[QUOTE=PiaR;1045522]Det ved jeg nu ikke, er det her voldsomt?
[/QUOTE]
Tre katte? Det er da voldsomt at have så mange…
[QUOTE=PiaR;1045522]Det ved jeg nu ikke, er det her voldsomt?
[/QUOTE]
Tre katte? Det er da voldsomt at have så mange…
oO…Hvilken herlig dag…solen skinner…vi kører om ½ time til Skagen på familiebesøg et par timer…videre ned til Hjørring hos en kollega, for at hente det k/d, hun har foræret væk herinde…videre til Thisted og købe mange mange kilo fisk…og så hjem…Oo
God tur
Det bliver vel det næste reklamefremstød fra Tæppeland … ‘‘Alt i gulv-til-loft tæpper ’’
.oO( Årh, hvor jeg glæder mig til den kommende hamster udstilling. Der skal jeg nemlig have en med til udstillingen :D)
Den aflevering var heldigvis ikke så slem som frygtet:D
Nu opgiver jeg simpelthen den fys! De sidste 3-4 gange, jeg har skullet bruge ham er han enten blevet syg eller har været på kursus To gange har en af hans kolleger taget over, men han er langt dyrere end ham, der hele tiden må aflyse.
Så pest eller kolera :? Jeg satser på, at jeg kan klare mig uden i et stykke tid Så sparer jeg da DE penge.
Nøjjjj, hvor vi alle sammen savner lille trolden. Men hun kommer måske hjem i morgen, hvis Søren er ved at være træt af hende. Også vi for små Søren/Haley kloner den 28 maj
årrrrhhhh så er der post fra Brita
Det er simpelthen så spændende BÅDE nullerputter og emballagen
Miraklerne tid er åbenbart ikke forbi.
Jeg fik jo nyt fladskærms TV. Er medlem af en antenneforening og havde Fuldpakken til 2.159,00 kr. - valgte at gå ned til Grundpakken til 626,00 kr. - priser pr. halvår. Dette medførte en årlig besparelse på 3066,00 kr. Så meldte jeg mig på Netflix til 79 om måneden - stadig har jeg sparet mere end 2000 årligt.
Jeg havde problemer med HD - Kanal K, 5 og DR3 - det var stort set bare flimmer. Svigersøn kiggede på det - det blev det ikke bedre af. Talte med Dansk antenneservice - de var sikker på det var noget inde hos mig.
Jeg var noget småirriret over det og tænkte på hvad næste step skulle være. Tilfældigvis var der forleden dag en film jeg gerne ville se på DR 3 - ingen problmer - heller ikke med de andre problemkanaler - og det har der ikke været i et par dage nu. Jeg tror de har fikset et eller andet udenfor - for jeg har intet gjort - herligt …
[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1045778]
Jeg var noget småirriret over det og tænkte på hvad næste step skulle være. Tilfældigvis var der forleden dag en film jeg gerne ville se på DR 3 - ingen problmer - heller ikke med de andre problemkanaler - og det har der ikke været i et par dage nu. Jeg tror de har fikset et eller andet udenfor - for jeg har intet gjort - herligt …[/QUOTE]
Jeg tror der er blevet fixet et-eller-andet i det hele taget, for jeg har aldrig rigtig gidet se DR-HD (den der nu er blevet DR3), fordi enten frøs billedet, eller pixelerede og der var også problemer med lyden … en masse ‘‘smæld’’ og udfald … men nu kan jeg pludselig se DR3 uden problemer
Yay! Den knude på Salûs lår som dyrlægen og jeg frygtede var kræft viste sig at være en fedtknude i stedet
Ups - kom lige til at køre en tur i Lyngby Storcenters ostehandel Det er også hende Hrönns skyld, altså!!!
Skulle i Ikea og returnere en lille ting og bytte en anden - og så købe en ny kontorstol og et par småting de ikke havde sidst.
Det endte med knap 2000 kr i Ikea og efterfølgende 2500 kr i Jysk … hvordan faen gik det lige til
Det tror jeg ikke på. Du skrev da selv, at du ville købe ost for de 300 kroner, du fandt under oprydningen. Det kan Hrönn vel ikke lastes?
Det vil jeg ikke finde mig i! … beskyldningen altså … et ostebord kan jeg være nødt til at forholde mig til :fløjte:
Jow da - for hvis det ikke var fordi hun kom i morgen, havde de måske holdt lidt længere
.oO( Sidder og læser til zoologi eksamen… Hvis der dog bare var NOGET, der gad hænge fast Og at Hector sparker alle mine papirer af h*lvedes til hjælper ikke
)
Så skinner hele lejligheden :yah:
Jeg haaaader at gøre rent… Men eeeelsker når det er gjort
Så har jeg lagt mig syg … Luna har luret der er hyggeligt at putte hos mig … altså bortset fra når jeg nyser og gør hende så forskrækket at hun prutter :klapper: