. o O (Marts-tanker)

Både ja og nej. Det fylder jo det samme som et skab eller reol, så det er jo meget!

Det kan være det er derfor jeg har en idé om at jeg har savlet over det før :tihi:

Arhhhh … så små skabe og reoler har jeg heller ikke - kun i højden.
Mit Petfun træ er ca 60x60 på bundpladen.

• Updated - - -

Kan virkelig forundres - og forarges …

Nu er det jo ikke PetFun træer der er flest af i dk.

De fleste tænker jo på de billige træer, som generelt ikke er alt for smukke at se på. Placeringen og farven af træet har også stor indflydelse på hvor stort og voldsomt det virker.

Mit er et stort billigt skrummel, som ikke er særligt pænt. Men det er lyst og står i et hjørne i mellem mine reoler, så det falder i med møblementet.

Cassie for fanden :dokdok: kan du ikke lade killingerne blive i kravlegården :venter:

De skal altså ikke ind og bo på Mortens kontor under skrivebordet :nix:

Hold op hvor er det svært at diskutere med en missemor. Nu må hun acceptere en lukket dør, hvilket heller ikke falder helt i damens smag - suk :doh:

Skofus og Magic skal bare SÅ meget afmonteres på torsdag i næste uge…! Vemodigt med Magic, men nødvendigt - med Skofus bare nødvendigt og med længsel :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Wijelo;1045539]Cassie for fanden :dokdok: kan du ikke lade killingerne blive i kravlegården :venter:

De skal altså ikke ind og bo på Mortens kontor under skrivebordet :nix:

Hold op hvor er det svært at diskutere med en missemor. Nu må hun acceptere en lukket dør, hvilket heller ikke falder helt i damens smag - suk :doh:[/QUOTE]

Arh lad hende da :tihi:
Kravlegården kan vel bygges udenom Morten :wink:

[QUOTE=Susanne W;1045540]Skofus og Magic skal bare SÅ meget afmonteres på torsdag i næste uge…! Vemodigt med Magic, men nødvendigt - med Skofus bare nødvendigt og med længsel :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Har ham Skofus ikke engang nok underholdning i sit damebesøg? :klapper:

Jo, men det varer ikke evigt :slight_smile: Foreløbigt vil han ikke ud, men imorges fik han lige 2½ minut på gulvet sammen med de andre, og han sad omgående i nakken af en bimsepige! Så når Haley er rejst hjem bliver der laaaaang tid til næste torsdag :slight_smile: Synd ingen af dem når mere, men der er ikke noget at gøre ved det, markedet er jo begrænset :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1045545]Jo, men det varer ikke evigt :slight_smile: Foreløbigt vil han ikke ud, men imorges fik han lige 2½ minut på gulvet sammen med de andre, og han sad omgående i nakken af en bimsepige! Så når Haley er rejst hjem bliver der laaaaang tid til næste torsdag :slight_smile: Synd ingen af dem når mere, men der er ikke noget at gøre ved det, markedet er jo begrænset :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Ah, ja… Der er jo lige 1½ uge endnu…

Så håber jeg bare at han har gjort det godt, hos Haley. Så vi får små Skofusser

Jeg vil sige, at han tydeligvis har taget gode noter inde ved gammelfar :wink:
VH
Susanne

HVEM har fortalt Nobby at katte kan lave andet end at sove? Han løber rundt og jagter ALT lige nu!

Det er garanteret Trekkie der har smittet ham med siataler-syge :venter:

[QUOTE=Lykke;1045574]HVEM har fortalt Nobby at katte kan lave andet end at sove? Han løber rundt og jagter ALT lige nu!

Det er garanteret Trekkie der har smittet ham med siataler-syge :venter:[/QUOTE]

Måske Athea mens jeg var væk fra computeren? Hun brænder også krudt af nu her :høhø:

Han har stjålet Ista’s energi, for hun sover bare.

Jeg forstår det simpelthen ikke… De mener at møblerne må være nok… Altså man kan godt få nogle virkelig hæslige kradsetræer, men de er jo heller ikke pengene værd :slight_smile: petfun er flooot og neutralt :smiley:

Det forager mig egentlig en smule indirekte at blive fortalt at man er ekstrem fordi man gerne vil give sine katte muligheden for at komme i højden…hvilket er deres natur…jaja… :slight_smile:

• Updated - - -

[QUOTE=PiaR;1045522]Det ved jeg nu ikke, er det her voldsomt?

[/QUOTE]
I din stue, nej :slight_smile: i min ville den nok optage lidt rigeligt med plads, men flot er det nu synes jeg :slight_smile:

[QUOTE=Christa;1045599]Jeg forstår det simpelthen ikke… De mener at møblerne må være nok… Altså man kan godt få nogle virkelig hæslige kradsetræer, men de er jo heller ikke pengene værd :slight_smile: petfun er flooot og neutralt :smiley:

Det forager mig egentlig en smule indirekte at blive fortalt at man er ekstrem fordi man gerne vil give sine katte muligheden for at komme i højden…hvilket er deres natur…jaja… :slight_smile:
[/QUOTE]

De forstår jo ikke at hvis kattene kun har møblerne at lege i, så bliver de jo hurtigt grimme af slid…

Men heldigvis tænker du ikke sådan, så dine misser skal nok blive glade for et højt træ. :smiley:

[QUOTE=PiaR;1045522]Det ved jeg nu ikke, er det her voldsomt?

[/QUOTE]

Jeg synes det er et rigtig flot kradsetræ, som jeg godt kunne tænke mig magen til!

Selv i min lejlighed (35 kvm), tror jeg godt det ville kunne stå uden at se voldsomt ud. Det er jo lyse farver, og ikke så “sammentrukket”…
Jeg er så også typen der kunne finde på at indrette min lejlighed for kattens skyld (mens det stadig ser pænt ud)

[QUOTE=velfa;1045600]De forstår jo ikke at hvis kattene kun har møblerne at lege i, så bliver de jo hurtigt grimme af slid…

Men heldigvis tænker du ikke sådan, så dine misser skal nok blive glade for et højt træ. :D[/QUOTE]
Det gør de nok alligevel… conrad synes sofaen er bedst at kradse i :venter:

Mine har skam et petfun jacky-o så de mangler ikke noget :smiley: det var en pige på et andet site som havde lidt svært ved at overtale sin kæreste til noget bedre og ja de fleste derinde syntes det var overdrevet :S det viste sig så at kæresten troede hun mente et gulvtæppe på væggen fra gulv til loft som kattene kunne kravle i :lol:

[QUOTE=Christa;1045602]Det gør de nok alligevel… conrad synes sofaen er bedst at kradse i :venter:

Mine har skam et petfun jacky-o så de mangler ikke noget :smiley: det var en pige på et andet site som havde lidt svært ved at overtale sin kæreste til noget bedre og ja de fleste derinde syntes det var overdrevet :S det viste sig så at kæresten troede hun mente et gulvtæppe på væggen fra gulv til loft som kattene kunne kravle i :lol:[/QUOTE]

:uha: så er det da tro pokker at han stejlede… :klapper: