. o O ( Novembers tanker )

Det er så dejligt at have ferie… og det er vist tiltrængt…
Det startede med jeg i morges, uden at opdage det før over middag, tog forskellige strømper på IGEN… det havde jeg faktisk også i går, men det tæller ikke :smile:
Jeg har intet, som i 100% intet lavet af fornuftige ting i dag :slight_smile: Det er fint nok, men jeg har også være sprogspasser, tasteidiot og en skøvling på trods af de vildeste udfoldelser beløber sig til at rede seng og gå ud med skraldet.
Jeg TROR jeg tissede en smule i bukserne da jeg sad og fes husleje af i sofaen og Fatal var i labrador humør. Jeg kastede hendes sok og hun bankede bare afsted… lige ind i væggen for så at glide ned bag sofaen.:joy::joy::joy::joy::joy: Det var lige til youtube men naturligvis blev det ikke filmet :slight_smile:
Jeg har så lige brillieret med at brænde aftensmaden på så nu hedder det sofa igen resten af dagen og måske et glas rødvin til at klare hovedet :roll_eyes::blush:

7 Synes om

Og her gik jeg og troede at orientalere var elegante og snilde - det der lyder jo som maine coon på slap line :slight_smile:

Om jeg forstår zooplus.de

Jeg købte lidt stort ind og skal have 6 kasser og bad om alt skulle sendes med GLS.
De 4 bliver sendt med GLS og er nu i Kolding og forventet aflevering på matriklen mellem 9.30 og 12 i morgen tirsdag.
Det er umiddelbart ganske fint på varer bestilt fredag aften.

De 2 sidste pakker bliver sendt med DHL.
Disse to pakker er så ikke nået længere end til Ottendorf-Okrilla som er et sted i Tyskland.
Så får vi se hvornår de kommer til DK. Håber ikke det er kattegruset der er i de to… :bebe:

Har nu fået mail, og pakke 2 og 3 kommer med gls, den 1 vides ikke endnu - og kan se at pakke 1 og 2 begge indeholder grus

Det er ved at blive køligere og de to pelstrolde vil meget gerne sove i sengen.
Lige nu mener Theodoristen at det nemmeste sted at ligge for at klare morgenhygiejnen er på mit højre skinneben.
Han kurrer rundt men skinnebenet skal han ligge på :dokdok:

6 Synes om

Nyopereret knæ OG forkølelse? Jo, hvorfor ikke? :confused:

Mistænker dog kraftigt at de to hænger sammen - altså forstået sådan at intuberingen har irriteret min hals, og dermed gjort den mere modtagelige for virus. Havde ondt i halsen straks jeg vågnede fra narkose, siden er det bare blevet værre.

Jeg har klistret min på et papskilt, som jeg hænger ud når jeg forventer levering. Så det er også en mulighed :slight_smile:

5 Synes om

Jeg fik foder og sand derfra i sidste uge. Jeg havde helt stensikkert valgt GLS, men det kom med posten med forsinkelse. To af kasserne var smadret og tapet ind i PostDk tape. Det er mærkeligt, hvad de har gang i, men jeg har set at flere har kommenteret det på deres FB-side uden at få noget brugbart svar.

Det har jeg godt set. Sidst jeg fik var det med post nord, og pakkerne var meget lig når de kommer med gls - men nu må jeg se denne gang

Nu kommer der varme på huset (kind of …) … jeg ville ellers have tændt for den i weekenden, men der havde jeg åbenbart ikke tålmodighed til at vente på at fyret startede :rolleyes2:
Men det var koldt at stå op i dag og selv om jeg ikke fryser, er det jo ikke sundt for huset at blive kølet så meget ned, så tænkte jeg ville give det et sidste forsøg, før jeg måtte tilkalde en udlejer … eller ham den pæne Lygas-mand :slem:
Har også tændt op i brændeovnen, for at hjælpe varmen lidt på vej … det er dyrt at have oliefyret til at lave hele arbejdet :s:

Jeg tænker også at noget i den stil bliver løsningen :slight_smile: På den anden side får jeg jo aldrig Zooplus leveret med GLS længere, til trods for jeg bestiller levering fra dem, så måske er det PestDk, jeg skal have fuldmagt fra i stedet for - men med samme “løsning” :confused:

Nøj hvor er jeg smadret. Vagt til kl 8 i morges, derefter ind på kontoret og undervise de to nye. Så en tur omkring Sengestudiet og finde den helt rigtige topmadras og pude. Nu er jeg bare træt med træt på. Det bliver vist bare en rugbrød til aftensmad og så ellers på hovedet i seng :sovende:

Jaaaaaaaa! Så er der bestilt billetter til Luftens Helte :smiley:

2 Synes om

Jeg blev vækket kl. 4.30. i morges. Af Chili, der skulle op og putte i sengen. Igen! Jeg er helt forbløffet :hjerte: Og lidt ærgerlig over, at jeg ikke kunne falde i søvn igen :venter:

Og når man taler om solen - CHILI, FOR DÆLEN! Du skal IKKE kravle ind under en blussende brændeovn for at hente den tørrede fisk, du lige har fistet derind :dokdok:

4 Synes om

Tyvstjålet fra fb

10 Synes om

Du behøver ikke være bekymret for det, der er faktisk ikke glødende varmt under en moderne brændeovn :wink:
Gimpen lå nogle gange og sov, under ovnen på Tornemarksvej :zzz:

1 Synes om

Lucky gjorde det også både i “dukkehuset” og i Blenstrup :slight_smile:

Sikke en dag, først dyrlægebesøg med 6 katte, 2 tøser der skulle skannes, 2 der skulle kastreres og den nye der skulle have lave lidt test som alle vores nye får, samt lidt papir der skulle ordnes på sønnikes kat, nu han flyttter i lejlighed. den 6 var med som selskab til Willie.

nå ja, så havde jeg bedt om at få taget røngten billeder af drengene nu de var bedøvet, ikke fordi der var noget galt, men fordi jeg havde fået spørgsmålet om det kunne passe at Kurilean Bobtail kun havde 5 ryghvirvler imod andre katte som har 7
De har 7 og i øvrigt nogle fine rygge begge to, samt haler :slight_smile: lidt sjovt at se dem på røngten.

Den ene af tøserne der var med var faktisk frandcesca, hun har tabt sig en del på trods af graviditet, så troede hun måske havde smidt killingerne, men nej der var 4 i hende med en snarlig forestående fødsel og det må jeg jo sige :scream_cat:
Jeg når da at komme hjem, så kommer sønnike og hans roommate og skal have ordnet nogle papir til den kommende lejlighed, mens vi er i gang kommer Francesca og henter mig, Men hun må i første omgang nøjes med Knud
Men han var ikke god nok, så de unge blev hurtig lempet ud, så jeg kunne gå med hende…

Nu vil jeg kravle under dynen og se en film god nat :slight_smile:

4 Synes om

Kender nogen hvis europé hun altid lå ovenpå brændeovnen og sov - hun var også Altid i sommerpels, haha

Nå Føtex, endelig gav det pote at være tåååålmoooodig! Tænk sig at kunne blive så tilfreds med at købe så lidt :slight_smile: Jeg kan rætti godt lide stuvet spinat, og deres frosne øko-spinat er tossi-godt! Den skal bare ikke koste 23,95! Og det har den kostet i et par måneder nu, mens alle de andre frosne øko-grøntsager jævnligt har været på bud. Men idag lykkedes det endeligt - pludselig var der igen tilbud på stuvet økospinat - 10,- pr. pose. Min fryser er nu proppet fuld igen. Hvad man dog kan blive glad over…:slight_smile:

8 Synes om