. o O (Marts-tanker)

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1034945]Jeg bliver nødt til at få købt et par ekstra katte …
Har fået nullerputterne fra Brita og den ene er rimelig stor :tihi:
Men nøj, hvor er det en flot rød farve - den passer lige til min nye stue :ok:[/QUOTE]

Nu bliver du nødt til at flashe både nullerput og stue :slight_smile:

om en uge er jeg på vej i tandlægestolen :smiley:

Kan Lasse så ikke bruge den? :tihi:

Skal jeg få gjort, når de sidste detaljer i stuen er på plads :slight_smile:

:lol:
Jo, jeg tror næsten han kan være der :tihi:

. o O jeg er godt nok blevet upopulær :tihi:
. o O det ligner jo heller ikke noget sådan at pille både hængekøjer og senge ned af kradsetræet, bare fordi det trænger til at blive vasket :venter:

Nej, hvor misserne nyder det fine vejr. Magic har været ude i flere timer og har næsten ikke sovet siden i morges. Selv Asani har været derude - helt frivilligt! :besvimer: Det kan vist tælles på én hånd, hvor mange gange har været ude siden oktober. Men der er godt nok også drøn på solen :waytohot:

Ihhh hvorfor skinner solen, jeg nyder det når jeg er udenfor, men når jeg sidder herinde, så kan jeg se hvor meget vinduerne trænger til pudsning.

.oO(Så er det officielt forår her :tihi: Artos og Flykra har været ude på altanen, i sele, for at nyde vejret :rock: Det må være et godt tegn, når de varmesøgende messiler gider ud :D)

Hvordan slipper man for at udbetale dagpenge??? Man undlader at svare på diverse mails vedr. emnet :argh: :venter:

Håber pakkebudet, snart er her med min bog:kryds:

Så er forbederelserne på projekt kattegård sat i gang. Har været ude og grave bedet op. :smiley:

Her i huset er der også gået forår i katte-dyrene, de har alle tre nydt solen ude i løbegården, Charley og Chayton har løbet og sprunget rundt i sofaen og leget tag-fat.

:slight_smile:

Puha, så gik der lige forårsrengøringsmode i mig, og alle vinduerne er smækket op, så hele huset kan blive gennemluftet :slight_smile:

Men av min ryg, det var ikke sundt for den at støvsuge sofaen, og jeg er ikke færdig endnu :S

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1034945]Jeg bliver nødt til at få købt et par ekstra katte …
Har fået nullerputterne fra Brita og den ene er rimelig stor :tihi:
Men nøj, hvor er det en flot rød farve - den passer lige til min nye stue :ok:[/QUOTE]
Det er en mor-børn-nullerputseng…og du vil se den er enorm brugbar næste gang du har mislinger

• Updated - - -

Poul har lige fjernet alt afklippet (overskudsstoffet fra sengene) der fyldte så meget jeg nlsten ikke kunne være ved symaskinen og nu er han ved at støvsuge gulvet i syrummet. Inden har han tømt alle de udendørs kattebakker og nu er der nyt stranssand i dem og drivhuset er også ordnet og ser fint og flot ud.
Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden hans hjælp.
Nu venter jeg lige på han bliver færdig…så skal jeg op og syyyyyy, YES

. o O (Årh hvad, så blev forårsvejret lige udnytte og jeg fik gravet den der 2 m-og-et-eller-andet pæl i jorden :rock: Så skal jeg bare have skruet alle de der dimser til hegnstråden i… )

Det var da sødt tænkt af hende! :slight_smile:

Nå, jeg blev nødt til at bevæge mig ud i det dejlige vejr. 8 km i skoven, nøj hvor var det godt - nu tror jeg på, at jeg overlever vinteren :slight_smile: Til gengæld måtte jeg hjem og sætte akillesseneforbindingen på, av-av den blev sur af det.
VH
Susanne

Jeg fik vendt stolperne på kattenes Petfun - så kan der kradses løs igen. Fik det også samlet og skruet plader fast til stolpe, ret imponerende, skruetrækker og jeg er ikke et godt match.

Så slog det mig jeg hellere måtte se om de plader var i vater - det er de ikke. Jeg orker det ikke, det kan tømmeren grine af mens han gør det lige - han har alligevel et par småting der skal laves på mandag

Helt sikkert - de har været utrolig glade for den anden i samme størrelse :ok:
Der kan nu også sagtens ligge en enlig killing, for det gør de da jævnligt :tihi:

oO Lorte vejleder :dokdok::mad: Selvom vi har sendt alt hva vi har skrevet til hende, og hun har sagt det så rigtig godt ud, så vi kunne bare fortsætte, hvilket vi jo også gjorde…! Ja så fik vi a vide i dag, a det da bestemt ikke var sådan opgaven skulle være!! :argh: Så nu skal vi så begynde helt forfra!!! Og den skal altså afleveres d. 11!!! :uha::thumbdown::argh:… Ja vi var pænt sure…Oo

oO Så nu skal hele weekenden står på kommunikation og identitets skriverier… Suk… Det var så synd for den ene i min gruppe… Hun havde nemlig skrevet alle hendes afsnit helt færdige… :S ØV ØV ØV!Oo

Ikea vil ikke handle - så kan de bare blive fri! :høhø: