hvad skal jeg kunne for at lave en hjemmeside der, har du evt link til nogle hjemmesider laget hos dem.
Alt er nu ført tilbage til vores gamle hjemmeside, som er betalt til feb. 25 https://www.bobtail.dk/
hvad skal jeg kunne for at lave en hjemmeside der, har du evt link til nogle hjemmesider laget hos dem.
Alt er nu ført tilbage til vores gamle hjemmeside, som er betalt til feb. 25 https://www.bobtail.dk/
Tør i?
En bekendt til min bror, som har noget virksomhed
Har lige tilbudt ham gratis og det får jeg så
25 pakker blandt smør og smørbar smør opbevaret ved max 3 grader men gået på dato den 1 /3 den 5/3
Og i går?
Det kommer jo an på hvordan du laver hjemmesiden. Gigahost er ren udbyder - ingen programmer eller opsætning til hjemmeside. Så man skal selv have software til at lave hjemmeside eller kunne opsætte feks wordpress selv ![]()
Men er man afhængig af software til at lave hjemmeside med i hosting, så er det ikke Gigahost man skal vælge ![]()
Jeg vil smide det direkte i fryseren, også tage det op efterhånden som det skal bruges og vurdere om det lugter som det skal, hvis det gør så intet problem med at bruge det ![]()
Det var også min tanke ![]()
Jeg siger ja tak
Er det et dansk firma? For man kan altså godt komme til at læse det forkert, når man er dansk … ![]()
Ja - Gigahost.dk er dansk
host host … ![]()
Har for flere år siden prøvet at hente WordPress i en gratis udgave, men fandt aldrig ud af hvordan det virkede, er derfor ludt afhængig af hjælp.
Smud det i fryseeen og tsg en pakke op af gangen, vi har købt masser af datovarer og har pt kun oplevet en pakke med kylling, der måtte smides ud
Så er jeg hjemme fra Spanien - havde nogle gode dage dernede. Det er nu totalt antiklimaks at komme hjem, er helt grådlabil.
Nu mangler jeg bare kattene, dem kan jeg hente kl 16 i morgen lidt hårdt, når de nu kun er 3 km nede ad vejen.
En wordpress side kan jeg godt sætte op hvis det er. Det er godt nok en del år siden jeg har leget med det efterhånden, men det er jeg nu ikke så nervøs for. Så hvis det er noget du gerne vil kaste dig ud i, så kan jeg godt hjælpe i hvert fald. ![]()
Velkommen hjem! Dejligt at det har været en god tur. ![]()
Ta.
Ja, var lidt spændt på at tilbringe så meget tid med mine forældre, så koncentreret, og det gik så fint…
Velkommen hjem ![]()
Kan godt forstå der er længe til du kan hente de søde små hjem
Tak
De weekender kommer tilbage…
Her sover teenageren det meste af dagen, rasere køleskabet og “gemmer” sig på værelset ![]()
Det vil jeg gerne, men vil også vild gerne lære det.
Ved jo ikke hvordan det foregår, når der skal flere sider til
Dimmalimm er knap 10 måneder gammel og jeg har lige fjernet den første filtknude!
Jeg skulle aldrig have en langhåret kat igen … Jeg skulle aldrig have en langhåret kat igen … Jeg skulle aldrig have en langhåret kat igen … Jeg skulle al… ![]()
Masso har virkelig sat sig for, at han og jeg skal lære at sove meget tæt i øjeblikket, han er lige glad med at det burde være for varmt at ligge i ske med mig under dynen noget af natten, nogle gange er nærheden bare vigtigere ![]()
Heldigvis fandt vi ud af, hvordan hovedpuden også kunne bruges til hans hoved, så min ene arm ikke var låst og han fylder mindre end når han ligger ved siden af mig ![]()