. o O November 's tanker 2024 O o

Crap, og det bliver svært at tjekke, for kan ikke huske hvor det var, det var bare i mit feed.

1 Synes om

Helt klart også dæmonen herhjemme. Han knurrer, når postbudet kommet :joy: hunden siger ingenting

3 Synes om

Det er ikke, fordi du skal tjekke. Det fremgår tydeligt af billederne, hvor de stammer fra, så FB-gruppen er ligegyldig. Jeg ville bare præcisere, at det er den oprindelige tegner, der har ophavsretten, ikke den, der har postet i FB-gruppen eller FB-gruppen i sig selv. Grunden til, jeg præciserer det, er, at jeg læser din parentes som en kildeangivelse.

3 Synes om

Forstået - det var mere så det var klart at jeg ikke havde taget det fra tegnerens egen side.

1 Synes om

Kun 1 år, det føltes som meget længere tid :smiley:

3 Synes om

Du var været her siden 16. nov 2021, så vidt jeg husker, får man de der emblemer/jubilæum ca. en gang om året, hvis man har skrevet mindst et indlæg i det år.

5 Synes om

Måske nogen her inde også vil finde det sjovt at have et spil om deres by, jeg har selv lige købt Slaget om Hillerød, og har spillet det en enkel gang. Det minder en del om matador, dog lidt anderledes, fx. får man nogle opgaver man skal løse for at vinde spillet. Grunde og situationer er så skiftet ud med grunde og situationer fra ens by. Jeg glæder mig til at spille det igen. :smiley:

9 Synes om

Så kom opgørelsen fra forsikringen på Stines tænder.

Jeg havde i bedste fald håbet på 2.500, så er positivt overrasket

Forsikringen har bedt om samtykke tila t de måtte indhente oplysinger fra dyrlægen, så det formoder jeg da at de har gjort.

13 Synes om

Jeg har lige været i Skælskør for at hente en pakke gulvmateriale … det håber vi er nok, til at redde gulvet :kryds:
Nu mangler vi (læses: Tonni) kun at lægge 1/3-del …

14 Synes om

Flot kat på væggen. Og dejligt at I (Tonni) er nået så langt.

4 Synes om

Det er et maleri af Furby (bedre kendt som Gimpen :tihi: ), min eksmand malede …

14 Synes om

Den ligner hende rigtig godt. Det har han gjort godt

5 Synes om

Ahhh så tror jeg faktisk du har vist det før, endnu bedre når man kan se det rigtig. :slight_smile:

3 Synes om

What? Du har rent faktisk fået en udregning? :astonished:

De to gange jeg har haft brug for Tryg, har jeg pænt fået at vide, at “sådan en er der ikke”.

Og de har bedt om at måtte kontakte din dyrlæge :astonished:

Her måtte min dyrlæge, i begge tilfælde, kontakte Tryg og tale med en anden slags store bogstaver end jeg åbenbart kunne.

Måske det betyder at de er blevet bedre, eller måske bare at jeg er virkelig uheldig med dem :grin:

Hvor er det skønt at du også kan sætte et punktum for det økonomiske og bare nyde en veltilpas mispige igen :ok:

8 Synes om

Heldigvis har der ikke været problemer med Tryg.
Normlt ar jeg blot bedt om automatisk beregning. Men efter at de sidste år prøvede at smide mig ud på min ulykkesforsikring, med beskyldnignen forsøg på forsikringssvindel, og jeg kunne modbevise det hele, og fik min forsikring igen - dog uden en undskyldning - er jeg blevet mere forsigtig.

Denne gang har de skulle gennegå det hele manuelt - også fordi der var nogle tænder med FORL, et par stykker var løse, og en rovdyrstand der var revnet, så fik de lov at sidde med det manuelt - bare for at have min egen ryg fri.

8 Synes om

Eeeek sne :frowning:

3 Synes om
4 Synes om

Der må have ligget meget sne på taget. Nu hvor det tør, glider det ned ad tagpladerne og laver en lyd som et mindre tordenvejr. Og de to stumphaler sidder ved vinduet og ser på at sneen så falder ud over tagkanten og ned i haven. Det er den bedste underholdning de har haft i lang tid :grin:

11 Synes om

Når man sidder i ens egen verden mens der er tvsyd, og man registrere en velkendt stemme.

Kiggede op og så min nevø, og råbte så af tvet “Det er Christoffer, det er min nevø” :grin:

6 Synes om

Kan godt forstå du snakkede til tv’et :smiley:

1 Synes om