. o O (Marts-tanker)

[QUOTE=En forhenværende bruger;1035014]Puha, så gik der lige forårsrengøringsmode i mig, og alle vinduerne er smækket op, så hele huset kan blive gennemluftet :slight_smile:

Men av min ryg, det var ikke sundt for den at støvsuge sofaen, og jeg er ikke færdig endnu :S[/QUOTE]

Hvor stor er den sofa da ? :uha:

.oO(alene i biksen igen :rock:)
.oO(spisestuen ligner en del af køkkenet igen … og ikke et teenageværelse :besvimer:)
.oO(kattene er glade for at have fået adgang til den sidste del af huset igen og nu bliver Bumle-dufte inhaleret :kitty:)

SLAM - kreditkortet piver og jeg skal officielt leve af rugbrød, pasta og havregryn resten af marts (jep det ER tidligt på måneden :ups: )
Men nu er alle penge der SKAL bruges også brugt, jeg har lagt penge til side til de ting der først skal betales i Fredericia og så skal lever jeg fint på en sten resten af marts :slight_smile: for min Yasha skal fejres, reolen skulle købes og nu kan jeg så bare håbe at nogle af de der faktisk meldte ud at den her løsning jeg har betalt en del kroner for faktisk også bliver brugt! ellers bliver jeg måske liiiidt negativ…

[QUOTE=Skattekat;1035083]Hvor stor er den sofa da ? :uha:
[/QUOTE]

Nu ved jeg godt, at Jane har skovkatte og cooner, så måske er det noget andet. Men at støvsuge sofaen (sort uld), når man har abyer, kan altså også tage livet halvt af mig. Det er godt nok en omstændelig proces :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;1035083]Hvor stor er den sofa da ? :uha:
[/QUOTE]

Stor :høhø:

Men en del ad det var også at støvsuge tæpperne i sofaen, inden de røg i vaskemaskinen :slight_smile:

Hvorfor i alverden skulle dit kort have en anden lyd end det, vi andre har :høhø: Jeg tror kun bankerne har én slags - størrelse small :høhø:
VH
Susanne

Har haft en virkelig skøn dag i praktikken!
Min vejleder, som jeg fik et virkelig ringe førstehåndsindtryk af, har vist sig at være SÅ sød og vi svinger mega godt sammen - hvilket i øvrigt også gælder det øvrige personale :smiley: Så det var rigtig fedt at have lukkevagt med hende :slight_smile:
Nu står den på mad og så har jeg købt lidt fredagsslik til når vi skal se film :hjerte:
God weekend søde mennesker! :yah:

[QUOTE=PiaB;1035088]SLAM - kreditkortet piver og jeg skal officielt leve af rugbrød, pasta og havregryn resten af marts (jep det ER tidligt på måneden :ups: )
Men nu er alle penge der SKAL bruges også brugt, jeg har lagt penge til side til de ting der først skal betales i Fredericia og så skal lever jeg fint på en sten resten af marts :slight_smile: for min Yasha skal fejres, reolen skulle købes og nu kan jeg så bare håbe at nogle af de der faktisk meldte ud at den her løsning jeg har betalt en del kroner for faktisk også bliver brugt! ellers bliver jeg måske liiiidt negativ…[/QUOTE]

Så må du til at spare sammen, Haley får den sidste p-pille, på tirsdag. Så hun skulle snart være klar til at levere en Unni lillesøster. Den lille vil også forkæles, som dine andre og der kommer en lillesøster.
Eva kommer i morgen og får det klar besked fra Haley.

:muhaha::muhaha:

Før sad der en magnet i toppen og en magnet i bunden af skabet. Nu har jeg flyttet begge magneter ned i bunden, i det hjørne han åbner i.

Han har lige forsøgt, meget ihærdigt, og kunne ikke åbne lågen. :yah:

Jeg håber det var løsningen. :kryds:

oO(Rigtig god stil det valg af billede til månedens kat. En ekstremt vellidt person og lige så dejlig en mis)Oo

Bare fordi IKEA ikke vil handle, kunne de stakkels hamstre nu godt have fået en pind :smiley:

OG så er deres sodavand ikke til at have med at gøre :tihi:

[QUOTE=irene;1035102]Så må du til at spare sammen, Haley får den sidste p-pille, på tirsdag. Så hun skulle snart være klar til at levere en Unni lillesøster. Den lille vil også forkæles, som dine andre og der kommer en lillesøster.
Eva kommer i morgen og får det klar besked fra Haley.[/QUOTE]

bare rolig - det er nok netop pga. indkøb katte forkælelse at mit kort bløder lidt :tihi:

[QUOTE=DK Sugieh;1035133]Bare fordi IKEA ikke vil handle, kunne de stakkels hamstre nu godt have fået en pind :smiley:

OG så er deres sodavand ikke til at have med at gøre :tihi:[/QUOTE]

HAHA “det er jo bare os” :tihi:

og det var nu altså til ørkenrotterne :stuck_out_tongue: og de har masser af pind i buret :smiley:

… Det er fredag aften! Der er cocktailfest på Biologisk og jeg… arbejder… HVOR blev det der liv af som jeg blev lovet efter min eksamen?
Hold K… jeg er blevet gammel… Skal til fødselsdag i morgen, hos svigerfar, 60 år… der kan man jo ikke sidde med tømmermænd, vel…

Min undskyldning er katten, han skulle have en afstressende aften, så jeg blev jo nødt til at komme hjem til ham med zylkene. Så håber jeg bare det hjælper, så han ikke gnaver alt pelsen af:kryds:!

Jason har fået et par dask af Sparta i dag - så måske har det givet ham mere selvtillid, men det jo synd for lillemissen - heldigvis kommer Lilly og vasker ham mellem ørerne:hjerte:

[QUOTE=Sussi;1035174]… Det er fredag aften! Der er cocktailfest på Biologisk og jeg… arbejder… HVOR blev det der liv af som jeg blev lovet efter min eksamen?
Hold K… jeg er blevet gammel… Skal til fødselsdag i morgen, hos svigerfar, 60 år… der kan man jo ikke sidde med tømmermænd, vel…

Min undskyldning er katten, han skulle have en afstressende aften, så jeg blev jo nødt til at komme hjem til ham med zylkene. Så håber jeg bare det hjælper, så han ikke gnaver alt pelsen af:kryds:!

Jason har fået et par dask af Sparta i dag - så måske har det givet ham mere selvtillid, men det jo synd for lillemissen - heldigvis kommer Lilly og vasker ham mellem ørerne:hjerte:[/QUOTE]

Jeg er helt sikker på, at Jason kan tage det - sådan en abykilling lader sig ikke bare slå ud :slight_smile:

.oO(Det har været skønt vejr i dag :thumbup:…vi var en tur i Nykøbing F. ( ca 60 km herfra)og hele vejen hjem kørte vi med åbent vindue…altså bare en lille sprække…men alligevel ikk’ :D)

[QUOTE=PiaB;1035144]bare rolig - det er nok netop pga. indkøb katte forkælelse at mit kort bløder lidt :tihi:
[/QUOTE]

Ja, f.eks. Yasha’s gave må da være ren forkælelse (af ejer) :besvimer: :smiley:

.oO( OM LIDT KOMMER DER STAR WARS!!! :rock: )Oo

En af dem fra Wasteland:
“Jeg kan bedst lide brunhårede brunetter”

:tihi:

det er fredag, klokken er kun 2130 - og jeg overvejer helt seriøst at gå i seng allerede :S
evt. smække en film på inde på computeren…
synes bare ikke lige der er en film jeg har “lyst” til at se - er egentligt bare træt og min højre fod er totalt smadret af at gå så kavt hele dagen pga. den skide lilletå…
note til mig: lad VÆRE med at banke den lilletå ind i skamlen fremover - tåen brækker af det! :S
… i det mindste er tåen da blevet fin lilla nu og er nu hævet op så selve bruddet er faktisk “støttet” ok :tihi: derfor gør det kun ondt nu, hvis jeg vil ligge vægt på eller bevæge tåen!

håber lappegrejet kommer til cyklen i morgen med posten! :slight_smile: selvom lørdagsudbringning nok desværre er en by i rusland med post danmark nu om dage :frowning:
kunne godt bruge at kunne cykle igen, tror endda jeg ville kunne få min tå ned i cykelskoene, for de er med helt stiv kulfiber bund, så tåen bliver ikke bøjet deri og vægten ligger på fodbalden - ikke tåen! :slight_smile:

ihh jeg dur ikke til så flot vejr, og så være bunden til at lave ingenting 24/7 så mange dage i træk! :S nu kan jeg endelig få pulsen LIDT op, og så nu det her med tåen… typisk!

.oO(Har lige slettet en flok ‘‘smarte guys’’ fra KG’s facebook gruppe. Det kan da godt være at de selv synes de er morsomme, jeg gjorde ikke)

Aner ikke hvem, men hvad er der da i vejen med at have en hund som profil billede… (Altså, helt OT til Birthe’s kommentar)