. o O (Marts-tanker)

det sne skal bare forsvinde! turen til udstilling og hjem igen er lang nok i forvejen og at køre på glatte veje gør det bare anstrengende fordi man skal være endnu mere “på”… :S
Vi blev først lovet sne mandag, tidligst søndag aften vestpå - så den sne der falder nu kan de altså godt tage tilbage, NÅ!

[QUOTE=PiaR;1040383]Har fundet et perfekt skur til hankattebolig,

Men hvordan flytter man et skur?
Nogen der melder sig?[/QUOTE]

:thumbup:

. o O (Så fik misserne sig lige en omgang motion med kopi-DaBirden. Først Magic alene, og det var godt nok, for da de andre blev lukket ind også, blev han nærmest væltet af Chili og Asani, fordi han ikke var nået at komme af vejen :dokdok:)

. o O (Det er den sidste DaBird, og den synger allerede på sidste vers, selv om den kun har været fremme nogle få gange. Magic tygger i fjerene, og så knækker de som tændstikker. Godt, at Zooplus vist har fået dem hjem igen :ok:)

Besynderlig stemning. Efter al uroen igår er der såå stille idag. Deres senge, dem al balladen foregik i, er kommet på plads igen - men de bruger dem ikke. Alle tre ligger hver for sig - mispigerne undgår Whiskey. Og mere besynderligt - han respekterer det stort set! Sad pænt 30 cm fra Tullen og blinkede det bedste han havde lært - og hun blinkede pænt igen, men ingen af dem tog kontakt. Tullens spindemaskine kan også genstartes nu, med lidt besvær. Den var gået helt i udu igår.
Hm. Godt nok har jeg sat Feliway op. Og jeg ved det virker. Men ændringen er SÅ kolossal. Som om de alle tre har fået skruet ned for en mental volumenknap. Underligt! De ser helt raske ud… :gruble: :øhmm:
Vi får se i aften…

jeg håber godt nok de kommer ud med saltmaskinerne i dag! :S

Jamen dog…en masse sne…og det vælter stadig ned…fuglene hopper rundt for at finde deres mad, den er jo blevet dækket af sne…:S

NÅ!!!

jeg må hellere pakke mig ind og så forsøge at cykle ud på AAU busterminal og snuppe bussen ud til Charlotte, så vi har en bil i morgen…

damn vi skal tidligt hjemmefra, især nu hvor man jo så skal køre noget mere forsigtigt… jeg har ikke meget tiltro til at der bliver ryddet ret meget sne før i morgen formiddag eller sådan noget… :S

[QUOTE=PiaB;1041673]NÅ!!!

jeg må hellere pakke mig ind og så forsøge at cykle ud på AAU busterminal og snuppe bussen ud til Charlotte, så vi har en bil i morgen…

damn vi skal tidligt hjemmefra, især nu hvor man jo så skal køre noget mere forsigtigt… jeg har ikke meget tiltro til at der bliver ryddet ret meget sne før i morgen formiddag eller sådan noget… :S[/QUOTE]

Jeg tror, de begynder at køre i aften og så kører de hele natten…de plejer at været ret effektive heroppe…:slight_smile:

[QUOTE=PiaB;1041673]NÅ!!!

damn vi skal tidligt hjemmefra, især nu hvor man jo så skal køre noget mere forsigtigt… jeg har ikke meget tiltro til at der bliver ryddet ret meget sne før i morgen formiddag eller sådan noget… :S[/QUOTE]

Ja det er bare at køre efter vejr betingelserne. Så køre forsigtig :slight_smile:
Vi har heldigvis kun en 1 time og 30 min der op men vi køre også lidt tidligere end planlagt. :wink:

Så fristende at putte på sofaen med en dyne og så en god film, og lukke helt af for det der sne…

Damn - man kan næste. Stadig komme frem via cykel…

men min racercykel kommer dælme ikke langt nu! Turen ud til bussen (og skolen) kunne den kun næsten klare! :ups:
jaja jeg kom da frem :slight_smile:
nu skal jeg bare vente på bussen :slight_smile:

Jeg er bare så glad,ved næsten ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.:wehu::wehu::juhu::yatta::hopla::breakdance::weee::rundtosset::jubiii::dans::hug::klaphat::klappe::bananer::partytime::serpentiner:

. o O Mon ikke, der snart kommer en resultattråd? :wink:

De kan ses her: Resultater.

Mit resultat kan ikke overgåes af nogen BIV, BIS eller BOB:D

fortæl fortæl :slight_smile:

Min mand kom til at købe 100 poser vildtfugle foder, som vi skal have med hjem i morgen. :uha:

Øj kommer I også i morgen? :smiley: er Haley med? :smiley:

Haley blev HCM-scannet, hun er rask og i fin form. Det kan da ikke overgåes og nu kan vi tænke på killinger.

• Updated - - -

Vi kommer i morgen og Haley er med.

ej hvor super, det bliver så godt :slight_smile: