. o O ( Novembers tanker )


Mine melorme har altså en anden kilo pris, men der er garanteret også pænere end dem i køber :wink:

17 Synes om

Man skal passe på når man har kat:

3 Synes om

Det regner. Det er klart, at det regner. Det regner altid, når jeg skal ud at køre på motorvej :venter:

Bare det holder op, inden jeg skal hjem. Jeg kan ikke køre i mørke, når det regner :frowning:

Jeg håber det stopper, det ville være trist hvis du skulle skubbe bilen hjem :muhaha:

3 Synes om

Nå ja sidder på Mols liljen på vej til hjernescanning altid en smugle nervøs på om kattene er ok py ha endnu en gang en gyser om vi kan forsætte af den opdrætsvej vi var på vej ad.

2 Synes om

Det gælder vel HCM?

Kender godt følelsen. Der er ret meget på spil.

Vi havde i øvrigt i går fornøjelsen af at være bur-naboer til et par fra jeres opdræt. De var i fin form - bortset fra forrevne ører.:grinning:

1 Synes om

Jeps vi venter på at komme ind

4 Synes om

:thinking:

Så vidt er det heldigvis aldrig kommet endnu :slight_smile: Jeg plejer at finde en lastbil på motorvejen og så følge efter den. Så kan jeg nøjes med at køre 90, og jeg kan hele tiden se hvor jeg skal køre.

En lille sjov historie fra gårsdagens familiefest: Min fætter har en knægt, som en dag spurgte sin mor om, hvad curlingbørn er? “Det er sådan nogle børn, der aldrig får lov at prøve noget selv, hvor forældrene altid ordner alting for dem. Sådan nogle har vi ikke her.” “Nej, det har vi ikke, men vi har en curlingkat,” lød knægtens svar.

Er det mon noget, vi kan nikke genkendende til? :hoho:

14 Synes om

Nej absolut ikke host

1 Synes om

Curlingkatte er mine ikke; de er blot snotforkælede uden ret mange grænser. De har ret beset kun en grænse og den er at de skal opføre sig pænt overfor de andre i flokken og mig.
Men de må selv klare at hoppe op på bordene, det bliver de ikke hjulpet med… :joy:

5 Synes om

Kæmpe succes med julemarkedet Hos Dansk Dyreværn Århus i går - utrolig mange glade mennesker.
Jeg var i kattehuset og holdt styr på tropperne der, der var et par katte der fik charmeret sig til en reservation og nyt besøg, til trods for at vi i går valgte at sige t gæsterne ikke måtte åbne burene.

Jeg var så træt da jeg kom hjem at jeg kunne være gået direkte i seng, holdt mig vågen for at se sidste afsnit af Herrens Veje.
Da jeg så kom i seng kunne jeg selvfølgelig ikke sove, fordi dagens begivenheder blev ved at køre rundt i hovedet.
Og så sidder jeg alligevel her lidt i syv - jo for er inviteret med til Flensburg i dag, så skal med bussen hjemmefra kvart i otte.

I morgen formiddag skal der slappes max af inden den står på træning og spisning med træningsholdet i morgen aften…

4 Synes om

Jeg har solgt en killing til en familie på Siamvej :slight_smile:

Thomanis Eminem, de er rigtig glade for ham :slight_smile:

3 Synes om

Debbie har fødselsdag den 8 januar. Efter hun er blevet ældre (hun bliver 19 næste gang), har hun bare altid ønsket sig penge, for så kunne hun shoppe stort ind til januarudsalget :slight_smile:

1 Synes om

Har overført betalingen til bilværkstedet … det var mange penge der forlod min konto på én gang :surrender:
Men jeg er glad for min bil, så pengene er givet godt ud :slightly_smiling_face:

Så sidder vi endelig efter dagens arbejde og taler om søndagens hjertescanninger, vi havde to hanner og en hun med og alle tre fik en kryds i normalt så vi er meget glade, og turen hjem på motorvejen gik også nogen lunden godt, jeg er glad for en hurtigt reaktion og gode dæk kom vi sikkert hjem, den bule havde gjort ondt med 125 i timen.

3 Synes om

Bule??

Ja hvis der var kommen en/flere

:gruble: Gad vide om mine katte forsøger at slå mig ihjel. Vågnede i går ved en underlig lyd - og skulle på toilettet … gik tilbage i min seng og lyden var der stadig - nogen havde øjlet ned i en stikdåse, men opdagede det heldigvis i tide, kun lidt røg og et stik der er lidt smeltet ( og skiftet ud)

5 Synes om

Hold da op, godt du vågnede og fandt ud af hvad det var! :fearful:

1 Synes om