. o O Marts' tanketråd

Min niece havde to pinde til en start som dig.
De stoppede med at tælle da der var +300 :joy:
Det er ved at være nogle år siden, men de lovede sig selv at det ikke var et dyr de behøvede at have igen :joy::joy::joy::joy::joy:

2 Synes om

:rofl: Ja det går stærkt lige pludselig, jeg vil dog forsøge at fodre dem til fedthalemusen når de er lidt større :slight_smile:

1 Synes om

@MajaH Hvor ser Mille dog ud til og virkelig nyde det :blush:, god fridag i morgen

Med venlig hilsen

@Vipstosen Åhh Hvor er de godt nok dejlige :smiley:
Med venlig hilsen

1 Synes om

@DK_Zaphy
Et stort tillykke med Spirits fødselsdag :flag:

Med venlig hilsen

Mange tak :heart:

1 Synes om

@FinnFrode
Øjjjhhh :star_struck:, skulle jeg nogen siden komme til og møde Bastian og dig, bliver det Bastian jeg hilser på først

Med venlig hilsen

2 Synes om

@PiaH
Den billed af Mercedes og Mascot :blush:, den er så god, hvor ser de dog ud til og nyde det så meget at det smitter helt på den anden side af billedet

Med venlig hilsen

1 Synes om

Min nevø og hans band var meget tæt på at komme i finalen og dem kan man i hvert fald ikke kalde intetsigende :wink:

@Beimis Når du kommenterer på bilelder, så går det endelig i billedtråden :wink:

4 Synes om

Ok, tak, det skal jeg gøre så, det var bare for jeg ikke ville svare for meget der :ups:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Tit er det også i orden bare at like et billede :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Jeg prøvede at forklare Simba at man ikke smider en lille klokke-legetøj i hovedet på en der sover.

Så rendte han under sengen, fiskede klokken op og smed den i hovedet på mig igen :grin:

8 Synes om

Så lærte du vel at man ikke forsøger at opdrage på en kat :hoho:

5 Synes om

Det er jo udstillingens weekend for mange af jer.
Kan i udstiller - katte- publikum- bestyrelse- arbejds bier/ hjælper og dommer, alle have en rigtig god weekend/ udstillingen og få gode oplevelser, og en god udstillingen :smil:

Med venlig hilsen

4 Synes om

Så blev 2 små pinde og en masse æg hentet :smiley:

4 Synes om

Klokken er kun lige 7, og der er allerede 108.000 i kø på skat.dk :uha:

Ca 04.00 var det umuligt at komme i kø, fordi siden var belastet og ved 06.00 tiden var der allerede omkring 1 times kø :sweat_smile:

2 Synes om

Nu troede jeg ellers lige, jeg var så smart, når jeg ventede til i dag :slight_smile:

1 Synes om

Igår sad jeg i kø i 5 timer…
Men for første gang skulle vi begge have penge tilbage, så gør det mindre at sidde i kø

4 Synes om