. o O ( Novembers tanker )

Købte et højt bloklys til min høje lanterne … lige højt nok alligevel, for det er lykkedes mig at sætte ild til toppen af lanternen (træ/glas) :rolleyes2:

7 Synes om

Var der ikke én, der snakkede om hvide julestjerner heinde? Jeg har lige set nogle i Ikea :slight_smile:

@Eva_K :wink:

Tak, jeg fandt dog heldigvis både hvide julestjerner og hvide julekaktus i Plantorama, selvom jeg ikke kunne læse det ud af deres reklame, så min mor fik en fin hvid julestjerne i fødselsdagsgave i lørdags :slight_smile:

7 Synes om

Der er ikke noget bedre end en balje kaffe og en ostemad, efter en lang vagt :coffee:

2 Synes om

det skulle da være kakao med honning, flødeskum og kanel på toppen …har flødeskum og kanel på næsen …og det er der et par misser der oss har

10 Synes om

Nogen der har erfaringer med chromebooks? Trænger til en ny bærbar af en slags, som kun bruges når jeg er på farten… og prisen tiltaler mig jo :slight_smile:

sandheden er forresten at jeg er ved at løbe tør for kaffebønner…og er altså for nærig til at gi’ 59 kr for 400 gram …og det har ikk været på bud i umindelige tider…
så når der er 2 kg kakao i skabet …katte ville vælge whiskat - hvis ikke der var andet …ikk?

Prøv at vende det med Rune. Han har en masse for og imod :slight_smile:

Men basalt set: hvis alt du laver foregår online, så er de fine. Men der er ikke rigtigt plads til programmer eller filer på computeren.

1 Synes om

Nu sidder jeg her med en sofa, der er pakket ind og klar til afhentning - men ved fortsat ikke, om fragtmanden kommer. Det eneste, jeg har hørt fra Coop - som selv har foreslået i dag - er, at de har for travlt til at svare på min henvendelse. Så jeg ved ikke, om de har arrangeret det. Deres kundeservice åbner først kl. 9, og så er det sikkert umuligt at komme igennem - når de nu har så travlt.

I det store hele er det en ny kontakt med omverden jeg skal have - primært så jeg kan checke mails og finde manglende info undervejs. Jeg bruger den ikke til spil eller andet hejs; det gør jeg på den stationære. Kan godt være jeg bare skal springe ud i det… til den første :slight_smile:

Jeg har aldrig selv haft fingerne i en, eller for den sags skyld snakket med nogen der ejer en. Men jeg syntes de virker spændende til dem der rent faktisk har så lidt beov at man kan bruge en maskine der kun har en browser.

Noget at det man skal kigge på er at nogen af de nyere faktisk også kan køre Android app’s og det gør dem noget mere brugbare.

Hvis dit behov er akut, så er det er jo bare med at komme igang, men hvis du kan vente lidt, så er det måske værd at se hvad der sker på Windows siden. De har fremvist at Windows kommer til at køre på en ny type chip der minder mere om den der er i mobiltelefoner. Det kommer forhåbentligt til at betyde billige maskiner med meget lang batteri levetid (flere dage). Men der er endnu ikke noget der har annonceret faktiske maskiner, så det er ikke helt til at sige hvornår man vil kunne købe dem.

1 Synes om

Du er nu nr. 14 i køen.

Kom endelig igennem, og gæt, hvem der er sur nu. Der er selvfølgelig IKKE bestilt en fragtmand! :rage:

“Vi har været lagt ned på grund af it-problemer i går, så vi har ikke kunnet nå at se dit svar og få ordren ekspederet”.

“Men det var jo i sidste uge, jeg svarede??”

“Ja, men vi har desværre så travlt, og vi er så meget bagud.”

Jamen, så ansæt da nogle flere i kundeservice :rage:

Så nu bliver det først næste onsdag. Hvilket betyder, at jeg kunne have brugt den en uge mere, før den blev pakket ned.

Kommer din app ikke op og spørger om du vil “tjekke ud” når du nærmer dig din bil/parkeringsstedet?

Det gør min heldigvis, ellers havde jeg nok også glemt det nogle gange.

Og så endte det alligevel med hjemmearbejdsdag og afhentning i morgen. Jojo, jeg er fast besluttet på, at I skal involveres i hele sagaen! :rock:

11 Synes om

Jeg var tjekket ind med mit dankort i en automat. Men det med app’en lyder smart :ok: Det vil jeg lige få styr på til næste gang, jeg skal parkere der :slight_smile:

1 Synes om

Så er det nu, man kan stemme om reaktionsknapper:

3 Synes om

Det kan være en smule udfordrende når en ukoordineret hankat på 5 kg tror han er en bitte killing med damp…
Jeg er gået i flyverskjul :roll_eyes:

9 Synes om

Fejl 40 her. Troede jeg citerede Louises indlæg, også dukker Evas indlæg op… og kan ikke få det væk. Må hellere gå i seng igen