. o O (Marts-tanker)

Så er det marts, venner - og officielt forår :slight_smile:

:wehu::thumbup:

Jeg synes ikke at denne vinter har været så slem som vi ellers har oplevet det i nogle år, men hold da op, hvor jeg alligevel glæder mig over at den snart er slut :yah:

[QUOTE=pivnu;1034838]Du kan få pumpen her; det eneste sted, jeg har kunnet finde i Europa: http://www.portacat.de/catalog/product_info.php/info/p1056_Ersatzmotor-fuer-Pioneer-Trinkbrunnen.html
Man skal betale med kontooverførsel, men det gik ogå fint, da jeg gjorde det, og de afsendte hurtigt.
2 pumper + porto gav jeg 350 kr. for.[/QUOTE]

Tak skal du have. :slight_smile: Jeg har faktisk også fundet den på en dansk side, godtnok er den ikke på lager. http://www.petdreams.dk/pioneer-pet-raindrop-erstatningspumpe.html Men synes stadig det er for dårligt, at Zooplus ikke har reservepumper. Det har de jo til alle de andre fontæner. Nu skal jeg samtidig i løbet af weekenden, bestille en masse foder, og så kunne det være rart, hvis den kunne være bestilt ved dem - da jeg så slipper for fragten. :slight_smile:

Men er måske også ligeså forarget over, at de er ligeglade. Nu arbejder jeg jo selv i kundeservice i et af de største supermarkeder vi har i Danmark, så jeg ved da om nogen, meget om kundeservice. (Ved godt det ikke er samme regler i landene). Men jeg kunne forstå hvis det var en udgået model de havde, så de ikke kunne skaffe reservedele, men de fører stadig varen. Ergo finder jeg det som dårlig kundeservice. Især fordi, at jeg jo ikke forventer den gratis. Har skrevet utrykkeligt til dem, over flere mails, at jeg vil købe den.

Og jeg har 20 års jubilæum på den ene arbejdsplads, og de fejrede vi behørigt med… nå nej, ikke en skid! Zero, zip, nada, zilch - intet! Tak for det, HR i Kjøwenhavn - det er fint I passer på koncernens penge…! Vi satser i stedet på overneskomstmæssig lønforhøjelse pr. 1. april eller nowet…
VH
Susanne - der dybest set er inderligt ligeglad og sikkert den eneste, der overhovedet vidste det og langt tilfreds med at solen skinner idag :høhø:

I dag står den på 3 timers kemi, åbent hus på det biovidenskabelige fakultet og fødselsdagsfest i aften :smiley:

Det var sjovt at skyde kollegerne i går. Ikke at jeg var særlig god til det.
Lasse var vildt misundelig da jeg fortalte om det :tihi:

Yay … det forår og solen skinner …:rock:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1034857]Det var sjovt at skyde kollegerne i går. Ikke at jeg var særlig god til det.
Lasse var vildt misundelig da jeg fortalte om det :tihi:[/QUOTE]

I Kongelunden, eller ?

Det er sjovt

:slight_smile:

Det er hårdt at være perserdyr helt alene på rejse med mig…
Så hårdt at Emil har vækket mig sådan ca hver anden time, bare for at være sikker på at JEG i det mindste var her så han ikke er helt alene i verden :hjerte:
Godt at dette sikkert bliver det eneste show nogen sinde, hvor han ikke har selskab af Lillebror eller Onkel :slight_smile:

[QUOTE=danpia;1034862]I Kongelunden, eller ?

Det er sjovt

:)[/QUOTE]

Vi var i Glostrup
http://q-zar.dk

.oO Har aldrig oplevet noget lignende. Jeg er en magnet for bettelorten. Jeg kan ikke tisse eller gå i bad, uden hun skal ligge sig til at sove på måtten på badeværelset. Det er hver gang. Det er så virkelig kært! Hun kan ligge i den dybeste søvn, men i det øjeblik jeg går ud på toilettet, så er hun der med det samme. Derfor er min dør aldrig lukket derud mere, så står hun bare og vræler. Når jeg har gæster, som er på toilettet, sidder hun troligt ligeså pænt udenfor døren, og venter til de er kommet ud, så hun lige kan få en kæletur. Hvor er hun bare skøn! :hjerte: Oo.

.oO Har nu haft to nætte med begge tøser i sengen, Akira er ikke helt tilfreds, men i nat lå de da i hver sin arm, og sov. Indtil bettelorten selvfølgelig hoppede på hende. Sådan er jeg blevet vækket begge dage. Men sådan er det. Det er hyggeligt med begge piger i sengen! :hjerte: Oo.

      • Updated - - -

.oO Zooplus :mad::mad::mad: Oo.

[QUOTE=Pernille DL;1034806].oO ( Godmorgen allesammen. Sikke en nat… Jeg gik tidligt i seng i håb om at kunne få nogle timer søvn fredag aften, men det har godt nok givet bagslag. Jeg kunne slet ikke sove, og når jeg endelig faldt i søvn, så vågnede jeg ved den mindste ting :frowning: Oven i det, så gør min kæbe rigtig ondt, og jeg kan ikke åbne munden mere end et par centimeter. Mon det er noget man går til lægen med eller måske tandlægen :gruble: ) Oo.

      • Updated - - -

Hector er meget velkommen :smiley: ;)[/QUOTE]

Åhha ! Håber du får det bedre… ddt.ville da.være et mareridt hvis du ikke kunn snakke :uha: :høhø:

Haha havde Hector på hjernen… I.HENTER fellini :stuck_out_tongue:

.oO Nem-ID sucks!
.oO Sidste måned afviste jeg en regning for så at ville betale den i denne måned, men nej. Den er sørme ikke tilbage på oversigten med betalingsservice. Min bank svarer i nordøst, når jeg spørger på dansk. Det er til at blive skaldet af, jo! :bangbang:

[QUOTE=DK Jannam;1034869].oO Har aldrig oplevet noget lignende. Jeg er en magnet for bettelorten. Jeg kan ikke tisse eller gå i bad, uden hun skal ligge sig til at sove på måtten på badeværelset. Det er hver gang. Det er så virkelig kært! Hun kan ligge i den dybeste søvn, men i det øjeblik jeg går ud på toilettet, så er hun der med det samme. Derfor er min dør aldrig lukket derud mere, så står hun bare og vræler. Når jeg har gæster, som er på toilettet, sidder hun troligt ligeså pænt udenfor døren, og venter til de er kommet ud, så hun lige kan få en kæletur. Hvor er hun bare skøn! :hjerte: Oo.

.oO Har nu haft to nætte med begge tøser i sengen, Akira er ikke helt tilfreds, men i nat lå de da i hver sin arm, og sov. Indtil bettelorten selvfølgelig hoppede på hende. Sådan er jeg blevet vækket begge dage. Men sådan er det. Det er hyggeligt med begge piger i sengen! :hjerte: Oo.

      • Updated - - -

.oO Zooplus :mad::mad::mad: Oo.[/QUOTE]

Er det ikke bare herligt :hjerte: Jeg elsker at ha en kat det bevogter døren når jeg er på toilet - eller vil med ind for man blir jo nusset meget bedre af en der tisser :tihi:

Og dejligt det er gået så godt at ha begge tøser i sengen :slight_smile:

Så har jeg sat en magnet mere på katteskabet. Jeg har sat den hvor Mosier vipper poten ind, så nu kan han forhåbentlig ikke åbne skabet mere. :kryds:

Må katte mon lege med de der store strips der er om zooplus-kasserne?

Nix, det virkede ikke - Nu sidder han og banker med skabslågen igen. :høhø:

Mine må gerne :slight_smile:

Så må Nobby os gern :slight_smile: Tak :slight_smile: