Som helt ung da jeg var på en wannabe systue, syede jeg okay. Men der havde vi også en industri overlocker som var en drøm at sy på, plus vores chef hele tiden var til rådighed med hjælp.
Nu til dags syr jeg ærlig talt ikke særlig pænt, og jeg har hverken overskuddet eller tålmodigheden til at jeg tror det bliver så godt som det har været, men mindre burde også kunne gøre det. Mit største problem er nok at jeg både er meget selvkritisk og vil have det skal være perfekt, men uden overskuddet til at lave det perfekt. Men jeg satser dog på, at det bliver lidt bedre når jeg har vænnet mig til at sy igen. Lige nu er jeg bare glad for at jeg endelig fik taget den nye maskine i brug.
Jeg ved ikke om jeg får gjort rigtigt her for at svare.
Klovn er jeg
Men det går fint her.
Der er sket meget her.
Jeg har selvfølgelig stadig mine misser.
Nogle er jo faldet fra, men 9 stykker har jeg stadig
Og mine vovser, Molly og Wilma.
Sidste sommer fik jeg en hund mere.
Daisy, en Basset hund.
Så her er liv og glade dage.
Jeg arbejder på Vestas hvor jeg har været i lidt over 2 år.
Og så kører jeg rigtig mange ture i min grønne bil
Godt at høre fra dig, har mange gange tænkt hvordan det mon gik dig. Glæder mig at du får brugt dit kørekort, og glæder mig at du stadigvæk har både katte og hunde i dit liv.
Tro jeg bruger mit kørekort.
Og jeg husker også Kattegale som gav til hjælp til det kørekort
Jeg har prøvet mange gange at komme på kg.
Men efter jeg kun bruger min tlf nu og ikke min pc, ja, så har det bare drillet mig
Men nu vil jeg være med igen.
Men syntes det er lidt svært.
Og kan ikke hitte ud af at sætte foto ind.
Af misser har jeg kun to gamle Maine Cooner tilbage, Domino og Mifune som begge er 12 år nu.
Men begge er friske
Og så har jeg mine 7 sia/ori og bali.
Pollo, Isolde,Alvin,Mulle,Cocio, Tic-Tac og Carlos
Åh der var mange navne jeg genkendte der. Håber det lykkes dig at sætte billeder ind, for du og dyrene har da været savnet her på kattegale. Jeg bruger selv computer når jeg er på kattegale, så der er jeg næppe den store hjælp. Men måske dine børn, eller børnebørn, de må efterhånden været pænt store nu(!?) kan hjælpe?
Hej @Coon_Danica og velkommen tilbage.
Godt at høre at både du og alle dine dyr har det godt
Og hvad med børnebørne, Malte, Clara, Gustav og Sofie,
de må jo være ved at være store nu
Tak
Jo børnebørnene er store nu.
Og der er kommet en lille ny mere
Ronni fik en lille dreng sidste år i august.
En lille dreng som blev født for tidligt…
Vidar hedder han.
Og Eva😊
Du kan huske navnene på mine børnebørn endnu
Eva er ret god til at huske navne, har jeg flere gange bemærket. Jeg kan ret tydelig se Clara og Gustav for mig, altså hvordan de så ud den gang. Kunne være hyggelig at se hvordan de ser ud nu, hvis de er okay med at du deler billeder af dem nu de er blevet store. Dem alle sammen selvfølgelig, jeg husker bare bedst Clara og Gustav, Og tillykke med Vidar.
Hvis du kan finde denne lille pil , skal du klikke på den. Når du bruger telefonen, tror jeg, den sidder i bunden, når du har åbnet et vindue for at skrive noget. Det er en måde at sætte billeder ind på. Du kan også copy-paste - altså kopiere billedet og sætte ind. Men jeg kan lige nu absolut ikke huske, hvordan man gør det på telefonen. Måske andre kan hjælpe. Min telefon er til opladning, så jeg kan ikke tjekke.
Igen dette forår render her en kat i løbetid for fuld smadder, her i kvarteret.
Det er helt enormt enerverende at høre på - og mine katte bliver også virkelig forvirrede.
Hvor ville det være skønt, hvis folk gad neutralisere de katte der ikke bevidst skal bruges i avl (og da særligt fritløbere!). Suk.