Ikke noget galt med at have et billede af en hund som profil billede
Tro mig, det var spammere
Ikke noget galt med at have et billede af en hund som profil billede
Tro mig, det var spammere
[QUOTE=birtheras;1035225]Ikke noget galt med at have et billede af en hund som profil billede
Tro mig, det var spammere[/QUOTE]
Nej, tror dig gerne på at de bare ville “have opmærksomhed”
Så er der syet 69 senge og jeg har stadig næsten 100 meter pladevat og 3/4 del af en kææmpestor 500 liters sæk med krøyerkugler.
Og det fedeste er jeg har FRI hele uge 11.
[QUOTE=kamikaze;1035228]Så er der syet 69 senge og jeg har stadig næsten 100 meter pladevat og 3/4 del af en kææmpestor 500 liters sæk med krøyerkugler.
Og det fedeste er jeg har FRI hele uge 11.[/QUOTE]
Huhu, jeg kommer søndag!!!
Så har jeg foder med til dig
(og håber at have en seng med hjem)
Ihhhh, jeg glæder mig til i morgen. Haleys “gamle mor” og Inge (milos mor) kommer og hygger. Tror jeg bare giver Johnny, headset på. Så han slipper for os
et
Jaja, vad endelig rundt i det - mens vi andre sidder her på arbejde hele natten… med fuldt hus og stor fest ovenpå… så jeg ikke kan snige mig hen og se filmen over alle film…
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;1035232]Jaja, vad endelig rundt i det - mens vi andre sidder her på arbejde hele natten… med fuldt hus og stor fest ovenpå… så jeg ikke kan snige mig hen og se filmen over alle film…
VH
Susanne[/QUOTE]
Du kan da have din egen starwars fest ved at kalde alle gæster for Luke eller Leia og give droiderne skylden for tekniske problemer. Evt advare de sanseløst berusede om at Lord Vader er på værelset ved siden af dem. ?
Ja, det var en god ide Men det er nu begrænset hvor megen kontakt jeg har med dem iaften, festen er oppe i restauranten, så jeg ser dem (indtil videre) kun når de går gennem receptionen - og så ser det jo ikke så smart ud, hvis jeg sidder henne foran pejsen med benene oppe og ser tv, hvor gerne jeg end ville
VH
Susanne
. o O (LOL… Det er vist forskelligt hvad vi gerne vil præstere her i livet)
. o O ()
.oO(På tide at se dyner)
. o O (Hovsa…! Kom vist lige til at svare igen…)
Tak for svar i tidligere måneds tanker, angående hvad jeg skal ønske mig til 18 års. føs’dag
Flytte hjemme fra ting bliver det nok ikke, for jeg har ikke planer om at flytte hjemme fra lige forløbig. Jeg aner ikke, hvor jeg skal opbevare det i mellemtiden
Men en birma skal da klart på seddelen. Det skader jo ikke, at håbe/drømme lidt
Derudover ønsker jeg mig penge, en dyne på 220 i længden og passende betræk ja så ideløst er det altså
nå så er SW ved at være færdig for i aften - så skal jeg i seng og så må jeg jo se om hun har opdaget den mail…
jeg opgiver fra start at hjælpe dem, hvis ikke få simple guidelines kan overholdes for at jeg overhovedet KAN hjælpe dem fremadrettet!
Det står på dansk, sort på hvidt - så svært kan det da vel heller ikke være at forstå OG faktisk overholde?!
overvejer bare at opgive fra start… hvis det skal være sværere endnu at få dem til at følge få ting, end det var med hamsterne, så opgiver jeg næsten på forhånd!
Har brugt eftermiddagen og aftenen i den koldeste showhal, jeg nogensinde har opholdt mig i!!!
troede at jeg skulle tilbage til et dejligt varmt hotelværelse - men nej…
Stuepigen har ladet vinduet stå åbent siden engang omkring frokost - her er koldere end i showhallen!
[QUOTE=Ann K;1035296]Har brugt eftermiddagen og aftenen i den koldeste showhal, jeg nogensinde har opholdt mig i!!!
troede at jeg skulle tilbage til et dejligt varmt hotelværelse - men nej…
Stuepigen har ladet vinduet stå åbent siden engang omkring frokost - her er koldere end i showhallen! [/QUOTE]
nu mangler jeg en øv knap
. o O (Ja ja, jeg er irriteret i forvejen… Men så send da for h* jeres katte ind til pawpeds! Hvad er det interessant i at finde en maine coon og se at det er efter Rushcutters bla bla. når hverken katten selv eller forældren er tastet ind på pp! :mad:)
. o O (Og standard disclaimer for KG: Ja, der er nogle racer, der arbejder med andre databaser end pp - dette er ikke tilfældet her)…
[QUOTE=Eife;1035305]. o O (Ja ja, jeg er irriteret i forvejen… Men så send da for h* jeres katte ind til pawpeds! Hvad er det interessant i at finde en maine coon og se at det er efter Rushcutters bla bla. når hverken katten selv eller forældren er tastet ind på pp! :mad:)
[/QUOTE]
Gerne, men ikke om jeg betaler for en papirtavle udelukkende for at få kattene på PawPeds… Jeg har intet at bruge den til, green slip´en er alt jeg skal bruge selv.
.oO( Teddy altså… Du bliver 4 år til sommer, jeg burde være ikke skulle forklare dig at du skal lade billederne hænge på væggen mere. Vel!? )Oo.
Det var så FIFe reg. katte jeg brokkede mig over her, så de har ikke den undskyldning :høhø:
Du har prøvet at sende oplysningerne ind bare og se hvad der så sker? fx står der jo også det skal være med snailmail, men langt de fleste jeg kender pt, slipper da afsted med en mail
. o O (Har helt uden at lede efter det fundet et helt naturligt - og for kattene ufarligt - middel mod alger på plankerne ude på altanen)
. o O (Når der har ligget løs sne derude, har Magic jo ment, han pludselig havde fået et kæmpe kattetoilet til rådighed, og alle de steder, hvor der i løbet af vinteren har været gul sne, er der nu, hvor sneen er væk, ingen alger på plankerne :høhø:)
. o O (Mon det kunne omsættes til en forretningsidé )