. o O marts tanker

Hvis jeg bruger crocs indendørs, får jeg stød på nærmest alt. Jeg har sutsko, men fordi mine fødder de sidste x antal år, har hævet så meget, så er mine sutsko meget store så der er plads til både hævet fødder og ekstra sokker (fryser næsten altid om mine fødder), hvilket gør de ikke sidder så godt på mig, så tit går jeg rundt uden sutsko og har dem så kun på når jeg sidder ned.

Jeg ved ikke om jeg er blevet mere uheldigt i takt med at jeg er blevet ældre, eller det er kroppen m.m. der er blevet mere modtagelig i takt med at jeg er blevet ældre. For før i tiden gjorde min tå ondt den dag jeg bankede den ind i noget, og det var gerne det. Men inden for de sidste 3-4 år tror jeg, har jeg haft den forstuvet mindst en gang, og slået så kraftigt flere gange, at det har gjort ondt i dagevis. :gruble:

3 Synes om

Men så er der formentlig tale om leverancer indenfor DK, ikke fra udlandet?

Jeg ville nok være betænkelig ved at bestille fersk/frostvarer fra udlandet i det hele taget…

4 Synes om

Ja.

Og det er nok der, filmen knækker. Distribution med høj kvalitet (dvs. at der er styr på både temperatur og tid) vil blive ekstra dyr hen over grænser. Og der vil ikke være ordrer nok, så det kan svare sig at etablere det.

3 Synes om

Advarsel
Køb ikke bilka økonomi køkkenrulle lige nu

Det er levende i pakkerne
Nu er tredje rulle blevet nødt til og blive aflivet i dag
Det er en held, der er en der er vågen

For pakken blev købt til jul så en held en det opdager der er levende køkken ruller i pakken :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ps konfetti sælges

6 Synes om

Jeg var lige præcis kommet ind ad døren med 12 kilo tørkost og en foderspand, da jeg hørte det første bump lige udenfor.

Dette billede lå i PostNord appen…

…jeg bliver bare lige inde i lejligheden til min bror kommer fra arbejde. 6 x 12 kilo grus skal der proppes ind i skabet bag kasserne - og min ryg har det lige så godt efter en tur hos fys :grin:

Fik jeg sagt at jeg faktisk er ret vild med mit postbud? :rock:

12 Synes om

Nej desværre - de erstatter ikke hvis det når frem inden 5 dage…så kan jo håbe på at postnord fjoller lidt mere rundt. Men tænker de nok lige skal nå de 5 dage.

2 Synes om

Jeg køber kyller og mus i nordjylland de kommer også med speciel fragtmand - og tøris i flamingo. Samme med ost etc. Fungerer fint.

Når jeg køber kød fra das tierhotel (gør det kun i vinter/kolde måneder) når det frem bundfrossent - hvis det er inden for de 3 dage…

4 Synes om

Das Tierhotel sælger til store dele af Europa - også mange kunder her i DK. Specielt hunde ejere der råfodrer. Tror de har stor omsætnning…de har egen fabrik og butik.

De har den bedste kvalitet kød og største udvalg. Ikke sådan noget afpuds og andet aflægger kød som nogle af de andre barf butikker sælger…

Det har hidtil (med UPS) fungeret fint. Jeg har købt rigtig meget kød her de sidste 10 år. Når jeg havde killinger var det nærmest en kasse om måneden.

4 Synes om

Jeg syntes også jeg er blevet mere klodset med alder og det gør nas når jeg slår specielt fingre…

4 Synes om

Christ mand! Fertile Frank er værre end Ulla T i løb :crazy_face:
Han bare råwer og brøler i ét væk!
Han er så fertil i hovedet, agterende er også i god vækst, men han lugter desværre ikke helt skidt endnu :woozy_face:

6 Synes om

Men hvis de kun reklamere efter 5 dage - så må de jo også have garanti på, at deres indpakning kan holde kødet “koldt nok” så længe? :kryds: :thinking:

4 Synes om

Præcis - men hvordan det så i praksis skulle kunne lade sig gøre, har jeg svært ved at se… :huh:

2 Synes om

Men det kunne du godt tænke dig, at han gjorde?
Jojo … hver sine lyster …

4 Synes om

Mjoooooo bare lige et øjeblik i hvert fald :smile:

1 Synes om

Seriøst… den der bobtail keder sig ikke…
Og nej jeg har ikke fået slået notifikationer fra og læg mærke til der ikke står vægt, så ingen har været i den

7 Synes om

Så skal vi til det igen - skattestyrelsens store festdag. Sneakpreview! :wink:

4 Synes om

Min var der ikke endnu… min og min mand må vente… de var der ikke

2 Synes om

nå…bare fordi man smed lidt hundemad til Mikkel - den har hvalpe nu - har man så oss fået en skovmår at fodre på…

7 Synes om

I aften, står der i nyhederne for lidt siden. De plejer at sige til, når de åbner.

3 Synes om

Andre der også har sådan en kat?

Mere af samme tegner her:

10 Synes om