. o O marts tanker

Har lige kigget på næste uge, og der er vist skubbet for mange aftaler ind
Har sendt en besked til 2 og det på nogen muligt måde kan skubbes

Det er måske ikke pænt
Men jeg kan allerede, bare ved og spørge det giver mig så meget håb for luft og det gør bare et eller andet godt for mig. :smil:

7 Synes om

At erkende at ens kalender er for fuld, og så gøre det rette, og prøve at flytte ting, er virkelig godt at kunne gøre.
Ros til dig

7 Synes om

Enig med Louise. Håber noget kan flyttes rundt så det passer dig bedre. :heart:

3 Synes om

Det hedder energiforvaltning og er noget af det bedste, og ofte sværeste, du kan gøre for dig selv som psykisk sårbar.

Jeg har lært at jeg max skal have en ting om dagen i kalenderen for tiden og det er ligegyldigt om det er er noget småt eller stort. Nogen gange er der også brug for en dag eller to imellem aftaler, hvor jeg ikke behøver tage stilling til verden udenfor min lejlighed.

Du skal ikke have dårlig samvittighed over at aflyse, heller ikke hvis det er på dagen, men det er så nemt at sige og så svært at gøre, især som psykisk sårbar, hvor man i forvejen kæmper imod sig selv. Men det er stadig et sted hvor du skal være egoist og sætte dig selv først. Det er du nødt til hvis du skal have en dagligdag til at fungere bare nogenlunde.

Sender dig et kæmpe kram :kram:, ville ønske jeg kunne give dig det personligt men vi skal jo begge forvalte vores energi ordentligt, ikke? :wink:

12 Synes om

Er nødt til at give zooplus en ny chance. Med ekstremt prisstigning på det grus, vi helst bruger herhjemme, så er det simpelthen galt at bestille fra bitiba :astonished:

Håber det går nogenlunde problemfrit denne gang :kryds:

5 Synes om

Så bestilte manden en tømmer næsten sig selv kattebakke…

Har været så forelsket i jeanettes men synes de er lidt dyre, så nu prøver vi en udgave der koster det halve og ikke er helt så stor…

5 Synes om

Søren Pape Poulsen er død :flushed:

4 Synes om

Jeg har også bestilt en lidt mindre udgave til Delle. Hun skal jo have hvad hun er vant til… :ups:

3 Synes om

Nej hvad?!
Jeg har arbejdet kortvarigt for DKF som grafisk designer. Var ikke rigtig enig med deres politik, men han var en virkelig sympatisk mand. :ked:

5 Synes om

Ja jeg tænkte først “Sikke en dårlig joke”, men kunne så læse det ikke var det :frowning:

Hvad er det for en?

Jeg er heller ikke enig med partipolitikken - i hvert fald ikke nok til at stemme på dem - men han har altid virket meget sympatisk og behagelig. Og under alle omstændigheder er 52 jo absolut ingen alder, så det er alt, alt for tidligt :cry:

8 Synes om

Og han virkede faktisk lidt akavet på tv i forhold til hvor varm og rar han var i virkeligheden. Det rammer mig sgu lidt. Det er længe siden jeg var derinde, det var i 2016, men han gjorde indtryk på mig.

7 Synes om

Jeg købte denne, men havde jeg 3000 mere havde jeg købt denne

https://www.elgiganten.dk/product/sport-fritid-hobby/kaledyrspleje-tilbehor/whisker-litter-robot-3-connect-automatisk-kattebakke-gra/635489?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAuYuvBhApEiwAzq_YiW0rlCF1N3ClJUKwI_oYZUKtZ5uTvGiWnFcEahEkxXTXM0n290l-oBoCrk8QAvD_BwE

Den sidste er en model 3 af 4 men jeanette har begge (litter robot) og jeg er ret vild med dem… blev bare enig med mig selv om at det er de færeste af vores katte der har mco størrelse og så vil jeg gerne spare lidt, når der ikke har været en i vores hjem før…

7 Synes om

Det er den samme jeg har købt. :see_no_evil:

5 Synes om

På gå tur kom til denne her hul, den var der ikke i tirsdags
Gad vide om det er en ræv, der har været på muse jagt


5 Synes om

Tak, så er den sat på min ønskesky :grin:

1 Synes om

Den virker jo på samme måde som den anden… den store udgave synes jeg virkede på en meget dum måde for der bliver den “lukket” før en skovl samler op… kunne virkelig ikke se hvordan man kan gøre den rent, for det her med at de drejer rundt gør rengøringen lidt nemmere

4 Synes om

Ja, jeg synes også den her virkede som et godt bud. Og tænker når jeg kun kommer til at have Delle, så går det nok at den ikke er så stor.

4 Synes om

Det i skrev @louiseogbuster , @Osquary og @Gizzemissen og i “der bakker op”

Hold op det ramte virkelig noget, og jeg skulle godt nok lige få mig selv med, og lande, inden jeg kunne skrive det her
Og kan alligevel ikke få skrevet det rigtige
Tak :heart:

7 Synes om