. o O Marts' tanketråd

Det samme gjorde jeg i går aftes med Knud, havde ellers fundet passet frem, derfor undrede det mig ??

Efter at have sovet med min tyngdedyne i over et år (fik den i julegave '20), har jeg i dag opdaget, den er lavet til at man kan binde den fast i toppen af dynebetrækket :ups: … det har ellers irriteret mig fra start af, at den kravler nedad ved brug :rolleyes2:
Mine dynebetræk er ikke lavet til denslags, så jeg har i hast syet bindebånd i et dynebetræk og satser på, dynen bliver på sin plads i dyenbetrækket i nat …

9 Synes om

Det døjer jeg også med, har dog en alm dyne.

3 Synes om

Jysk har også komme plastik dyneklips, så man kan klipse hjørnerne sammen - dyne og betræk :slight_smile:
Det har jeg været meget glad for især med min dobbeltdyne, som ofte var lidt livlig i betrækket :see_no_evil:

3 Synes om

:olding:Mindes mormor altid satte en elastik i hjørnet af dyne, når nyt betræk, var kommet på og det skulle lige side nogle dage imens det faldt på plads

Med venlig hilsen

2 Synes om

Jeg bliver glad i skallen når jeg møder den første brumbasse i solen :blush:

9 Synes om

Jeg mødte også årets første humlebi i haven idag. Man bliver bare helt i sommerhumør :grinning::sunny:

3 Synes om

Godt nok i Lem St., men jeg mødte det samme der og blev også helt glad :blomst:

3 Synes om

På min gåtur i dag mødte jeg også årets første humlebi, de er så søde :slight_smile:

6 Synes om

Jeg mente jeg var så meget oven på igen, jeg valgte en gåtur her i eftermiddag ingen hummel bi, men tre sommerfugle, en firben der tog solbad, og tro det var den første smørblomst der var sprunget ud, telefon smed de foto jeg tog, og i haven er de første påskeliljer (mini) der står i jorden sprunget ud

Med venlig hilsen

6 Synes om

:hoho:

My cat sent this to me - 4 warning signs your human may be toxic

5 Synes om

Jeg burde gå i seng … har sagt ja til at passe Emma i morgen tidligt! :besvimer:

3 Synes om

For første gang i mange år, har en film givet mig mareridt.
Vi var inde og se Hvidstengruppen 2 i går, og den har fået mig.
Filmen er rigtig god og jeg vil anbefale den, men den er barsk. Især nu, hvor mange kvinder og børn må lade deres brødre, fædre og mænd blive i Ukraine, uden at vide om de nogensinde skal ses igen.
Den pillede simpelthen ved noget indeni.

8 Synes om

Nogle gange drømmer jeg de mærkeligste ting …
I morges vågnede jeg af en drøm, fordi jeg vågnede mens jeg sagde til mig selv “jamen det kan du da ikke?!” … altså sagt højt til mig selv :hoho:

Og jeg kunne jo ikke mene det for alvor, at jeg åbenbart havde tilmeldt min tidligere russian blue hankastrat Yasha til TICA udstillingen næste weekend :hoho:

Hvis vi nu ser bort fra, at han slet ikke lever mere (aflivet for fem år siden :flushed: ), så var det der slog mig - og vækkede mig - at han jo slet slet ikke ville kunne begå sig ift TICA standarden.
Det var fuldstændigt gak og spild af penge …

Mmm ja! :hoho:

10 Synes om

Skorstensfejeren har lige banket på, men han fik lov til at køre igen … for det første, har jeg en aftale om mindre end én time, og for det andet, har jeg ondt i min ryg/lænd (igen - igen) og kan ikke overskue at skulle flytte på de ting der skal flyttes på, for at han kan komme til …

Han kan lige komme forbi her - vi har fået en ny brændeovn og skorsten idag, de er lige kørt :slight_smile: Så han kan komme og godkende her, inden jeg hælder mere skrammel ind foran den :wink:

8 Synes om

Puha, jeg kørte forbi en grim ulykke på vejen hjem fra træning @Dorthe_R, lige før dig, ved Fodby-afkørslen … en ældre ‘‘konebil’’ mod en SUV :blegne:
Masser af politi og flere ambulancer … håber det så værre ud, end det var :pray:

1 Synes om

Valgte og afprøve en gå tur i eftermiddag, det var godt, men meget trættende, men foråret er rigtigt kommet

Med venlig hilsen

8 Synes om

Vi kom til at snakke om ‘‘Kærlighed hvor kragerne vender’’ til træning i dag, for både min fys. og jeg ved, hvem en af pigerne er.
Min fys.: XX fandt i hvert fald ikke sammen med nogen af pigerne, for jeg så ham i weekenden, på date med en pige, der slet ikke er med i programmet …


Og vi siger tak for spoileren, Sebastian!

5 Synes om

Så har jeg lagt de fleste af mine yndlings opskrifter ind :smiley:

2 Synes om