Nå, men så er der nok en grund til at jeg ikke kan komme på messenger ![]()
Jeg kunne hellere ikke komme på face eller messinger, så nulstillede min adgangskode, så det bliver spændende om jeh er helt smidt af, når den kommer op at køre igen.
Det var kun tænkt som et forslag til en let og billig mulighed uden at skulle chippe. Jeg er ikke fortaler for halsbånd på katte, men når nu dine katte ikke går frit, så er der trods alt ikke den store risiko ved at lade dem have halsbånd med chip vedhæng ![]()
Jeg bryder mig ikke om halsbånd indenfor, plus de kravler ned under reoler, sofa osv, så de kan nemt sidde fast (eller rykke det af)
For mig er halsbånd en form for jakke, altså kun noget der skal være på udenfor (hunde) hvis der ikke kan bruges sele (katte) ![]()
Uh har for første gang bestilt noget via Vinted. Det er noget fra Polen, så er spændt på om det bliver sendt ![]()
19,9 kg. vådfoder (en enkelt af de små Catessy pakninger fjernet fra kassen) … den første kat til at rynke på snuden, ryger ud på røv og albuer! ![]()
Hvordan gik det @Skattekat ? Bor alle stadig under samme tag? ![]()
Jeg har lige fået noget hjem, og indtil videre er det ret godkendt ![]()
![]()
Ja, de er her alle tre endnu ![]()
Men de kan helt klart bedre lide det på poser, end det i bakkerne …
Mine gider absolut ikke catessy!
Hmmm… Tror det er lykkes mig endnu en gang at forstuve en tå, eller i det mindste slå den så hård (gik ind i et firkantet sofaben), at det her et halvt døgns tid efter, stadigvæk gør pænt ondt. Og jeg kan hilse og sige, at have støttestrømper på med sådan en tå, er ikke ligefrem fedt. ![]()
![]()
Velkommen i klubben @Enki , jeg går selv og døjer med et dårligt knæ, efter jeg skvattede og hamrede det ned i gulvet i søndags.
Et par store hudafskrabninger og et blåt og temmelig ømt knæ som resultat.
Ja, sådan kan det gå, når man er klodset. ![]()
Dit lyder værre end mit.
God bedring ![]()
10 år har jeg købt frosent kød til kattene hos Das Tierhotel i Tyskland. Levering med UPS - aldrig nogle problemer. Selv en halvhelligdag kom fantastiske bud der kører ruten her ud og leverede.
Nu har Das Tierhotel skiftet til Post Nord - og nu står mit 26 kg kød og tør op på en terminal et sted…måske levering i morgen fredag, hvor det hele nok er ubrugeligt.
Das Tierhotel sender mandag og så ankom det onsdag med UPS. Stadig frossent. Men 5 dage holder det ikke.
Post Nord duer bare ikke, hvis der er tidsfaktor.
Farvel til 1300 kr ![]()
Det er så ikke Post Nord du skal bebrejde, men afsender, der skifter til en anden forsendelsesform uden at checke, hvad der er muligt… ![]()
Jeg havde skrevet til das tierhotel det var dårlig ide med DPD/post Nord…og ja, jeg skulle ikke have købt hos dem vel vidende at PostNord ikke fungerer med rettidig levering.
Har lige skrevet mail til das tierhotel at nu er det desværre slut med at købe hos dem. øv. ikke nemt at finde alternativ…
crocs har reddet mig fra mange en øm tå - at de så ikke er det pæneste er noget andet
![]()
Jeg vil kontakte sælger, som jeg forstår du også har gjort
Det er en problem imellem sælger og leverandør af,varen ikke komme rigtig frem, så du vil skulle have ny vare,
Og det vil gå lidt inden leverandører opdager det dut ikke
Det må da være en reklamations-sag - du modtager jo et defekt produkt?
Når vi herude på bøhlandet køber kød eller fisk over nettet, så bruger leverandørerne et særligt leveringssystem. Emballagen er flamingo og is og ble. Og udbringeren er bud, ikke fragt eller post.
Leveringsprisen er så også derefter, måske 100 kr i stedet for 25 kr for en almindelig papkasse.
Fersk kød til dyr skal selvfølgelig behandles ligesom mad til mennesker.