jeg har desværre ingen app, så jeg må håbe at de besvarer min mail.
Eller at jeg kommer igennem på telefonen i næste uge - desværre er der ikke oplysninger om, hvad nummer man er i køen, så det er bare at vente
I dag i 1½ time uden resultat.

3 Synes om

Håber det lykkedes - jeg er også normalt glad for postnord…men hvis der først går ged i den så kan det tage tid.
Jeg opgav også på telf…fordi ja, ingen info om hvor man er i køen…

1 Synes om

Kontakt os - vi er her for at hjælpe dig, står der på deres hjemmeside :tihi:
Ja, men hvad pokker hjælper det med fine ord, når man ikke kan komme i kontakt med dem??? :thumbdown:
Den slags fylder desværre alt for meget i mit hoved, jeg kan ikke slappe af og tænke på noget andet, før problemet er løst - og det bliver det nok desværre ikke foreløbig har jeg på fornemmelsen.
Så det bliver en hyggelig week-end :vraele:

3 Synes om

Syntes tiden går ALT for hurtigt…

D. 26. Maj, bliver denne lille fis hele 13 år :heart:

Altså pigen, ikke katten :grin:

10 Synes om

@Eva har du en pakkenummer på pakken?
Hvis du søger på den hvad fortæller den dig så linje for linje

Med venlig hilsen

1 Synes om

Tillykke med hende :flag: :flag: på forskud
:grin: kattens udtryk nøjj den er fantastisk :laughing:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Ja, jeg har pakkenummer og for 3 dage siden fik jeg besked fra PostNord om at de ville aflevere pakken næste dag.
Den kom ikke, at da jeg kiggede i Track and Trace fortalte de, at pakken var blevet fejlsorteret, men at den ville blive leveret dagen efter.
Men det blev den ikke, den blev afleveret på et postcenter og jeg har ikke mulighed for at hente den.
'Det skule jo heller ikke være nødvendigt, når de godt ved, at den skal afleveres på min adresse.
For de havde jo skrevet til mig, at pakken var på vej og ville blive afleveret på min adresse.
Hvordan de så har kludret i det ved jeg ikke - men jeg håber da på, at få en slags forklaring.

2 Synes om

Nej det skulle ikke være nødvendig, når de ved det, men det er studser mest over, er postcentre, hmm :huh:, :gruble:, spøger lige dumt og rykker de rundt i teksten, eller er det det samme hvergang du søger

Med venlig hilsen

Ja, han syntes vidst det var en underlig killing jeg havde slæbt med hjem…

Han vænnede sig heldigvis hurtigt til hende og ville gerne putte sammen med hende :heart:

1 Synes om