Hvis jeg bruger crocs indendørs, får jeg stød på nærmest alt. Jeg har sutsko, men fordi mine fødder de sidste x antal år, har hævet så meget, så er mine sutsko meget store så der er plads til både hævet fødder og ekstra sokker (fryser næsten altid om mine fødder), hvilket gør de ikke sidder så godt på mig, så tit går jeg rundt uden sutsko og har dem så kun på når jeg sidder ned.
Jeg ved ikke om jeg er blevet mere uheldigt i takt med at jeg er blevet ældre, eller det er kroppen m.m. der er blevet mere modtagelig i takt med at jeg er blevet ældre. For før i tiden gjorde min tå ondt den dag jeg bankede den ind i noget, og det var gerne det. Men inden for de sidste 3-4 år tror jeg, har jeg haft den forstuvet mindst en gang, og slået så kraftigt flere gange, at det har gjort ondt i dagevis.
Og det er nok der, filmen knækker. Distribution med høj kvalitet (dvs. at der er styr på både temperatur og tid) vil blive ekstra dyr hen over grænser. Og der vil ikke være ordrer nok, så det kan svare sig at etablere det.
…jeg bliver bare lige inde i lejligheden til min bror kommer fra arbejde. 6 x 12 kilo grus skal der proppes ind i skabet bag kasserne - og min ryg har det lige så godt efter en tur hos fys
Fik jeg sagt at jeg faktisk er ret vild med mit postbud?
Nej desværre - de erstatter ikke hvis det når frem inden 5 dage…så kan jo håbe på at postnord fjoller lidt mere rundt. Men tænker de nok lige skal nå de 5 dage.
Das Tierhotel sælger til store dele af Europa - også mange kunder her i DK. Specielt hunde ejere der råfodrer. Tror de har stor omsætnning…de har egen fabrik og butik.
De har den bedste kvalitet kød og største udvalg. Ikke sådan noget afpuds og andet aflægger kød som nogle af de andre barf butikker sælger…
Det har hidtil (med UPS) fungeret fint. Jeg har købt rigtig meget kød her de sidste 10 år. Når jeg havde killinger var det nærmest en kasse om måneden.
Christ mand! Fertile Frank er værre end Ulla T i løb
Han bare råwer og brøler i ét væk!
Han er så fertil i hovedet, agterende er også i god vækst, men han lugter desværre ikke helt skidt endnu
Seriøst… den der bobtail keder sig ikke…
Og nej jeg har ikke fået slået notifikationer fra og læg mærke til der ikke står vægt, så ingen har været i den