[QUOTE=StinePigen;1046283]Skulle i dag ud og købe mig nogle nye bh’er - dem jeg har er slidt og sidder rigtig dårligt.
Tog mig sammen til at spørge en ekspedient om hjælp, og sammen fandt vi nogle som bare sidder kanon godt!
Det var meget grænseoverskridende, men er sgu glad for at jeg fik taget mig sammen :)"[/QUOTE]
De sidste gange jeg har købt BH har det været i Change, som i diverse magasiner får stor ros for deres kompetencer ift rådgivning om størrelse, pasform etc.
Det er jeg især glad for nu, for efter mit vægttab for 3 år siden er min barm blevet til to hudflapper, og det er meget svært at finde en BH der dur og sidder pænt.
Nu har jeg lidt færre BHer, men gver så også gerne en smule mere for dem hos Change, så er det nemlig god kvalitet, der sidder ordentligt…
Hvilket minder mig om t det vist snart er tid til at købe en ny BH…
.oO(10 min til påskeferie. Glæder mig til at komme hjem, og putte ansigtet i en Orientaler, en burmeser og en somali! Det er dog kun orientaleren der ikke fælder, de andre fælder HELT vildt, måske fordi de har været syge, måske pga årstiden. Hvor klager man? :høhø: )
[QUOTE=Diana F;1046294]En god og velsiddende bh er GULD værd! Jeg gik i mange, mange år og bare købte de der billige fra supermarkederne - men en veninde blev ved med at ‘brokke’ sig - hun mente absolut ikke, at de passede mig overhovedet! Og det gjorde de faktisk heller ikke.
Hun fik mig ind i en ‘rigtig bh-butik’, og vupti, så gik jeg lige fra 85C til 80E/F… - og ja, der ER altså kvalitetsforskel på en bh til 100 kr og en til 400 kr. - det måtte jeg langt om længe indrømme… :)[/QUOTE]
[QUOTE=louiseogbuster;1046302]De sidste gange jeg har købt BH har det været i Change, som i diverse magasiner får stor ros for deres kompetencer ift rådgivning om størrelse, pasform etc.
Det er jeg især glad for nu, for efter mit vægttab for 3 år siden er min barm blevet til to hudflapper, og det er meget svært at finde en BH der dur og sidder pænt.
Nu har jeg lidt færre BHer, men gver så også gerne en smule mere for dem hos Change, så er det nemlig god kvalitet, der sidder ordentligt…
Hvilket minder mig om t det vist snart er tid til at købe en ny BH…[/QUOTE]
Det er nemlig bare vigtigt at det sidder ordenligt. Jeg plejer faktisk også at købe mine bh’er i Hunkemøller som jeg også gjorde i dag, men har bare købt dem som var billigst uden rigtig at tage stilling til om de sad sådan rigtig godt. Størrelsen var den samme som altid, men fik bare nogle helt andre typer bh’er som gør det hele… pænere?
[QUOTE=louiseogbuster;1046302]De sidste gange jeg har købt BH har det været i Change, som i diverse magasiner får stor ros for deres kompetencer ift rådgivning om størrelse, pasform etc.
Hvilket minder mig om t det vist snart er tid til at købe en ny BH…[/QUOTE]
Kan du godt bruge dem fra Change? De sidder mildest talt ELENDIGT på mig…:S Har prøvet adskillige modeller derinde og endte da med at købe en - men har stort set ikke brugt den, den klemmer og irriterer. Og det var den, der sad BEDST af dem, jeg prøvede.
Det mærke, jeg synes passer bedst til min krop, er Freya.
[QUOTE=Diana F;1046313]Kan du godt bruge dem fra Change? De sidder mildest talt ELENDIGT på mig…:S Har prøvet adskillige modeller derinde og endte da med at købe en - men har stort set ikke brugt den, den klemmer og irriterer. Og det var den, der sad BEDST af dem, jeg prøvede.
Det mærke, jeg synes passer bedst til min krop, er Freya. :)[/QUOTE]
’
Jeg har haft flere BHer derindefra og har fundet en model jeg synes passer godt.
Den er så lagt ind i deres system, så jeg kan få den samme igen.
Jeg kan fx. kun bruge en type skål pga formen på min barm, og de har en der passer der.
Jeg kan sikkert finde nogle der sidder endnu bedre, og skal da prøve nye modeller næste gang, også i evt. andre forretninger.
[QUOTE=Diana F;1046313]Kan du godt bruge dem fra Change? De sidder mildest talt ELENDIGT på mig…:S Har prøvet adskillige modeller derinde og endte da med at købe en - men har stort set ikke brugt den, den klemmer og irriterer. Og det var den, der sad BEDST af dem, jeg prøvede.
Det mærke, jeg synes passer bedst til min krop, er Freya. :)[/QUOTE] Freya er også mit yndlingsmærke. Og Panache. Jeg køber mine på www.figleaves.com, eller på brasgalore, hvor de tit også er billigere inkl forsendelse. Jeg bruger 32F (70F),i Freya og der er ikke meget. at vælge imellem i butikkerne
fyren skal holde fødselsdag på fredag - jeg har bedt ham om at finde på en menu siden engang i sidste uge - jeg har heldigvis desserten.
Gad vide om han har fundet på noget? og gade vide om han har husket at vi nok skal købe ind i dag? Tjah, jeg skal til træning, så må vi se om vi skal have “hvad kan vi lave af det der er i skabet/fryseren” til stor fest middag
Men jeg kan jo blive overrasket.
Jason kan simpelthen ikke forstå hvorfor han ikke må gå på tasteturet:?
[/QUOTE]
Been there, done that - mage til skrammel skal man lede længe efter, jeg endte med at smide dem ud, som jeg havde købt, for selv dem der sad “bedst” sad elendigt! Øv! Og Viktorias Secret er ikke meget bedre, hvis nogen skulle forvilde sig på BH indkøb i USA
(Stik mig en sportsBH, så ved man da hvor man har sig!)
VH
Susanne
[QUOTE=Diana F;1046294]En god og velsiddende bh er GULD værd! Jeg gik i mange, mange år og bare købte de der billige fra supermarkederne - men en veninde blev ved med at ‘brokke’ sig - hun mente absolut ikke, at de passede mig overhovedet! Og det gjorde de faktisk heller ikke.
Hun fik mig ind i en ‘rigtig bh-butik’, og vupti, så gik jeg lige fra 85C til 80E/F… - og ja, der ER altså kvalitetsforskel på en bh til 100 kr og en til 400 kr. - det måtte jeg langt om længe indrømme… :)[/QUOTE]
Men nogen gange kan man være heldig. Denne her H&M | Online mode, bolig og børnetøj | H&M DK den sidder bare perfekt på mig Jeg har opdaget at hemmeligheden (for mig) er at der SKAL være et pænt bredt stykke stof mellem skålene - ikke bare en strop. Det går galt hver gang :rulleøjne:
Men det er nu sjældent jeg er så tilfreds som med denne her
Jeg ORKER ikke at købe BH’er med hjælp fra de ansatte.
De tager ét kig på én og gætter på man skal bruge en C-skål
Men ender alligevel altid med at give mig ret i 70E…
Niks.
[QUOTE=Ann R;1046349]Men nogen gange kan man være heldig. Denne her H&M | Online mode, bolig og børnetøj | H&M DK den sidder bare perfekt på mig Jeg har opdaget at hemmeligheden (for mig) er at der SKAL være et pænt bredt stykke stof mellem skålene - ikke bare en strop. Det går galt hver gang :rulleøjne:
Men det er nu sjældent jeg er så tilfreds som med denne her :)[/QUOTE]
Her har vi så bare et andet problem…den dér findes fx ikke i min størrelse. Jeg skal som minimum op i en E-skål, nogle mærker endda en F.
Så det sætter visse begrænsninger, da det langt fra er alle mærker, der producerer i de størrelser.
Og når man som jeg så også er besværlig med udseendet på bhen (KUN sorte og UDEN feminine blonder og blomster o.l. af nogen art), ja så indskrænkes udvalget endnu mere. :høhø:
Det mærke, jeg synes passer bedst til min krop, er Freya. :)[/QUOTE]
Jeg må indrømme at jeg desværre synes deres kvalitet er faldet betragteligt i de senere år i forhold til da de kom frem.
Minusset er bare at de er en af de få butikker som faktisk føre en 65 i en skål som min bryster kan være i. (Change er det J, de andre mærker typisk H)
Men jeg har normalt kun 1-2 BH’er ad gangen da det bare er UMULIGT at finde noget som helst der passer - og det så endda uden at jeg på nogen måde nogensinde skelner til prisen (og stortset er fuldstændig græsk katolsk med udseendet - bare der ikke er blonder forneden på kanten, da de folder ind og kradser af pommern til - been there, done that… Suk)
[QUOTE=Diana F;1046359]Her har vi så bare et andet problem…den dér findes fx ikke i min størrelse. Jeg skal som minimum op i en E-skål, nogle mærker endda en F.
Så det sætter visse begrænsninger, da det langt fra er alle mærker, der producerer i de størrelser.
Og når man som jeg så også er besværlig med udseendet på bhen (KUN sorte og UDEN feminine blonder og blomster o.l. af nogen art), ja så indskrænkes udvalget endnu mere. :høhø:[/QUOTE]
Ja okay. Det med størrelsen er selvfølgelig rigtigt. Og igen - det der sidder godt på den ene, gør ikke på den anden. Det er en jungle, er det
Ja, for mig er det næsten en fordel når jeg kommer over 70 kg (og derved vejer 13-15 kg for meget) for så går jeg fra 65 til 70, og så bliver det såååå meget nemmere at finde BH
60 ser man jo nærmest aldrig, og en 65 synes jeg er umuligt at finde i over en F…
Jeg er jo en stor pige og skal derfor bruge store BH’er… både i mål og skål… Det er også svært at finde uden de koster en million ELLER ligner noget ens mormor synes er gammeldags! Kan slet ikke have det der tynde blondeting
Overvejer seriøst en ven til Cody. Han er lige vild nok i sin leg for både tøserne og de små. Dog gør Thais et godt forsøg på at holde samme tempo Men for pokker han render næsten på væggene pt. - Men syntes ikke rigtig jeg når jeg kigger rundt kan finde rette misling, syntes da ellers ikke jeg har så høje krav.
oO Endelig Langt om længe skete miraklet!!.. Jeg har fået kage :høhø: Nøj hvor skal der spises meget i aften!Oo
oO Nuller pigen havde ikke bummelummet i 48 timer :surrender1: Så tænkte jo straks at vi nok skulle en tur omkring dyrlægen i påsken Meeen lige efter jeg havde brokket mig højlydt til hende, om at det sgu var for dyrt, og at hun hellere måtte komme på bakken, ellers fik hun sikkert en finger i numsen af doktor dyr (), så gik hun på bakken og bummelummede Om det var truslen eller noget andet der maste sig på, det lader jeg stå hen i det uvisse Oo
.oO( Hvor er det vildt så flinke mennesker kan være - min overbo har vasket min bil )
.oO( Han sagde det var det mindste han kunne gøre når Stefan er afsted)