. o O marts tanker

Der er ikke så lang tids levering på den, så jeg glæder mig også til at se om de største af mine passer i den… synes jo ingen af dem er så lange som en mco

3 Synes om

Jeg er ikke altid selv særlig god til at få sagt fra, når jeg får sagt ja til / planlagt for mange ting på for kort tid, det er virkelig noget jeg arbejder på. Så jeg beundrer virkelig at du har formået at mærke på forhånd at det er for meget, og at du fik sagt det højt. :kram:

Nej min skulle gerne komme på mandag hvor jeg har fri. Det står i hvert fald i Post Nord appen. :kryds:
Jeg bestilte torsdag aften.
Jeg har egentlig to store, åbne bakker fra Aslan, men ville gerne have haft en automatisk bakke til Aslan, men vidste også at det ikke ville have været et hit, selvom han ikke ville gå på en brugt bakke. Så nu hvor Delle allerede er vant til sådan en automatisk en, så synes jeg da at vi begge har gavn af det.

5 Synes om

Efter en tur i Ikea, så er jeg egentlig glad nok for, at kæresten mener jeg skal kører ud handle ind til ugen mens han samler møbler, med Masso der tror han skal hjælpe til :joy:

6 Synes om

Han kvalitets sikre… fornuftig opgave fra en yderst fornuftig kat

2 Synes om

Jeppe kvalitetssikrede, Masso tror han skal hjælpe :joy:

Der er stor forskel på en kat, der ligger sig midt i det hele og holder øje, også en tosse, der forsøger at stikke af med dimser og dippe dutter :tihi:

9 Synes om

Her er lidt en anderledes bolig, med fri fantasi til indretning

Tænker lidt, sikke en katte venlig bolig, og en udsigt kattene vil få :smiley_cat:

7 Synes om

Det er derfor man skal have en vis alder for at må gå i lære som hhv. vvs’er, designstuderende, snedker eller murer :face_with_hand_over_mouth:

4 Synes om

Kan være jeg skal sørge for at få diverse møbler hjem og samlet inden jeg skal hente Delle. :flojte: :gruble: :klappe:

4 Synes om

Haha, den skal min kollega se. Han er fra Viborg og vil gerne tilbage på et tidspunkt, og vi kigger nogle gange på alternative boliger han kunne købe og sætte i stand. :klappe:

4 Synes om

Ellers skal du bare være forberedt på, at skulle holde ekstra øje med tingene :tihi:

Masso kørte heldigvis træt midt i processen og tog en lur, for at stå op og hjælpe da vi gik i gang med at stille ting på plads i reolen :hjerte:

7 Synes om

Hvis , nå nej når han har købt drn og går i gang, må nej , skal der var en dagbog med billeder her
Så vi kan følge processen :smiley:

2 Synes om

@galath kan man slå to tråde sammen

Kan selvfølgelig være jeg bare skal oplære Delle som IKEA kat. Jeg arbejder for IKEA, så hun kan blive min firbenede kollega. :sunglasses:

Ja det kunne helt sikkert blive en ret populær instagram eller lignende konto, at vise hvordan man fik den renoveret og gjort beboelig.

7 Synes om

Man kan flytte alle indlæg over i en anden tråd, men de bliver ikke flettet. De lægger sig bare i forlængelse af dem, der i forvejen ligger i den anden tråd. Og så går idéen vel ligesom af det.

2 Synes om

Sidder og glaner på nettet og dømmer om, hvad mine penge skal gå til, når jeg snart får en rigtig voksenløn udbetalt :face_with_hand_over_mouth:
(jeg skulle nok have læst til læge, så ville det formentlig kunne indfries :smile:)

9 Synes om

Hvad koster det ca. At få en kat chippet?

Selvom mine er øremærket overvejer jeg at få mine chippet, så jeg kan købe nogle af de der chip madskåle :slight_smile:

1 Synes om

Hvis det er SureFeed du overvejer, så kan man få sådan en lille chip til halsbånd, så de ikke behøver en chip i nakken.
Jeg har faktisk nogle liggende som jeg ikke skal bruge. De var indkøbt til dengang jeg havde killinger, så de kunne komme i foderautomaten inden de blev chippet. De kom bare aldrig i brug fordi det fungerede så fint med en plastikkasse med et killingestørrelse hul skåret i siden :grin:

2 Synes om

Ingen af mine katte har halsbånd på :slight_smile:

Vi gav lige over 400 kr for at få Mille chippet sidste sommer :slight_smile:

4 Synes om

Iiih

2 Synes om