Ny måned - ny tråd.
Jeg er stadig rystet efter at have set den væmmelige mand, der huserer i det Hvide Hus…
Ny måned - ny tråd.
Jeg er stadig rystet efter at have set den væmmelige mand, der huserer i det Hvide Hus…
Jeg så kun udklip bagefter. Jeg forstår godt, at mødet blev forladt uden underskrift. Magen til mangel på situationsforståelse skal man lede længe efter. Man fik tilbageblik til bøllerne i skolegården - ikke voksne mennesker med stor indflydelse på verdens fremtid.
Jeg finder det så frygteligt og skræmmende, at to af de største lande i verden, p.t. styres af så vanvittige mænd!
Jeg har ikke set nævnte program, men jeg er stadig i chok over,
at Trump overhovedet blev valgt.
Men man må sige, at han og Putin udgør et “yndigt” par - hvis bare de ikke var til fare for verdensfreden begge to
Ham og Vance som bare går løs på Zelenskij, og så siger de HAN er uforskammet
Min umiddelbare tanke var; trykkede Trump lige på knappen til 3. Verdenskrig?
Historielæreren i mig synes at tegnene er ved at blive lidt for tydelige…
Det er så utrygt
Det er gået op for mig, hvad Trumps drivkraft i det her tilfælde er. Ud over at vise, at han kan noget, som Biden ikke kunne, og ud over at imponere sin russiske mentor. Han vil have Nobels fredspris.
Det er ikke bare noget, jeg finder på. Prøv at søge på det på Google og se, hvor mange artikler der er om det i udenlandske medier. Også fra hans sidste periode. Det er derfor, han har så travlt. Det er derfor, det nærmest står øverst på hans prioriteringsliste.
Hvordan han mener, han kan få en fredspris ved at lægge sig ud med den halve verden og især sine allierede, er der nok ingen, der kan give en logisk forklaring på. Logik eksisterer ikke i Trumps univers.
Trump er en psykopatisk narcissist, han tror ikke på at han er i stand til at lave fejl.
Han ser ikke det som alle andre ser ved ham.
Han tror jo at bare fordi man er præsident for USA, så kan man få alt man peger på.
Kan vi måske lave en separat tråd til Trump tanker/diskussion?
God ide, især med tanke på at han sidder der fire år.
Har fået en forespørgsel på hvad det ca koster om året at have en kat.
Jeg meldte pas, da vi jo har flere og har aldrig regnet på det.
Undrer mig over overskriften på denne tråd … hvem har været væk?
Den var der ikke, da jeg startede tråden, så jeg undrer mig også…
Ingen anelse heller, men jeg har rettet den tilbage
Jeg var ikke hurtig nok … hvad var den mystiske overskrift?
Noget med: Marts tanker - endelig fandt jeg her ind igen
Jeg forsøgte lige at lave en hurtigt udredning, med udgangspunkt i det jeg selv havde og købte, da jeg havde kat.
6-800 kr pr. måned for mad, kattegrus, årlig tjek og vaccine hos dyrlæge og forsikring. Alt efter hvilke mad, kattegrus og forsikring man har, så det kan let blive mere end det. Jeg kan se at priserne hos dyrekassen, afhænger af hvilken race katten er, hvor gammel den er og hvor man bor. Og så kommer der penge til kradsetræer og legetøj m.m. oveni. Foruden dyrlægeregninger hvis katten er syg.
Da jeg i sin tid (små fem år siden?) gerne ville slå aktiv-status fra på messenger fra, var det et værre hyr - da det åbenbart skulle været slået fra på alle enheder, for faktisk at være slået fra.
Og jeg var jo logget ind alle mulige steder; telefon, arbejdstelefon, computer, arbejdscomputer, tablet og jeg ved snart ikke hvor. Og det skete jo hyppigt fremover, at jeg loggede ind fra en ny enhed.
Her nu, flere år efter vil jeg gerne slå det til igen. Så skulle man jo, jævnfør ovenstående, tro at det var nok at slå det til én sted? Åbenbart ikke! Har ind til nu slået det til på privat telefon, privat computer og arbejdscomputer - og jeg kan stadig ikke se at det er slået til.
Gah. Jeg forstår ingenting.