Jeg har en spøgelseskat. Måske er det Aslan? ![]()
Delles automatiske kattebakke registrerer en kat der kommer og besørger, selvom Delle ligger her på sofaen hos mig. Det har den gjort tre gange siden jeg er kommet hjem… ![]()
Jeg har en spøgelseskat. Måske er det Aslan? ![]()
Delles automatiske kattebakke registrerer en kat der kommer og besørger, selvom Delle ligger her på sofaen hos mig. Det har den gjort tre gange siden jeg er kommet hjem… ![]()
I går havde vi besøg af min mands datter, der fortalte at hendes yngste søn og hans kæreste har købt to skovkattekillinger
![]()
Min mand mente at det var underligt at to unge mennesker der lige er flyttet sammen, lægger ud med at anskaffe sig katte; jeg mener at det viser de har deres prioriteter i orden ![]()
Har nogen prøvet dette ?
Jeg bruger grus fra lidl, de er gode
Vi er gået over til Krus fra Lidl og det er lige så godt som alle de andre mærker vi har prøvet. inden brugte vi det dyre fra Everclean og Lidl er lige så godt, men komet kun en 3. del 35 kr for 6 kg
Problemet er bare at Lidl ikke bringer ud og jeg har svært ved selv at slæbe grus hjem.
Så jeg prøver nok det fra Rema - det klumper så helt galt kan det ikke være.
Men jeg fik ikke svar på om nogen har prøvet det der træflis på billedet?
Mon kattene overhovedet vil bruge det?
Vi brugte “trægrus” i perioder, da vi stadig havde kattebakke - den blev dog generelt kun anvendt yderst sporadisk, og om frekvensen var den samme eller lavere når der var træpiller i, bemærkede jeg ikke…
Det er en pakke med 6 kilo, som jeg kan købe til at begynde med.
Nægter kræene så at bruge det er der jo ikke så meget spildt. ![]()
Jeg har ikke prøvet dette mærke, men det de sælger på zooplus, og det klumper fint men nøj det sviner, for det hænger nemt i pelsen.
Vi bruger det til killingerne
@Eva Jeg har prøvet træflis - når de ikke fik tilbudt andet ville de godt bruge det. Var der en bakke med betonit ved siden af, var det udelukkende den der blev brugt.
Jeg køber fra Olivers, mener det er GLS det kommer med
Jeg har også brugt Olivers, det var fragtmænd, der kom med det.
Det gik godt et stykke tid, men så begyndte de at sætte det nede i stue-etagen og en gang på køkkentrappen, der slet ikke hører til min lejlighed.
Så opgav jeg dem og brugte så ZooPlus, som bruger PostNord som leverandør.
Og de er altså ikke helt pålidelige, så nu overvejer jeg at købe fra Rema.
Her bliver haven brugt. Især køkken haven, ![]()
I beimis tid når han blev passet var det det kattegrus
Men spilder vil noget olie eller andet
Og hælder katte grus for at samle det op
Bliver det skrabt sammen af beimis
Eller Staldkatten for så at lave en hul og sætte sig
Vi har noget træ pillet til noget andet, en gang da beimis var syg og jeg lavede en bakke for at han havde noget wc inde. Ikke på vilkår om det kunne bruges
Men dagen eftet, den åbne pose
Der kunne man lige komme op i og få lavet en hul og sætte sig
Og havde vi smidt noget træ piller ved ting i tralier
Ja så skulle de skrabes sammen i bunke så der kunne graves hul
Om træ piller kan bruges på anbefalinger her fra
Tjaaaa det kommet and på hvor dan du spørger
Og hvordan det bliver brugt
![]()
Jeg må bare prøve mig frem og håbe at Robin og Elias ikke er så vanskelige ![]()
Påstår du beimis var vanskeligt ![]()
Jeg holder af alle årstider
Men selv om det er kold og mørk
Men alligevel her kl knap 5 langt ude i horisonten kan fornemme fra dag til dag det lysner stille
Det gør altså bare et eller andet godt i kroppen og kan bare stå stille i vinduet og kigge ud i mørket og se om jeg kan fornemme noget forårs lys ![]()
Enig. Det er også meget nemmere at stå tidligt op med junior nu, hvor man ikke har 2-3 timers mørke foran sig. ![]()
Nej da, jeg påstår ikke, at hverken Beimis eller Mis Staldkat er vanskelige- overhovedet ikke ![]()
Jeg skal slå to timer ihjel omkring hovedbanen i eftermiddag. Jeg vil gerne se noget jeg ikke har set før, og to timer er ikke lang tid ![]()
Glyptoteket har jeg været på, Tivoli og Nyhavn er også prøvet
Så hvad? ![]()