. o O (Marts-tanker)

Der har været problemer i alle banker, med alle kommunale/statslige udbetalinger, bankerne arbejder på at få det løst og alle burde få deres penge inden for et par timer og ellers anbefale de at man kontakter sit pengeinstitut

Så er skrighalsen hjemme, lige nu er hun ude og kalde på alle hankatte i miles omkreds.

.oO( Jubii vi har fået penge! Vi er rent faktisk rige ! Lad os hellere gøre noget ved det :tihi: )

.oO( Jeg er så killingeskruk, at jeg er igang med at planlægge fremtidige killinger for alle andre :lol: )

Nå … må vist hellere komme i bad og få handlet - får bestyrelsen til spisning og møde i dag … gad vide hvad man skal servere for dem :gruble:

Den er da nem…mad :høhø:

Har hun slidt stakkels Skofus op? :tihi:

Ja, han kan ikke mere:høhø:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1046145]Synes jeg har været rigtig dygtig til at sætte mine reoler op …
Først hang de skævt, men jeg fik så lige et godt tip af eks’en, så nu ser det sgu meget godt ud :ok:[/QUOTE]

Hvad var det for et tip - måske: ‘læg hovedet lidt på skrå, så ser man det ikke’…? :? :tihi:

Æv, gider ik være syg…dårlig timing…men det er det jo altid… :S Altid noget, at man har 9,5 kilo siataler som varmedunk ovenpå dynen. :inlove:

oO . Åh lad det blive en go dag idag !! Vi fik boligen i Vejen, men først fra næste weekend, så nu må vi se om udlejer kan bestikkes til en uge længere mod betaling, ellers er vi hjemløse en uge og det vil vi ikke ha!!

Det forstår jeg godt!
men hvis det værste skulle ske, så er det trods alt heldigvis kun i en uge…

.oO(Hurra. Job som eksamensvagt til mig. :thumbup: )Oo.

[QUOTE=Diana F;1046204]Hvad var det for et tip - måske: ‘læg hovedet lidt på skrå, så ser man det ikke’…? :? :tihi:
[/QUOTE]

:tihi:
Nej, det var et tip til at justere dem, så de har samme højde - det er tre reoler der hænger op af hinanden og hvor den midterste sad et par mm lavere end de andre.

Er klar over problemerne, og min bank er en af dem hvor der netop er problemer :wink:

[QUOTE=Ann K;1046208]Det forstår jeg godt!
men hvis det værste skulle ske, så er det trods alt heldigvis kun i en uge…[/QUOTE]

Manden har fået at vide at hvis han ikke finder ud af noget, så flytter jeg hjem til min mor den uge, så må han sørge for alt selv indtil vi kan flytte i huset.
Orker ikke tanken om hun måske siger nej, for hvad pokker stiller man så lige op?? Får alle sine møbler opmagasineret uden det koster en formue, hvis det da er muligt…

Og så kom både pension og skatte-pengene.
Jeg har fået 950 mere tilbage i skat end hvad jeg havde læst mig frem til… Men når det er til den side er det okay.
Skattepengene passer næsten med det jeg skal betale for at få Buster til tandlægen om 3 uger…

Konto fyldt >> konto tømt… Et step videre mod at få betalt SU-lånet ud. Ingen grund til at lade pengene friste.

.oO(For søren hvor er jeg snottet… Ja, den er altså god nok den der med at man bliver syg af at have for meget om ørene.)
.oO(Jeg bliver simpelthen så klog af det her bo-alene-hejs - så så man lige mig indberette vores el)
.oO(Burde egentlig gøre som Pivnu og sætte mine skattepenge ind på min kassekredit… Men den opsparing ser simpelthen så mega flot ud… Men glæder mig til manden kommer til en computer og smækker 20000 ind på sit - det er noget det batter :D)

Ej var lige rig et kort sek. Så blev der betalt regninger og formuen forsvandt, men pyt med det - alt betalt og min bror har lige kiggetvforbi med nye sko til både Linea og jeg, drengen skal med ham ud og spise… Sådan bruger han altså hans overskydende skat og vi klager ikke :slight_smile:

Skulle i dag ud og købe mig nogle nye bh’er - dem jeg har er slidt og sidder rigtig dårligt.
Tog mig sammen til at spørge en ekspedient om hjælp, og sammen fandt vi nogle som bare sidder kanon godt! :smiley:
Det var meget grænseoverskridende, men er sgu glad for at jeg fik taget mig sammen :)"

[QUOTE=StinePigen;1046283]Skulle i dag ud og købe mig nogle nye bh’er - dem jeg har er slidt og sidder rigtig dårligt.
Tog mig sammen til at spørge en ekspedient om hjælp, og sammen fandt vi nogle som bare sidder kanon godt! :smiley:
Det var meget grænseoverskridende, men er sgu glad for at jeg fik taget mig sammen :)"[/QUOTE]

En god og velsiddende bh er GULD værd! Jeg gik i mange, mange år og bare købte de der billige fra supermarkederne - men en veninde blev ved med at ‘brokke’ sig - hun mente absolut ikke, at de passede mig overhovedet! Og det gjorde de faktisk heller ikke. :tihi:
Hun fik mig ind i en ‘rigtig bh-butik’, og vupti, så gik jeg lige fra 85C til 80E/F…:ups: - og ja, der ER altså kvalitetsforskel på en bh til 100 kr og en til 400 kr. - det måtte jeg langt om længe indrømme… :slight_smile: