Selvom det foregår i USA, er det nu alligevel en sød historie - og det er jo Californinen, så en vis sandsynlighed for at hun ikke er Trump-vælger…
Kan man ikke mere indsætte det indlæg man svarer på?
Før var der en lille boble der skulle trykkes ppå, men den er væk nu
Du kan hvis du markere det du vil svare på, og trykker “citer” Det kan jeg i hvert fald, jeg er på via computer.
Tak for hjælpen, jeg synes tit det er lidt svært, når der kommer svar flere indlæg efter det oprindelige
Hvor er den fin
Nå jeg skulle tage stilling sådan her og nu tju hej bang chokolade mand
Gardiner der er syet ved en gardin mand
Ca 10 år har hængt på kontor ikke brugt ret meget
Max 1 1 /2 år med liv
“Tung stof”
Ville jeg have dem eller ikke, svar nu
En revne i den ene, i klemme i terrasse døren
Ny vasket, sidste weekend
De er så store jeg ikke kan lige bruge dem,
Men da de 5 min tænke pause jeg fik
Kørte hovedet på højtryk
Min tanke røg til hitte kat
Er der nogle der ved om der ville være noget hitte kat kan bruge
Undskyld @Jeanette denne her opslag skulle have været i marts tanker
Undskyld
@galath kan den flyttes
Jeg tror meget af opdrætteres tid går med fortrængning Jeg synes ikke at kunne huske, nogle af mine andre killinger var så hittepåsomme som Idgie… men ved nærmere eftertanke, så var Hildi, Melvin, Solo og Flappe også ret “effektive”
Her hos os er der tydelig forskel på kuldene, dog var de 3 kuld i 2023 de værste, håber aldrig vi får sådanne en flok banditter igen.
Havde de været mine første klud, tror jeg aldrig der var kommet flere
Det meste af Vin kuldet fra 2023 formåede også blande sig i mit drømmeland i nat, i sådan en grad at de måtte skynde sig hjem til jer for at gemme sig på loftet fordi politiet var efter dem - og I dækkede selvfølgelig over dem, da de kom og spurgte efter dem
På en eller anden måde, havde Masso, Silver og Amicone fundet hinanden og havde lavet så meget ravage i nabolaget de befandt sig i, at politiet ville have fat i dem
Det var en af de mere underholdende drømme jeg længe har haft, selvom jeg aldrig helt fik fanget, hvad de dog havde lavet af ulykker
Det kan godt være at Brita kan bruge det. Jeg har tidligere givet hende duge og sengelinned.
Nogle af de nullerputter som hun syer, er af ret tykt stof
Tak
Ja så kan hun få det
Så skal jeg måske ikke være så ked af at der gik kuk i mine planer om at købe en killing af jer dengang
Det lyder som en fed drøm masso var den eneste af de 12 killinger som var rolig, så forståe ikke han var med i den
Åh ja, for de var lige det stik modsatte af de to du allered har.
Kuldene i 24 var mere normale
Britta bruger alt godt stof til nullerput eller burgardiner og er så taknemmelig for alt det hun får
Nu da alle katte, der er registreret hos Inges kattehjem er lagt ind under Det Danske Katteregister. Har jeg erfaret at vi selv skal få dem ind under vores egen profil med ”MitID-validering”. via dette link.
https://www.katteregister.dk/s%C3%B8g-efter-kat
Det er nemt og hurtigt
Det er med at være rolig, det har han glemt alt om - der er fuld fart over feltet flere gange om dagen, han skal gerne følge med i det meste, driller Mille, flyver rundt, så vi skal holde på hat og briller og plapre løs i mens
Jeg er flere gange kommet hjem til, at han får hevet et stort billede i køkkenet halvvejs ned, eller vågnet til lyden af han kravler steder han ikke burde
Men samtidig er han den kærligste søde lille tosse, der stjæler alles hjerter - selv Mille, der ikke gider lege med ham, kan ikke stå for ham, når han kommer og vil vaskes mellem ørerne
Tak, så kom Aslan over og jeg gik et billede på ham (Plus jeg fik rettet min email)
Du er vist ret så forelsket i den lille tosse @ Lonse
Hvor henne, er der en online butik? Og hvor mange købte du?