. o O ( Novembers tanker )

Du er nu nr. 14 i køen.

Kom endelig igennem, og gæt, hvem der er sur nu. Der er selvfølgelig IKKE bestilt en fragtmand! :rage:

“Vi har været lagt ned på grund af it-problemer i går, så vi har ikke kunnet nå at se dit svar og få ordren ekspederet”.

“Men det var jo i sidste uge, jeg svarede??”

“Ja, men vi har desværre så travlt, og vi er så meget bagud.”

Jamen, så ansæt da nogle flere i kundeservice :rage:

Så nu bliver det først næste onsdag. Hvilket betyder, at jeg kunne have brugt den en uge mere, før den blev pakket ned.

Kommer din app ikke op og spørger om du vil “tjekke ud” når du nærmer dig din bil/parkeringsstedet?

Det gør min heldigvis, ellers havde jeg nok også glemt det nogle gange.

Og så endte det alligevel med hjemmearbejdsdag og afhentning i morgen. Jojo, jeg er fast besluttet på, at I skal involveres i hele sagaen! :rock:

11 Synes om

Jeg var tjekket ind med mit dankort i en automat. Men det med app’en lyder smart :ok: Det vil jeg lige få styr på til næste gang, jeg skal parkere der :slight_smile:

1 Synes om

Så er det nu, man kan stemme om reaktionsknapper:

3 Synes om

Det kan være en smule udfordrende når en ukoordineret hankat på 5 kg tror han er en bitte killing med damp…
Jeg er gået i flyverskjul :roll_eyes:

9 Synes om

Fejl 40 her. Troede jeg citerede Louises indlæg, også dukker Evas indlæg op… og kan ikke få det væk. Må hellere gå i seng igen

Venter på fragtmanden :tired_face:

Men skulle jo tro, man i vores højteknologiske tidsalder havde mulighed for at planlægge så meget, at man kunne give et mere snævert interval for afhentning end “engang mellem 7 og 16” :frowning:

Er du stadig bagstiv, Carina :stuck_out_tongue: Kan du ikke bare slettet quotet inde i indlægget?

Hæhæ, hvis jeg bare var, så havde jeg det måske lidt sjovere :lol:
Jeg lyder stadigvæk som en frø og har snot i hele hovedet, men har det ellers fint ud over det.

Må erkende at jeg slet ikke tænkte tanken at jeg kunne slette quoten. Jeg tænker jeg er i forkølelseståger, og ikke bagstiv

2 Synes om

Og det blev så kl. ca. 14. Man kunne godt stille det, der skulle afhentes udenfor, hvis man sagde hvor, men jeg ved da ikke, hvad den lille mand, der var alene, så ville have gjort, for jeg var nødt til at hjælpe med at bære sofaen ud i fragtbilen. Det er så ikke lige min spidskompetence, men nu er den i hvert fald ude af huset. Så skal pengene bare gerne gå ind på kontoen også …

Set på Facebook:
"Denne søde lille killing søger nyt hjem … Killingen var en vildkat, man ikke kunne komme til . Har nu gjort den tam og har fået verdens sødeste hun killing ud af det . Nu står jeg bare i denne dumme situation at den har øremider, så mange så den skal i fuld narkose … Jeg har fået prisen af min dyrlæge og det render op i 1000,- så tænkte hvis jeg kunne finde en der vil give denne killing et dejligt hjem og vil ofre disse 1000kr så er killingen jeres "

Man får godt nok nogle gange lyst til at tage ud og tæske folk!! Hvis en sølle tusse pludselig slutter kærlighedsaffæren med verdens sødeste hunkilling, hvad ville der så ikke ske når hun kommer i løbetid? Jeg KUNNE hjælpe og stikke hende en tube Otomectin, men det er jo som at tisse i bukserne for at holde varmen!! Jeg satser på hun følger folks råd om at aflevere den på det lokale internat. Så kan den vel i det mindste blive både vaccineret og neutraliseret. Folk er nogle padder - hvis kat koster udgifter skal de ud, NU! :frowning:

8 Synes om

:gruble: Gad vide, hvordan man importerer killing fra Norge? Norge er jo ikke med i EU. Gælder de sædvanlige regler for import fra lande udenfor EU? eller er det de “skandinaviske” regler, der gælder? eller er det meget enkelt, fordi Norge formodes at være rabiesfrit? :gruble:

:argh:

2 Synes om

der er nogle bobtail folk fra norge der ELSKER at udstillle i danmark… og jeg mener de gør som når vi tager den til tyskland

Så må der stemmes! :smiley:

https://kattegale.dk/t/uge-46-dagen-derpa/

1 Synes om

Flot Claus :dokdok: Han insisterede på ikke at have fået ønskeseddel fra niecerne, så jeg efterlyste dem selvfølgelig, hvorefter han dobbelte tjekkede… Håber det blev denne gang, hans familie forstår at de ligeså godt kan sende dem til mig fra start af :tihi:

1 Synes om

Har for første gang i månedsvis haft overskud til at begrave mig i nogle kirkebøger. Det har jeg virkelig savnet i det sidste halve år, hvor have og KG har taget al min energi. Men jeg var nu også kørt lidt død i en gammel kirkebog fra begyndelsen af 1700-tallet, så nu er jeg hoppet til en anden gren af familien :slight_smile:

3 Synes om

Jackson Galaxy er for alvor hoppet med på “vådfoder er bedre”. Hvorfor først nu tænker jeg så. Er det fordi han starter sit eget foder mærke eller har han en ikke-kommerciel videnskabelig grund?