. o O Marts tanker

Den her fandt jeg på dba til 80 kr inklusiv forsendelse
Burde ikke men ville have den

Så købte den
En hjørne fået en lille klem
Og ikke læst i udover denne her side har været åbnet og lagt sådan åben
Vil sige den er nærmest som ny

9 Synes om

Ej den havde jeg også købt omgående

3 Synes om

Fy for pokker, hvor gør det ondt at være Finn-løs. :sob: Jeg kan slet ikke være i det.

17 Synes om

:kram: :troste: :kram: Forstår dig alt for godt.

1 Synes om

Kæmpe :kram:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

Pas virkelig godt på dig selv…

Vi har 2 orientaler tilbage, men den ene er på lånt tid nu. vi er ved at nå dertil at vi snart skal sige farvel. Men hverken min søn eller jeg kan være i det. Hun putter og hygger om os og de andre, men hun ligner et skelet.

Så vi begynder at glæde os til der bliver født nogle små sia/orientaler
Vi har også et behov for altid at havde det orientalerne giver, for de gør at ens hjem føles som et hjem…
Altså jeg elsker også mine andre katte, men den sidste orientaler vi har tilbage er af den “kedelige” udgave, så vi som mennesker har behov for en klog, kreativ og elskelig orientaler. Så jeg forstår dig alt for godt

9 Synes om

Jeg forstår udemærket hvad du går igennem lige nu.
Jeg savner Blua hver dag :broken_heart:

5 Synes om

1 Synes om

1 Synes om

2 Synes om

Jeg tænker ofte på Blua, Brian og Bela. Det er så forfærdeligt og uretfærdigt, at de heller ikke fik flere år at leve i. Hele den familie var og er fantastisk, :hjerte:

12 Synes om

Åh
Beimis og jeg havde en bestemt tæppe vi lagde på om aftenen
Størrelse og tykkelse gjorde den var passende på mange måder
Siden Beimis gik bort har jeg ikke brugt den
Den var hans på en måde

Men hold hvor jeg savner og ligge /sidde i køkket på tæppet om aftenen
Nu drn sidste måned har jeg dagligt haft ved tæppet og tænkt nu skyller jeg det op og begynder og bruge det
Men kan så alligevel ikke
Det var beimis og min tæppe

Hvad nu hvis mis vil bruge det, synes det er svært og det trækker tåre
For bruger mis det og får lov er det jo ikke for hun tager beimis “plads”

6 Synes om

Jeg kender følelsen, sådan har jeg også haft det med rigtig mange af Jeppes ting, men oftest kan jeg minde mig selvom, at Jeppe helt sikkert ville syntes det var det mærkeligt, jeg hvis jeg ikke lader Mille og Masso få glæde af tingene :hjerte:

Når det er sagt, har jeg stadig den cardigan, fyldt med Jeppe pels hængende i skabet, fra han fik den hevet ned i bunden af tøjskabet og sov på, fordi jeg ikke kan få mig selv til at vaske den :hjerte:

8 Synes om

Det samme her med tæpperne

Men du har ret med som du skriver om Jeppe

Tænker beimis vil tænke det samme
Men det er svært

5 Synes om

Der er det lækreste vejr her i Bælum :clap:t2::sunny::smiling_face_with_three_hearts:
Lidt dis, men høj solskin, forårslunt og i læ kan man sidde uden jakke :+1:t2: Det er simpelthen så godt for hovedet :smiling_face_with_three_hearts:

11 Synes om

Jeg har en natkjole, der nærmest består af flere huller, end sammenhængende stof :ups:
Nogle af hullerne skyldes slid, andre har Spotty lavet … og jeg kan ikke få mig til at smide den ud, med alle de minder den indholder :sparkling_heart:

10 Synes om

Jeg købte nye patroner til min printer i inkClub. Den sorte skriver en meget, meget tynd udgave af gråt, og der mangler gult i den trefarvede. Skriver til dem og spørger, hvad jeg gør. Får svar fra en AI-robot - meget høflig og venlig (!), og den forsikrer mig om, at spørgsmålene nok skal blive overgivet til et menneske, hvis de forslag, den kommer med, ikke virker.

Det ved jeg næsten på forhånd, at de ikke vil, men jeg prøver alligevel, så jeg kan sige, at jeg har prøvet. Skriver tilbage. Får at vide fra robotten, at sagen nu er kommet i menneskehænder.

Det var i weekenden. Får svar fra et menneske mandag: Tak, fordi du kontaktede os. Jeg sender dig straks nogle nye patroner. Du skal ikke sende noget tilbage til os. Og næste gang, du køber noget, skal du bare skrive sådan og sådan, så får du fri fragt.

Nå ja, så var det vel omvejen omkring AI-robotten værd. Pænt i orden kundeservice. Selv om det selvfølgelig havde været bedre, at der ikke var fejl i patronerne.

13 Synes om

Når man har været vågen adskillige gange i løbet af natten, så er det ikke lige håndværkere der borer i en ydermur en halv time før vækkeuret der står højest på ønskelisten… :godnat:

8 Synes om

Jeg far fået skaderefusionfra Agria for Finns forløb. Desværre havde de glemt hans livsforsikring, så jeg måtte have fat i dem igen. Ikke lige det, jeg havde brug for. Ordene ‘min kat er død’ bliver bare aldrig lette. :cry:

17 Synes om