. o O (Marts-tanker)

Emina får lov til at lege med sine, men hun gider dem ikke ret længe :smiley:

[QUOTE=Lykke;1034890]Er det ikke bare herligt :hjerte: Jeg elsker at ha en kat det bevogter døren når jeg er på toilet - eller vil med ind for man blir jo nusset meget bedre af en der tisser :tihi:
Jo, for søren. Det er fantastisk! Hun er bare suuuper skøn! :slight_smile: Er fuldstændig forelsket i hende. :hjerte: Det er lidt sjovt, for hun er bicolour ligesom din dreng. Men hun har som sagt en del farvefejl. Deriblandt en skøn skøn creme næse. Da hun var killing, troede min moster, at det var skidt fra maden. Så min moster har stået i uendeligheder og forsøgt at skrubbe det af. :tihi:

Og dejligt det er gået så godt at ha begge tøser i sengen :)[/QUOTE]

Ja, det er skønt. Men det bliver bedre, når lorten forstår, at moster skal man altså ikke hoppe sådan på. (Gammel vane at kalde Akira moster - har haft hendes niece - derfor). Men det kommer jo nok. :slight_smile:

Hvad med dig, skal du have dig noget selskab til din dreng en dag? :slight_smile:

Mine må så ikke, for de vil gerne bide i dem, så er bange for om de kan skære sig.

Det tænkte jeg også lige… Jeg har selv skåret mig på dem og lignende et par gange…

Creme næse? Mener du ‘næseryggen’ eller snuden (undskyld, ved ikke hvad man kalder dele på en kat)? For snuden på en bicolor skal da være lyserød…
Nobby er også en fest af farvefejl :tihi: Hans ene forben er brunt med sok selvom det burde være helt hvidt og hans ene bagben har en kæææmpe brun plet bagpå… Men han ser så dejlig ud med de 2 forskellige farver ben :smiley: Og var derfor jeg kunne genkende ham som killing da jeg fandt hans avler :slight_smile:

Hehe… Det tager nok lidt tid :tihi: Men hun burde da vokse op engang :slight_smile:

Åh, ville SÅ gerne ha en ven til ham! Her de sidste par uger er han blevet mere aktiv (tror det er påvirket af at jeg har afleveret og derfor er mere aktiv - og han er altså min dreng) og nu virker det som om han ku ha rigtigt godt af at ha en at tumle med… Men vi må desværre kun have en kat her :frowning:

      • Updated - - -

Det er der self risiko for… Men Nobby dasker lidt til dem med poten… Og kan se de var interessante mens jeg tømte kassen, nu når jeg sidder i sofaen vil han hellere ligge op ad mit ben :slight_smile:

Så rejste Honey hjemmefra til en meget spændt ny ejer. Vemodigt - hun var min sølvbryllupsgave, bare nu det ikke er et skidt tegn :wink: Men ny ejer har glædet som et barn til juleaften hele ugen, og jeg er sikker på at det bare bliver så godt for dem begge. Så overlever vi nok også… suk…
En flink nabo havde smidt en fotokopi af en avis i postkassen - der var sørme Jane og Flemming :slight_smile: Fin artikel!
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1034911]
En flink nabo havde smidt en fotokopi af en avis i postkassen - der var sørme Jane og Flemming :slight_smile: Fin artikel!
VH
Susanne[/QUOTE]

Det er nok min stedmor, der bor lige skråt over for dig i Baldersgade :tihi: Hun kalder dig altid for Kattemor :høhø:

Ja! Der var nemlig en lille lap på med adressen Baldersgade :slight_smile: Jamen så forstår jeg bedre alting :slight_smile:
VH
Susanne

Fnis. Det tog Ista nogle minutter at finde ud af at fiske godbidderne op af det lille glas jeg havde puttet dem i. Det var nu skægt at se hende prøve at mase hele hovedet ned et sted, hvor det ikke kunne komme ind! :spaghetti:

Kaninøret er også blevet slået grundigt ihjel et par gange.

.oO( Typisk, normalt vil jeg rigtig gerne modtage mine bestilte pakker hurtigt, men jeg havde godt nok ikke forventet at det ville komme i dag når jeg bestilte i går efter kl. 15. Men har fået sms om pakken kommer i dag & lige i dag, skulle jeg jeg helst nå nogle ting der gør at jeg ikke kan komme til døren. JaJa tilfreds bliver man vel aldrig :tihi: )Oo.

Wooooooaaa Den billige klikker fra zooplus er godt nok høj!

Bestilte på zooplus onsdag middag - pakkerne ankom kl 9 i morges.
Det må da siges at være hurtig levering :ok:

Pragtfuld forårs dag, høj blå himmel og solskin.

Utroligt så glad Nobby blir af at jeg flytter rundt i hans madskab :tihi: Han spinder og spinder og spinder og mjaver - han må syns jeg er meget dygtig til at flytte rundt på ting :tihi:

Eller også antager han ligesom Ista at der må være vådmad på vej!

Naaarj da, det kan da slet ikke være derfor han går helt i selvsving - den må du længere ud på landet med :tihi: :tihi:

Jeg har en lille skriger, der går ind i mine ben og ting, fordi hun har så travlt med at skrige sin sult og kigge på hvad jeg har i hænderne!

Jeg bliver nødt til at få købt et par ekstra katte …
Har fået nullerputterne fra Brita og den ene er rimelig stor :tihi:
Men nøj, hvor er det en flot rød farve - den passer lige til min nye stue :ok:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1034945]Jeg bliver nødt til at få købt et par ekstra katte …
Har fået nullerputterne fra Brita og den ene er rimelig stor :tihi:
Men nøj, hvor er det en flot rød farve - den passer lige til min nye stue :ok:[/QUOTE]

Jeg forstår fuldt ud din logik - du blir da NØDT til at få flere katte for at få fyldt nullerputten :smiley: :smiley:

Så er der en KG-bruger, der gerne skulle få en pakke fra mig imorgen :smiley: