. o O ( Novembers tanker )

Okay, tak - jeg blev lidt urolig, da jeg så hende helt tæt henne ved ovnen, som hun var ved at undersøge.

Det tror jeg så ikke, mine skal gøre ved min brændeovn. Ikke imens der er ild i den, i hvert fald. Asani fik jo sin forpote forbrændt, da han hoppede ned på den sidste år.

Det er imponerende så doven man kan blive af at have fri :slight_smile: Jeg burde lave en hel masse, men jeg har mest fået tiden til at gå med hygge, visitter og ingenting :blush:
I dag må jeg hellere få det gardin syet til soveværelset :slight_smile:

4 Synes om

Det var det besøg ved tandlægen…
Jeg er ikke god til det med tandlæger. Heldigvis gjorde det ikke ondt da først bedøvelsen lå rigtig.
Skulle have lavet to tænder i samme side, så det tog omkring en time i alt…
For pokker det var hårdt for kæben, for det trykker jo med instrumenterne, og det jeg skulle have lavet var i undermunder…

Det værste kom da jeg kom ud i skranken bagefter - 2949 bobs :open_mouth:

Heldigvis får jeg da noget tilbage fra Danmark, men alligevel…

Spot on! :rofl:

6 Synes om

Og glemte da at sige jeg har altså ikke mistet nogle katte fornyligt - og lige om lidt bliver Akilah 13 år

7 Synes om

Jeg skulle til frisør i dag og af en eller anden grund drømte jeg om min frisør i nat. Hun havde babybule og var stormende lykkelig. Og faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan’me om ikke hun havde babybule i virkeligheden - og er stormende lykkelig. Vi var helt færdige af grin over min drøm :tihi:

Næste gang vil jeg drømme om vindertallene i Lotto :tihi:

16 Synes om

Jeg sad lige og fik mig en enkelt ostereje eller to…
Theodoristen kommer vrimlende og planter sine store fødder midt i skålen - så fik han også nogen efter devisen finders keepers…

Men hvorfor spiser han osterejer?

3 Synes om

Begge mine ville spise div chips, hvis jeg gav dem lov. Hvorfor, fordi de kan lide dem, går jeg ud fra. :smile:

3 Synes om

Fordi han kan :huh:

6 Synes om

Doh kloge Åge :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:
Det jeg mente hvad i lige netop ostechips kan være lækkert når man er kat?
Hvad kan de smage mon

De bliver ikke sådan fodret med det, der er jo både korn og salt i… :muhaha:

7 Synes om

Vi har fundet den perfekte efterskole til vores kreative, nørdede og skæve datter. :grinning:
Nu håber jeg bare, at vi kan spare nok op til, at vi kan sende hende afsted i 9.
Hun trænger til at komme væk fra det her lille samfund, og ud i verden, hvor der er plads til flere og anderledes armbevægelser. :upside_down_face:

11 Synes om

Mit bedste bud er… Ost :sunglasses:
Mine er også vilde med at slikke ostepops helt klamme :smiley:

5 Synes om

Jeg tror også, at det er så simpelt som ost :slight_smile:

Men nogle gange kan det være svært at vide. Min Basse kunne fx godt lide kaffe, når han kunne komme til at slikke af min kop. Og når katte nu meget dårligt kan smage sødt, hvorfor er nogle af dem så fuldstændig vilde med is?

1 Synes om

Det er muligt de dårligt kan smage sødt, men hvis jeg har strøet noget ymer med sukkerholdigt ymerdrys frem for noget uden er der i hvert fald ingen tvivl om hvad Hildi foretrækker :slight_smile:

2 Synes om

KISS principle styrer sikkert også her.

Fiona og Chip er så ligeglade med ostepops, men Theodoristen ikke bare slikker dem klamme, nej haps og så et stykke væk med den, sådan med helt stiv nakke som var det en okse han slæbte afsted med, knasslubresmaske, og så tilbage efter en ny… :slight_smile:

3 Synes om

Har lige opdaget at endnu en af mine gamle venner er borte … nr. 2 indenfor en måned :ked:

May æder også lystigt ostepops, men ikke andre chips.

Men husk nu at selvom de ikke kan smage sødt synderligt godt, så er der jo en del andre smage i f.eks. is, fedt har jo også en smag (hvorfor ellers komme fløde i noget mad :wink: ) osv., så is er da bare gooodt… :slight_smile:

2 Synes om

Jeg kan have citrusfrugter for mig selv, saftevand og kaffe.

The drak min første somali, også varm. Glemmer aldrig da jeg havde lavet noget kamillethe til et sår ( mange år siden) og kontaktede min dyrlæge dagen efter og blev spurgt hvad jeg havde gjort af resten, jae det havde katten drukket. Det var også ham der skulle have noget når jeg spiste pære.

Jeg tror bare at mine forventer at få noget af min mad, for hvis jeg kan spise det så er det også kattemad - og jo jeg har haft spist havregryn med mælk, sukker og lige pludseligt killing.

5 Synes om

hvad smager killing af… ? :lol:

Jeg spiste udenom - stående …

4 Synes om