. o O ( Novembers tanker )

Og vi taler ikke noget om at jeg havde festet, og på det tidspunkt kun havde sovet 3 timer …

Undskyld men :rofl: jeg gik og går ud fra at det var en af kattene der stod bag, du havde vel, forhåbentlig!, opdagede hvis det var dig selv der havde kastet op i en stikdåse. Hvis ikke, vil jeg klart anbefale dig at drikke mindre når du fester. :hoho:

2 Synes om

Jo det var en af kattene, jeg praktiserer ikke præcisions opkast - og lå desuden med ryggen til og i modsatte side af sengen …

Og der havde været bodegamusik ( aka Humørekspressen), efterfuldt af fest orgel og guitar i natcafeen - så jeg tror jeg skrålede og skålede lige meget

Godt, så er jeg mere rolig. :slight_smile:

God tur til Flensburg i går.
Var med mine forældre, og havde spurgt om jeg måtte køre noget af vejen. Jeg startede så med det samme da vi kørte fra Århus, allerede mellem Horsens og Vejle kunne jeg mærke at jeg ikke skulle køre meget længere, kunne slet ikke koncentrere mig, og var for usikker.

Nå, til Flensburg kom vi, da min far tog over efter Vejle, og er bange for et opkald fra banken i dag, for at spørge om mit kort er stjålet, eller om jeg virkelig selv har brugt alle de penge :roll_eyes:
Nå, fik en masse forskelligt med hjem, også grøn og rød Topic til de firbenede.

Jeg fik købt slik :roll_eyes: og havde en mor der kommenterede på det meste jeg kom i vognen…
Lidt sodavand og vin og noget billigt mandelmælk, som jeg håber smager godt. (Gør det det kommer det på den stående bestillingsseddel som mine forældre har fra mig til når de kommer over grænsen)

God asiatisk mad til frokost og en stykke lækkert kage til kaffen…

Var godt brugt da jeg kom hjem lidt i otte i aftes, og satte ikke vækkeuret da jeg gik i seng i aftes. Vågnede 9.10, så trængte til at sove…

1 Synes om

Så sluk dog de tågelys!!!
Hvor svært er det lige at huske, at de tåge-baglys skal slukkes, når bagfrakommende køretøjer når op til en?!

Når man kører på motorvejen i myldretidstrafikken, så skal det bare slet ikke tændes.
Vi kan godt se bilen! Den er ikke usynlig på 50-100 meters afstand.
Det giver bare alle andre trafikanter ondt i hoved og øjne at køre bagved…

øj det var en træls køretur på arbejde her til morgen…
jeg kom muuuuuligvis til at tænde lang lys foran, så dem foran mig, kunne fornemme hvor træls deres tågelys bagpå var for mig at sidde og blive blændet af…

1 Synes om

Hmm, har en pakke som ankom til GLS pakkeshop d. 24.11. kl. 11.07, og der har den så ligget siden uden at jeg har fået besked om at jeg kan afhente den? Det virker da lidt underligt, eller hvad siger I andre, sker det tit? :gruble:

Ja ja, nogen gange så passer de der Facebook test altså …

Har lige taget en der siger at jeg vil afslutte året fuld …

1 Synes om

jeg prøver virkeligt på at støvsuge …
jeg prøver virkeligt på at støvsuge …
jeg prøver virkeligt på at støvsuge …
jeg prøver virkeligt på at støvsuge …
jeg prøver virkeligt på at støvsuge …
jeg prøver virkeligt på at støvsuge …
jeg prøver virkeligt på at støvsuge …
jeg prøver virkeligt på at støvsuge …

men for hulen det trækker tænder …mon man ka’ få hjemmehjælp her …naah…

1 Synes om

Jeg var så ærgerlig over, at jeg havde fået lavet en aftale i Odense i dag kl. 14.30, når jeg nu ikke skal på arbejde. Så jeg var virkelig slet ikke ked af, at de lige har ringet og aflyst på grund af sygdom. Hvor heldig kan man være :wink:

8 Synes om

Har været oppe i tre timer.
Burde skrive jobansøgning, men kan simpelthen ikke finde motivationen.
Måske en tredje kop kaffe vil hjælpe?

Hvis jeg hopper rundt og ligner en arbejdsnisse, vil det så hjælpe? :santa: :weee:

2 Synes om

Jeg vidste ikke, man kunne savne en sofa så meget :ked:

Jeg har en udmærket lænestol at sidde i, men jeg savner sofaen at tage en lur på om eftermiddagen eller at ligge på om aftenen. Så jeg er begyndt at gå VIRKELIG tidligt i seng på det seneste …

Forhåbentlig er den nye snart klar til levering. De 2 af de 2-3 ugers leveringstid er i hvert fald gået i dag.

Jeg har ikke haft en sofa i 4 år og savner den slet ikke … min Stressless-wannabe er fin til de korte lure :zzz:

1 Synes om

Nøj min fryser trængte godt nok til afrimning :besvimer: Nu vare det ikke længe inden det sidste is er væk, så jeg kan gøre den fin ren og klar til al julemaden :thumbup:

4 Synes om

Jeg har lige fået nøglerne til gutternes og min nye lejlighed :smiley: Jeg glæder mig så meget til at give dem mere plads og en dejlig altan. 70,3 kvm på første sal tæt på centrum af byen og meget tæt på skov og fjord. Det bliver altså godt :slight_smile:

21 Synes om

Tillykke med din nye lejlighed - og med din fødselsdag her forleden

1 Synes om

Så er der vist skrevet jobansøgning. Sover lige på den til i morgen inden jeg sender.
Nu mangler jeg bare at vaske tøj og finde julepynt frem. Må hellere tage det i nævnte rækkefølge, så jeg gemmer det hyggelige til sidst. :slight_smile:

1 Synes om

Noget der ved om man kan købe ZooLac/VetproLac på nogle apoteker?
Eller om man skal forbi en dyrlæge?

Har en kat med dum mave - formentlig Buster - der var flydende afføring i begge bakker i morges.
Har givet W/D, og begge katte spiser både vådt og tørt.

Zoolac kan du købe hos Petworld, Maxizoo og hos dyrlægen. Kender ikke det andet…

1 Synes om