. o O (Marts-tanker)

Det kan godt være, Sander er bange for killinger, men det er kun indtil de når en vis alder - så er de bare det bedste, han ved :smiley:

Nej NU må det vinter halløj være nok :venter:

en bagside af al den træning - man bliver SULTEN! :tihi:

Må vel hellere snart komme i tøjet, hvis vi skulle i svømmehallen:)
Og få Jeppe ud af skabet inden vi tager hjemmefra, selvom det nok ikke passer ham at blive vækket af sin lur:tihi:

Af alle dage, låser min ryg idag :frowning: Årk en i H******
Kemikalier er en fantastisk ting, og maden fra Gistrup slagter ser MÅÅÅÅÅÅÅMS ud :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1041546]Af alle dage, låser min ryg idag :frowning: Årk en i H******
Kemikalier er en fantastisk ting, og maden fra Gistrup slagter ser MÅÅÅÅÅÅÅMS ud :)[/QUOTE]

Og du RÅGER hvis jeg skal tage den første bus til Gunderup og komme og hjælpe dig! :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1041546]
Kemikalier er en fantastisk ting, og maden fra Gistrup slagter ser MÅÅÅÅÅÅÅMS ud :)[/QUOTE]

Det er nok bare mig der er lidt langsom, men sætning gav ikke lige mening for mig :tihi:

.oO(puha, så blev der købt ind for 300kr mad, alkohol og guf, men mon ikke vi får en hyggelig aften min veninde og jeg? :D)

ved ikke om jeg tør ligge alle billeder ind af Oedipus og Bandit her på KG :ups: der er flere billeder med Charlotte og Lykke nemlig :tihi:

Skal holde fødselsdag for Lasse i dag.

Man skal virkelig have et øje på hver finger her i huset, det har jeg ikke, så Fie har da prøvesmagt både lagkagecremen, boller der var stillet til hævning - og hendes søde datter har slikket lidt på kartoflerne smurt ind i salt og olie - efter at have slikket skålen med kagecreme.

Somme tider elsker jeg mine katte - og andre gange er de faktisk lidt irriterende.

Jeg trøster mig med, at mine gæster ikke læser med her :tihi:

Kom lige forbi Luise, hvor ser det fint ud med flagene på døren. Claus mente bestemt det var fordi vi kom forbi :wink:

Håber I får en god dag, nu vil jeg ligge mig på sofaen igen og hygge med de små, der nu er sluppet løsi hele stuen for alvor, de keder sig ikke

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1041557]Skal holde fødselsdag for Lasse i dag.

Man skal virkelig have et øje på hver finger her i huset, det har jeg ikke, så Fie har da prøvesmagt både lagkagecremen, boller der var stillet til hævning - og hendes søde datter har slikket lidt på kartoflerne smurt ind i salt og olie - efter at have slikket skålen med kagecreme.

Somme tider elsker jeg mine katte - og andre gange er de faktisk lidt irriterende.

Jeg trøster mig med, at mine gæster ikke læser med her :tihi:[/QUOTE]

Hvad man ikke ved, har man ikke ondt af :cool2:

Og hvis det var farligt, at katten havde prøvesmagt maden, var det vist en del af os herinde, der skulle være gået til for længst :slight_smile:

Vi vil se billeder! :regler:

jeg mangler “bare” at printe og pakke billedet af Yasha nu - og så lige gå ører, næse, øjne og klør igennem på begge katte og sørge for Unnis pels bliver ok… opgiver at proppe hende i bad…

[QUOTE=Christa;1041554]Det er nok bare mig der er lidt langsom, men sætning gav ikke lige mening for mig :tihi:

)[/QUOTE]

Kemikalier for ryggen = smertestillende :slight_smile: Det har i og for sig ikke noget med maden at gøre, udover det var fordi jeg skulle bære det ind at ryggen låste :slight_smile:

Ah okay så er jeg med :slight_smile:

Hvad står KIB for i udstillings resultater?

Jeg tænker: Kan ikke bedømmes ? :slight_smile:

Det er også det jeg tænker. Men er jo ikke sikker, da jeg aldrig har hørt det før.

SÅ er vasketøjet også sat over, så jeg har rent tøj at tage på i næste uge også :smiley:

tælle tælle - hvad mangler jeg så på listen :?

.oO( Ih altså…nu er det begyndt at sne igen og vi er inviteret i byen og spise…ude på landet…håber ikke det begynder at fyge :kryds:)