Det må være en fejl i systemet
Men dejligt at se dig herinde igen, @Coon_Danica igen
Ja det er da et dejligt gensyn. Hvordan går det med dig @Coon_Danica
Jeg kan ikke se noget indlæg fra Coon Danica???
Sådan som jeg ser det Eva_K skriver/viser, så er det Coon_Danica der har forsøgt at skrive et indlæg i marts tråden, men enten har hun eller teknikken bag kattegale, fået sat Coon_Danicas tekst ind i titlen i tråden, i stedet for som et indlæg.
Nemlig. Og det må være teknikken bag, for kun Ingrid og jeg kan rette i de ting
Nå, så forstår jeg det bedre.
Men jeg håber da at Coon Danica vil forsøge igen
Kan alle os gamle brugere ikke rette i overskrifter? Jeg kan i hvert fald godt
Ser også ud til at jeg kan.
Jo, alle, der har været aktive nok længe nok
kan rette overskrifter.
Ah, altså Ea kan fx rette overskriften i en af mine tråde? Det anede jeg ikke. Det giver da ingen mening at alm. brugere kan rette i andre brugeres tråde
@Eva_K Jeg har ikke forsøgt med mange tråde, men forsøgte med denne og fandt lige din “2 europé brødre søger nyt hjem” tråd og den kan jeg også rette i. Der plejer at være en blyant ud for titlen på tråden, formoder det er det samme for jer andre, og via den kan jeg rette i titlen på tråden.
Men helt enig, det giver ikke meget mening at vi alle sammen kan det, ikke at det virker til at være et problem, da folk ikke gør det normalt, men havde det været på facebook man kunne det, ville det let kunne blive noget værre rod.
Det giver faktisk god mening i forhold til det koncept, Discourse og altså det her forum bygger på. Nemlig, at alle - når man har tilstrækkelig anciennitet på forum - kan hjælpe hinanden. Anciennitet kaldes tillidsniveauer, og det er et system, der er baseret på tillid til, at alle - i hvert fald når man er nået til øverste tillidsniveau - har forums bedste på sinde.
Skulle det blive misbrugt - hvilket selvfølgelig ikke har været Lisbeths hensigt - kan vi lynhurtigt smide folk ned på niveau 2, og så er det slut med det.
Jeg tror de fleste faste bruger her inde, har luret at jeg ikke er typen der sadler og rider samme dag, og jeg har svært ved nye ting, så ofte bruger jeg lang tid på at tage tilløb til ting, før jeg kaster mig ud i dem.
For fire måneder siden købte jeg en ny symaskine, egentlig drømmer jeg vildt om en overlocker, men økonomi og pladsmangle, gjorde at jeg tænkte det var bedre at nøjes med en bedre symaskine end den jeg havde. Og coop online havde ophørsudsalg, så jeg lod mig friste af en der mere end bare kan sy lige eller zigzag, og som er turkis.
I dag tog jeg den i brug for første gang. Og har nu endelig fået syet et gardin til mit ene stuevindue, hvor der de sidste fem år har hængt et foldet lagen.
Okay, det blev godt nok ikke særlig fint, men stoffet er meget tyndt og drillede mig en del. Men det er trods alt en positiv fremgang fra det foldet lagen.
Nu skal jeg bare blive dus med den nye maskine, så jeg ikke behøver at bruge manualen hver gang jeg skal indstille den. Og så forhåbentlig snart komme i gang med at få syet noget af alt det der tøj der er min plan at sy.
Det er i øvrigt en Singer, model 3223 jeg har købt. Hvis jeg har gjort et dårlig køb, har jeg på ingen måde brug for at vide det nu, eftersom den er købt og taget i brug. Men se lige hvor fin den er.
Fin maskine og Siger plejer at være en god model.
vi har alle været der hvor vi sad med manualen i den ene hånd mens vi syede. Det har jeg også måtte gøre med min ny coverlock.
Dejligt du er kommet igang og tror mig, da jeg startede, var det jeg lavede langt fra perfekt, faktisk fik jeg syet adskillinge par joggingbukser til min søn inde jeg fandt ud af at de var syet forkert sammen og når du tilmed stater med stof der er levende, så kan du roligt klappe dig selv på ryggen
Godt Masso er den dygtigste lille misse fyr
Hvordan det skete ved jeg ikke, sandsynligvis vinden kombineret med et svagt gammelt beslag, men mens jeg var i bad skete der et eller andet, så beslaget til sikringen af terrassedøren blev bøjet så døren stod på vid gab, da jeg kom retur til stuen og Masso sad selvfølgelig ude og nød vejret
Godt nok kom han ind for, at se til det vådfoder jeg fandt for at lokke ham ind, men fløj ud inden jeg nåede i nærheden af døren, så jeg endte med at satse på, at han ikke ville stikke af, hvis jeg kom tæt på ham og fantastisk som han er, lod han sig samle op og hang sødt på min arm mens jeg fik lukket døren
Så som kæresten konkluderede da han kom hjem, så havde han en endnu ting, han ville nå i weekenden nemlig at skifte et beslag, for han ville ikke udelukke han var gået mere i panik i situationen end jeg gjorde…
Heldigvis virkede Masso til at hurtigt have glemt, at der er noget uden for døren og putter som han plejer
Dygtige, dejlige lille Masso - han er da en gevinst af de store
Absolut, jeg var virkelig forberedt på, at nu skulle jeg opleve frygten ved, at have en kat jeg ikke anede hvor var, også var han bare så nem
Mille er heldigvis så dejlig forsigtig at hun bare sad i stuen og kiggede mistroisk på døren
Han er en god og dygtig dreng, han ved lige hvordan han glæder hans ejer
Her kommer de heldigvis også pænt ind igen, men nogle gange skal terassen og haven lige undersøges, men vi oplever ikke at de render ud af haven