. o O Marts' tanketråd

Det var også ventetiden værd for mig. Knap 9.000 :ok: Jaja, jeg ved godt, det er en uhensigtsmæssig måde at spare op på - men man må bare sige, at den åbenbart virker :slight_smile:

5 Synes om

Det ville være skønt, hvis der lige lå 1800,- og ventede på mig derinde :ups:

3 Synes om

Er der nogen der har været på øhavsmuseet?

1 Synes om

Nej og aldrig hørt om den, nu bliver jeg jo nødt til og finde ud af hvad der er for noget :see_no_evil:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Igår skulle jeg have fat i en blomst der skulle gives til fødselsdag, skulle lige have en kort ved. Se hvad jeg købt til, ja de her købt jeg ekstra så jeg har til en anden gang, jeg skal bruge noget


Og den bedste
:joy:

Med venlig hilsen

12 Synes om

Så blev Brownie hentet :danse:

Han nåede lige at tisse igen på smudsmåtten :roll_eyes::grin:

4 Synes om

Det gjorde det ikke helt, men lidt over tusind kroner blev det til :ok:

4 Synes om

Ikke fordi nogle jeg kender, er i nærheden af bilka. Men jeg bruger tit bilka to go, for at skrive præcis hvad varen hedder, hvis andre skal handle lidt for mig, var lige inde og tjekke noget. Der kommer frem, det der er mest søgt på, der var donation kort, kiggede bare lige, det var til Ukraine i samarbejde med folkekirkens nødhjælp. Men så skriver de noget som jeg undre mig over, ved udsolgt bliver det erstatte med duracell batterier i 2 pak :rolleyes:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jeg gad virkeligt godt at finde den, der fandt på udtrykket ‘sove som en baby’ og kvæle dem…

3 Synes om

Har en ide om Frej ikke sover helt vild godt for tiden :kram: :kram:

Med venlig hilsen

I morgen udkommer endelig et spil jeg har ventet lææænge på :dans:

6 Synes om

Jeg mangler inspiration. Min søster bliver 60 år. Hun er den rige i familien og mangler ikke ret meget :woozy_face:
Hvad pokker skal vi give i gave, budgettet er 500,-
Min svigerinde bliver også 60 år samme dag, samme budget :wink: Men hun er lidt lettere at finde til :blush:

2 Synes om

En søskende hyggetur, hvor beløbet går til mad sammen med dig og måske entre til noget i begge kunne finde spændende…

Har man alt, så er en fælles oplevelse altid fantastisk

5 Synes om

Hvad med en tur i zoo eller på et museum?

3 Synes om

MitID besejret! Det var ikke nær så indviklet som frygtet, omend jeg hurtigt kører sur i alt der skal foregå på en bette mobillos skærm! Det er der dog taget højde for, nøgleviser fluks bestilt, så telefonen kan ryge ned i skuffen igen om lidt.
VH
Susanne - åbenbart alligevel ikke helt digital analfabet :skadefryd:

5 Synes om

Jeg er ret enig :slight_smile: Men den her søster og mig er bare super forskellige :wink:
Efter ringen rundt til børn og børnebørn blev det til et par bøger :slight_smile:

4 Synes om

Jeg fik min kæreste til at ringe rundt til de forskellige ting, jeg har nu bestilt tid på borgerservice, fordi mit pas er udløbet, så SKAL jeg derned :roll_eyes:

Vildt besværligt.

Jeg håber virkelig ikke at jeg SKAL købe nyt pas for at få mitID.

(Jeg har det fint i Danmark :D)

1 Synes om

Jeg kan ikke huske om jeg brugte pas, da jeg oprettede mit eget Mitid, men har lige gjort det for gemalen, og der skulle jeg ikke bruge hans pas.
Indrømmer det undre mig, for hans datter snakkede også om det i onsdags at hun skulle på borgerservice pga hun heller ikke har pas ??

1 Synes om

Du kan sagtens få MitID uden pas, det kræver bare netop turen omkring Borgerservice :slight_smile: Man er heller ikke tvunget til at have en smart phone - men både pas og smart phone gør hele processen hurtigere :wink:
VH
Susanne

4 Synes om

Jeg har netop oprettet MitID - jeg skulle ikke bruge pas, jeg verificerede vha koder der blev tilsendt.

2 Synes om