Det er der noget, der tyder på - at det bare er dig
Som jeg har sagt før - muligvis hvert år - så er det et fuldstændig gennemført fantastisk scoop, skattestyrelsen har lavet der. At lade folk komme ind “før tid”. Tænk, at halve millioner sidder i kø i timevis - UDEN AT BROKKE SIG! Jeg ved ikke, hvem der har fundet på det, men vedkommende burde forgyldes og foreviges for tid og evighed.
Men altså, man gør det også forkert, hvis man sidder og holder øje med køen Den giver et estimat, så man kan lave noget andet i den tid, og så lige kigge, hvor langt man er.
Jeg er helt enig!
Der sker små ændringer i systemet hvert år, og det er genialt at det kan blive testet live.
Men den skriver jo også, hvor mange der er foran en i køen, og når det som lige nu er 321.483 - så kan man nok godt regne ud, at man ikke kommer igennem lige med det samme
Jamen tak for svarene alle sammen Kan se der er flere ganske udmærkede argumenter for at se den så hurtigt som muligt. Jeg er nok bare ikke nysgerrig nok, til at gide sidde i kø i timevis, for at se hvad jeg evt. skal have tilbage - eller betale - i skat. Til gengæld var jeg nysgerrig nok til at spørge hvorfor andre gør det.
Jeg er en af de tossede, der sidder i kø, men laver andet imens og venyer på den bipper og siger det er snart min tur.
Dog valgte jeg at opgive køen den anden aften ig gå i seng
Her til morgen var der så meget tryk på systemet, så jeg slet ikke kunne komme i kø.
Hvorfor, ja fordi det er rart at vide i god tid og vi sjal af med penge eller vi kan planlægge en god ferie
Jeg gik på lidt før kl. 8 i morges. For lidt siden, kl. 15.13, kom jeg igennem
Og nej, jeg har ikke siddet klinet til skærmen imens. Ikke den skærm, i hvert fald. Jeg har skrevet en masse mails, set Søren Papes bisættelse og det meste af et cykelløb Og skal have knap 8.000 tilbage - yay!
Og huset ligner en bombet lokum, så når junior sover skal jeg rydde op og gøre badeværelse rent, for vi får gæster til legeaftale i morgen kl. 9. Der var en gang hvor weekender var fredelige…
Det er åbenbart aldrig for sent at lære noget nyt - anede ikke at jeg var til Danseteater, men i går “indløste” vi denne julegave : BENCHED — Uppercut Danseteater - en vildt positiv overraskelse, og f***ck, de er dygtige …!
Nu ved jeg ikke hvor meget af du kan selv - men kan klart anbefale Gigahost!
Masser af plads, fri antal domæner (kun domænepris som domænet koster fra punktum.dk - tidligere dk-hostamster) og databaser opretter man selv som der er brug for. Man har fuld kontrol selv over det hele og flinke supportere til en rimelig pris
I går sad jeg i kø i næste 10 timer, godt man kan lave andet imens. Jeg skal have en god sjat tilbage, men det havde jeg også forventet, med den ekstra renteudgift vi havde i forbindelse med salget af gården.