. o O (Marts-tanker)

Nu har jeg sat min stakkels printer på overarbejde, for jeg har printet en stor bunke opskrifter på smykker i perlesyning, så nu kan “Håndarbejdsaftenerne” bare komme an! :rock:

Dem med mig kan du roligt smide op - der findes garanteret værre :stuck_out_tongue:

ok - printer 2 billeder, pakker to hamstere

sætter 1 film på computeren og så er det ellers i seng! så må jeg se, hvor meget af filmen jeg når at se! :S er død træt!

burde lave madpakke, men det må altså vente til i morgen tidlig… tror det er nemmere at komme op i morgen end det er at holde mig vågen lige nu! :S

Så har jeg for første gang budt på en online auktion :slight_smile: Min grandkusines mand er begyndt at male og har doneret et af sine malerier til fordel for hjælp til kræftramte og det har jeg nu budt på :smiley: Dels synes jeg, jeg har haft kræft ret tæt på kroppen i den senere tid (bl.a. er min kollega officielt på fuldtidsorlov på ubestemt tid, indtil hans datter dør) og dels kan jeg faktisk godt lide Andrews billeder "Surprise Party" by Andrew Speed | BiddingForGood og synes, det er sjovt at have billeder hængende, hvor jeg kender kunstneren :slight_smile:

Kan Ikke Bedømmes - fx hvis katten er så sur, at dommeren ikke kan håndtere katten.

.oO(har brugt min lørdagaften på at vaske op, så har man da virkelig ikke noget liv :surrender1:)
.oO(og nej, jeg har ikke haft gæstebud for nyligt, siden der var så meget at vaske op … jeg er bare ikke så god til at få det gjort :ups:)
.oO(den dag opvaskemaskinen bliver installeret, vil jeg kunne ses danse )
.oO(nu har jeg om nogen, fortjent en øl )

.oO(Det var hyggeligt at være ude ved søn og svigerdatter og spise…Mosquito var med…han syntes at det var hyggeligt at være sammen med sin søn Ronaldo…ham har han ellers aldrig været vild med :høhø:…han har også hygget med Gaia…muskelhunden som Ronaldo bor sammen med…hun er simpelthen den mest rare og kærlige hund…tænk sig hvad hun finder sig i fra Ronaldo…flere gange så vi hvordan Ronaldo leger med hende…driller hende og bider hende i poter og haser, hun siger intet til det, er så tålmodig…han knurrer og vrisser hvis hun vil sidde hvor han er når han er træt…hvor er det synd at den store gode race skal have det dumme ry på sig…jeg ville så gerne vise alle hvor dejlig den muskelrace er :hjerte:…tålmodig og gode er de når de kan leve med en chihuahua :tihi:

• Updated - - -

.oO(Vi har set Saw sammen med søn og svigerdatter i aften…uha…den er væmmelig…den bliver værre og værre…har nu set de 4…er det 7 som der er af dem…uha…uhyggelig er den…skal man mon kigge under sengen i aften før man ligger sig til at sove :uha:9

Har en halv Mille på min skulder:inlove:
Den anden halvdel er på enten kradsetræet bag mig eller puden jeg sidder op af:)

Jeg har haft verdens skønneste aften :slight_smile: Vi har fejret at Nicoline på tirsdag bliver 18 år :slight_smile: Jeg sidder her med min første øl og tænker på hvor skøn en familie jeg har :slight_smile:
Imens spiser misserne kalvefilet, dvs… Dione gør. Hun knurrer og hvæser sådan for alvor af de andre, for det er HENDES kød :smiley: :smiley: :smiley:

.oO(hvad mon Mette trykkede enig til … at jeg ikke har noget liv ?)
.oO( … at jeg ikke er ret flittig til at tage opvasken ??)
.oO(… eller at jeg havde fortjent den øl ??? :surrender1:)
.oO(nåh, pyt … den øl er drukket, om jeg fortjente den eller ej :p)

damn det her tidligt at stå op! :S

Nå - ½ time, så skal bilen fyldes med ting, katte rundt og fylde den lidt med benzin og sprinklervæske - og så skal Lykke og Charlotte hentes.

DEJLIGT at se på yr.no at motorvejene er dejlidt ryddet allerede og der ikke “burde” falde mere sne i dag - så kommer vi forhåbentligt frem OG tilbage uden de helt store problemer :smiley:

Så har jeg oplevet at stå op halv fem… Må sige jeg godt ku ha levet uden oplevelsen - passer vist bedre til at gå i seng halv fem :tihi:

[QUOTE=GitteS;1041558]Kom lige forbi Luise, hvor ser det fint ud med flagene på døren. Claus mente bestemt det var fordi vi kom forbi :wink:

Håber I får en god dag, nu vil jeg ligge mig på sofaen igen og hygge med de små, der nu er sluppet løsi hele stuen for alvor, de keder sig ikke[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile: Det var såååå hyggeligt :slight_smile:

Døren så sådan ud og ja så får i også lige stuen :wink:

SKAT min bare R… Iiih, hvor skal man dog udfylde en milliard rubrikker som jeg ikke ved hvad er! Det var sørme meget nemmere bare at være på SU! Kan man få et kursus i SKAT?

Det kan man sagtens:

http://www.aof.dk/kurser/Foredrag+og+debat/Jura+og+oekonomi/3612168/

Jeg er sikker på, de også findes andre steder end i Næstved :slight_smile:

. o O (Så er alle tre kattebakker gjort rene og fyldt op med frisk grus. Det var dog kun frisk i nogle få sekunder. Jeg havde ikke engang fået låget sat på den første, før der sad en aby i den. Så snart den første var færdig, kom den næste :høhø:)

. o O (Spørgsmålet er så, om jeg orker at tage til Fredericia - eller om jeg skal nøjes med en tur i Bilka :gruble:)

Øj, hvor lille killing var populær hos mine voksne niecer i går - hende ville de gerne tage med hjem :tihi:
Og den ene af dem ville gerne have Fie, hvis jeg skulle af med hende.
Men næh tøser … den går altså ikke :smiley:

Så er vasketøjet klaret, og medicin til den næste uge er doseret.

Nu vil jeg lige sidde i 10 minutter, og så vil jeg tae på opfølgerbesøg for dyreinternatet, og se hvordan det går med dyr der er formidlet derfra. Det er så hyggeligt :wink:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1041915]Øj, hvor lille killing var populær hos mine voksne niecer i går - hende ville de gerne tage med hjem :tihi:
Og den ene af dem ville gerne have Fie, hvis jeg skulle af med hende.
Men næh tøser … den går altså ikke :D[/QUOTE]

Så må de bag i køen, for der er vist en laaang venteliste på Fie. :regler:

Hun er nok en kende for uartig til mig. :tihi:

Ja, hende er der godt nok mange, der har budt ind på gennem tiden - men hun bliver her hos mig :inlove:

Puh, sikke travlt jeg får i dag! … Med at lave ingenting :høhø: