. o O marts tanker

Det er ikke ligefrem et område, der er fyldt med attraktioner, men der er f.eks. Dansk Arkitektur Center, hvis du går ned til vandet og til venstre :slight_smile:

1 Synes om

Rundetårn

2 Synes om

Reelt er der rigtigt mange ting, du kan nå at se, hvis du tager enten S-tog eller metro fra hovedbanen :slight_smile:

1 Synes om

Jeps, men tænkte netop at du havde et eller andet i ærmet :wink: Det er jo sket før :slightly_smiling_face::+1:t2:

1 Synes om

Ja, og eftersom jeg arbejder “ned til vandet og til højre” kender jeg området relativt godt :slight_smile:

Der er også Københavns Museum eller Nationalmuseet - begge dele ikke særligt langt fra Rådhuspladsen.

Desværre er vejret ret røvkedeligt i dag, for ellers ville jeg anbefale en gåtur til Islands Brygge, som er lige ovre på den anden side af vandet og et dejligt område med caféer og små lokale butikker.

1 Synes om

Jeg skal på Nationalmuseet i morgen mens Lars er på kursus :+1:t2: Men der er to timer bare ikke nok for mig i hvert fald :wink:

2 Synes om

Min roomie her på kontoret siger, at hun selv brugte ca. 2 timer på Bymuseet i sommer, så det er hendes anbefaling.

1 Synes om

Jeg er ret vil med davidssamlingen: Home Du skal godt nok lige transportere dig derhen. Men det er et museum, hvor man kan bruge mere eller mindre tid, som man nu lyster.

4 Synes om

Så fik mig og Simba gået en lille tur og fik snust til nogle fine forårsblomster :heart:

5 Synes om

Jeg sidder og ser “Det kattens liv”på dk4 lige nu. Et dejligt program :heart:

8 Synes om

@FinnFrodesNevoe Nalle synes også det var et dejligt program :grinning:

15 Synes om

Mille vil virkelig gerne have styr på tingene :tihi:
Jeg satte mig med min computer i køkkenet for at lytte til et webinar efter aftensmad, og nøj hun gik og brokkede sig, bare for at putte sig ved mig, med det samme jeg satte mig i sofaen :hjerte:

7 Synes om

Jeg elsker at sidde og se gamle danske film på Charlie…

Men idag ødelagde det lidt at der var en bjørn der i det meste af filmen blev tvunget til at gå på 2 ben :frowning:

Det ville hvertfald ikke være gået idag.

1 Synes om

Sådan en film kunne jeg slet ikke have set. Jeg kan slet ikke have den slags. Det gør ondt helt ind i knoglemarven. Også selv om jeg vidste, det var en gammel film, og at bjørnen forhåbentlig for længst er død og befriet fra sin tortur :cry:

3 Synes om

Gætter på det er Soldatterkammerater på bjørnetjeneste du har set.

Det er forkert at bruge dyrene på den måde, men syntes også det er vigtig at huske, at man desværre ikke var klogere den gang.

4 Synes om

8 uger med høreapparater, og jeg måtte have lægen tila t pille en gummiprop ud fra dybet af mit øre…

Jeg vidste at det ville ske en dag - men ikke allerede efter så kort tid…

5 Synes om

Er der andre, der ikke kan åbne kattegale via den genvej/app på telefonen mere, men får denne melding? Jeg har Chrome installeret og kommer fin på via den :woman_shrugging:

Det virker fint her. :slight_smile:

1 Synes om

Her virker den fint

1 Synes om

Tak @Tea og @Jeanette . Jeg afinstallerede og geninstallerede, og nu kører det igen👍

6 Synes om